2014-01-30, 22:50
Medlem
Cealooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleSmurf
Låter som en som var väldigt oansvarig med sina droger. RIP. Synd på en så ung man. Hoppas någon lär sig något av det här i alla fall.

Var försiktig med doseringarna där ute i vinterkylan!

Jag skulle säga att om ni tvunget ska knarka så ta gammalt hederligt knark!! och inte rc som förändras från batch till batch...

de som är för lite idag är för mycket imån...
Citera
2014-01-31, 12:57
Medlem
ex69-dtrs avatar
Har också personen på facebook.
Ska ha varit en rätt stor dos har jag hört av en polare.
Citera
2014-01-31, 14:18
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Jag gillar faktiskt denna rätt så mycket.
Avslappnad, små mysig och lite små trött.

Hade föredragit AH-7921... men den finns inte tillgänglig direkt.

saknar också AH-7321

men till de jag skulle komma till - hur intar du denna och i vilka doser och hur lång tid innan effekt?
jag har ingen våg så ögonmåttar. men de gånger jag tagit denna kanske kring 50-100mg så tycker jag mig inte känna något. kanske tagit för lite eller så funkar denna inte på mig. men vill ge den en sista chans så tips skulle sitta fint!
Citera
2014-01-31, 14:19
Medlem
sandra92s avatar
& R.I.P till killen som avled
Citera
2014-01-31, 21:33
Medlem
Maltuss avatar
Denna substans skall pumpas in i röven. Helt sjuk skillnad från oralt och nasalt bruk som är otroligt slösaktigt och bränner som fan i snoken med.

Fungerar också ypperligt att kombinera med tramadol eller sub om man vill ha det där lilla extra.
Då blir det riktigt varmt och noddigt kan jag lova.
Citera
2014-02-01, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkar-Kocken
Jag sköt MT-45 i somras första gången, 0.05 var som en 0.1 DUNDER heroin, Självklart kokade jag den och tog den IV, Senaste batchen "F1-001" från Rclab.se sög dock, fick ingen effekt alls.. Så beror på batch till batch.

Men ja den är lika potent om inte mer än heroin IV.

Jag har också fått 2 olika :O vore ju reko om någon skickade ett meddelande till mig med en liten vink om hur jag får dom bra grejerna.
Citera
2014-02-01, 17:11
Medlem
hubbe92s avatar
Vilken shop är det som gäller just nu? och vad är rekommenderad oral dosering?
Har nästan alltid kör cs-droger men blev lite sugen på att testa det här
Citera
2014-02-01, 17:51
Medlem
Kuvolskis avatar
Fick hem Mt-45 för 4 dagar sedan och var ju tvungen att dra en bomb direkt för att känna på det när jag skulle ned till stan och kika runt. Den gången fick jag mest ett smygande rus om än skönt och avslappnande.

Gång 2 så laddade jag på med ~250mg och det funkade kanon, speciellt senare ihop med en gås fint gräs. Hade tagit lite lite subutex tidigare men det verkade inte ta bort effekten utan jag kände av Mt-45:an klart och tydligt fylla kroppen med lugn och ta bort spänningar, det var också den som gjorde att jag låg och noddade från och till i cirkus 12h.

+1 För denna ifrån ******chems.com, hoppas att man utvecklar denna ännu mer på ett bra sätt och inte bara pumpar i massa skit för att få folk väcka och därav också i riskzon.
Citera
2014-02-01, 22:29
Medlem
Bertil85s avatar
Vad är detta?

Nu får knarkarna skärpa sig(pun intended).

Och sen var det ju de där lilla... att jag gillar att runka av bananer....

Ont; Hoppas att vi inte får några fler dödsfall än det som har diskuterats i tråden.

Jag tror på liv efter...
Citera
2014-02-02, 04:16
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Vad är detta?

Nu får knarkarna skärpa sig(pun intended).

Och sen var det ju de där lilla... att jag gillar att runka av bananer....

Ont; Hoppas att vi inte får några fler dödsfall än det som har diskuterats i tråden.

Jag tror på liv efter...
Nej, det får vi verkligen inte hoppas på att det händer! Det är tragiskt! "R.I.P."
Citera
2014-02-02, 10:59
Medlem
Har lite frågor:
- Blir man så där opiatirriterad dagen efter intag?
- Hur länge håller det i sig?
- Hur funkar det med aptiten?

Blir nog att köra en bomb lite senare.
Citera
2014-02-02, 15:21
Medlem
den stora frågan är ju; varför måste ni ta dessa droger. Är livet inte värt att leva annars?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in