2014-04-09, 19:56
Medlem
Hör att vissa inte får något effekt. Men om man skjuter och bara tar tillräckligt mycket så måste väl något hända i alla fall?
Citera
2014-04-09, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Någon som går på ritalin, theralen, propavan som tagit detta. Tänkte på risken för biverkningar då.

Tror inte du behöver oroa dig det minsta.
Citera
2014-04-09, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lebensunwerten
Hör att vissa inte får något effekt. Men om man skjuter och bara tar tillräckligt mycket så måste väl något hända i alla fall?

Läst att folk fått bra effekt om man pluggar eller micrar en stund och slår i sig. Nasalt och oralt verkar den helt värdelös. Tyckte att AH-7921 var dålig och om den här inte är bättre blir det nog pass ändå.
Citera
2014-04-09, 21:42
Medlem
Bertil85s avatar
Jag tänkte köpa lite MT-45.

Fungerar den också mot smärta? Vilka doser då?

Är det mycket illamående som med Sub där jag behöver Postafen.

Kliar det mycket?
Senast redigerad av Bertil85 2014-04-09 kl. 21:44.
Citera
2014-04-09, 22:56
Medlem
finns den inne på någon inrikesshop - har letat mycket men den verkar slut överallt
Citera
2014-04-09, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meravallt
finns den inne på någon inrikesshop - har letat mycket men den verkar slut överallt

Säger som en brud sa till mig en gång, "åh vad dålig du är!"
http://chemlegal.net/
http://illuminationrcs.tk/
Citera
2014-04-09, 23:35
Medlem
Hejsan

Jag har gjort tester åt rc-s...e.s.
Deras MT-45 var lite svagare än en annan jag testat men började med 80mg vilket funka.
Blev lite skön och har ändå tolerans så nästa dag tog jag 130mg och svalde ner med vatten och det var en bra startdos på deras. Fast man måste checka varje batch eftersom det kan komma en jävligt bra. Så börja med 80mg.
Rc-st..e..e är jävligt bra att ha att göra med men dom har ojämna och cannabinoiderna är Max 75-80% starka asså inte rena. Byt leverantör rc-stor till en riktigt bra för PB-22 är typ gul vid 98-99%rent för jämförde två mixar där jag beställde cannabinnoider med tryck i och rc-sto...se och deras blev svagare med exakt lika dant av olika cannabinnoider. Så jag säger det igen fixa er leverantör. Sen när det ärvsom det ska kommer ni äga svenska marknaden. Se till att få in nifoxipam som CS har
Citera
2014-04-10, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Säger som en brud sa till mig en gång, "åh vad dålig du är!"
http://chemlegal.net/
http://illuminationrcs.tk/

tack - tar inte så illa upp när du säger det dock
Citera
2014-04-10, 10:18
Medlem
nyabfns avatar
Tyckte jag bara läste skit om den här substansen i början, har folk börjat gilla den nu?
Citera
2014-04-10, 19:37
Bannlyst
Läste om en tjomme som tydligen fick enorm potentiering av att ta det med syrisk ruta. Kanske värt att fundera över mao-hämmare om man vill ha ut något av denna.
Citera
2014-04-10, 23:42
Medlem
simpglajds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio5
Hejsan

Jag har gjort tester åt rc-s...e.s.
Deras MT-45 var lite svagare än en annan jag testat men började med 80mg vilket funka.
Blev lite skön och har ändå tolerans så nästa dag tog jag 130mg och svalde ner med vatten och det var en bra startdos på deras. Fast man måste checka varje batch eftersom det kan komma en jävligt bra. Så börja med 80mg.
Rc-st..e..e är jävligt bra att ha att göra med men dom har ojämna och cannabinoiderna är Max 75-80% starka asså inte rena. Byt leverantör rc-stor till en riktigt bra för PB-22 är typ gul vid 98-99%rent för jämförde två mixar där jag beställde cannabinnoider med tryck i och rc-sto...se och deras blev svagare med exakt lika dant av olika cannabinnoider. Så jag säger det igen fixa er leverantör. Sen när det ärvsom det ska kommer ni äga svenska marknaden. Se till att få in nifoxipam som CS har

Intagit 280mg + 9 33cl norrlands 5.2or på 3H.
Lite seg. Ja juste oralt intag 130+150 . Rc s...r s grejer.

Inte de du beskriver lätt alkohol lugn i bakgrunden.

Mvh
Citera
2014-04-11, 03:07
Medlem
Då har man prövat MT45 några gånger.

Denna var riktigt skön. Och intensiv rektalt(sen när det funkar så tar man en liten liten näsa, blanda ut helst med dextro eller något pga det är ruskigt äckligt att snorta rent.)

När man kombinera det med någon svagare stimulant; metylfendiat (låg dos RP) + 4emc (stor dos RP) samt lite pentylone i mitt fall) ökade effekten avsevärt av MTn samtidigt som det blev extremt euforiskt, tiden flög iväg... oj, borde inte börja skriva triprapport... Rekommenderar ingen att blanda stimulanter med detta om man inte haft erfarenheter utav speedballs. Då speedballs inte blir 1+1 utan 1+1 = 3 kan det ge ett rätt schysst rus eller dåligt/farligt för den okunnige. Inte för den som kört på tunga opiater längre perioder men den som tar de svagare eller extremt sällan.

Snoken funkar också men fräter mycket så det svider och drippen är ugh....

Inget illamående har jag upplevt som jag kan få av vissa opiater, kört ca 150mg rektalt och det smög på sen vart man jävligt skönt sänkt som ett mellanting utav subutex, tramadol och kodein. För att maximera drogens styrka utan IV ska du ta en bomb, när du känner den rektalt + svag stimulant och sedan nasalt. Men det är rätt potent om man får det från bra batch, myser och klias av detta just nu.

En speedball med denna är rätt unik och det blir väldigt euforiskt.

Även prövat att röka cannabis med denna i systemet, körde på en tung indica, kan inte strain men det gjorde hela upplevelsen underbar, man nodda då (hade även liten mängd gabadroger jag tar dagligen). Att röka syntetiska cannabinoider blev mycket skönare, tog litet återfall nämligen på det när real deal försvann fast det ångrar jag absolut inte, körde bb22 och den verkar inte vara så nyttig folks, skumma biverkningar, såsom suddig syn etc. men det gav ett skönt rus och man blev inte lika förstörd som av ab-fubinaca där man blir couchlocked och ruskigt hooked, återdoseringsbehovet är mindre.

Undrar om denna går att vaporisera?

Flera verkar inte få lika bra effekt som jag, men sen är det väl en smaksak. Tycker om m45 samt även prövat flertal opiater som är bra starkare men ändå har denna sin charm.

Smaken är inte den godast, så spara näsan och bomba eller rektalt. Att snorta 200mg av detta är nästan omöjligt.
Men den som klarar äckligt tjack (ja det smakar rätt äckligt) lär kunna snorta mt45.

Nu började pentyn (100mg), metyl (40mg), 200mg MT45, 4EMCt (300mg) klinga av då tröttheten kommer, ändå är ja väldigt mysig av MT45. Blir en skön landning av stimsen. Kortverkande stim går ut innan opiaten vilket gör att man slipper eventuell AT från det. Nu blir det en holk bb22 för att sedan däcka.
Senast redigerad av heyhey1 2014-04-11 kl. 04:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in