2014-02-02, 15:41
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4ngep4nge
den stora frågan är ju; varför måste ni ta dessa droger. Är livet inte värt att leva annars?

Jag tar diverse substanser för att uppleva saker som inte går att uppleva annars. Man blir en erfarenhet rikare helt enkelt. Alla som tar substanser ligger inte på gatan och skjuter det i venen, vettu.

Citat:
Ursprungligen postat av Maltus
Denna substans skall pumpas in i röven. Helt sjuk skillnad från oralt och nasalt bruk som är otroligt slösaktigt och bränner som fan i snoken med.

Fungerar också ypperligt att kombinera med tramadol eller sub om man vill ha det där lilla extra.
Då blir det riktigt varmt och noddigt kan jag lova.

Hur fick du det att lösa sig i vatten?
Citera
2014-02-02, 18:37
Medlem
siddyslickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv

Min gissning är att han kokade lösningen, alternativ blandade i lite citronsyra

Någon som vet vilka doser man bör satsa på om man ska köra IV/rövpanna?

Har nämligen bara tillgång till 1ml pumpar atm, och vill helst inte köra 2-3 stick i armen för att bli nöjd.
Så förhoppningsvis kan jag väl lösa ner min dos i 1ml vatten, right?
Citera
2014-02-03, 23:27
Medlem
Maltuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv

Brukar blanda pyttelite fingervarmt vatten vatten med pudret rör ut det till en gegga.
Fyll på mer vatten och låt stå lite sen klart.
Citera
2014-02-03, 23:40
Medlem
Paskiiis avatar
Tar Suboxone varje dag. Tror ni jag kan ta denna substans då eller förstör Naloxonet i Subben?

mvh
Citera
2014-02-04, 00:16
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Brukar blanda pyttelite fingervarmt vatten vatten med pudret rör ut det till en gegga.
Fyll på mer vatten och låt stå lite sen klart.

Tackar. Vilken dos tycker du lämpar sig bäst för en person med noll tolerans? Rekalt då.
Citera
2014-02-04, 01:30
Medlem
Maltuss avatar
50mg
Citera
2014-02-04, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig
Har lite frågor:
- Blir man så där opiatirriterad dagen efter intag?
- Hur länge håller det i sig?
- Hur funkar det med aptiten?

Blir nog att köra en bomb lite senare.

Opiatirritationen infann sig inte. Peakade väldigt kort tycker jag (1h), men höll ändå i sig ända till dagen efter. Aptiten var inget problem.

Skärpning ni som har provat innan, så svårt är det väl inte att besvara någons inlägg?
Citera
2014-02-04, 09:19
Medlem
Mava Boys avatar
Jag tog mt 45 ihop med en kille som jag var tillsammans på behandling med. Han blandade även med ikto, fast han åkte ju på en rejäl överdos. Dom fick slå igång honom med hjälp av Naloxone. Förmodligen tog han en jävligt stor dos, o han hade säkert käkat 10 ikto minst, men det GÅR att få överdos iaf. O tur e väl det, om man säger så för annars hade det ju inte varit nåt att ha.
Citera
2014-02-04, 09:23
Medlem
Mava Boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Påverkas pupillerna av denna, och är det någon som testat för opiater och klarat sig?

Man blir inte positiv på opiater, men på behandlingshemmet jag var på påstod dom att jag vart positiv på fentanyl. Om det stämmer, eller om dom hittade på det för att dom hade klent med bevis vet jag inte. Fast fentanyl går ju ut snabbt ur kroppen.
Citera
2014-02-04, 14:36
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mava Boy
Jag tog mt 45 ihop med en kille som jag var tillsammans på behandling med. Han blandade även med ikto, fast han åkte ju på en rejäl överdos. Dom fick slå igång honom med hjälp av Naloxone. Förmodligen tog han en jävligt stor dos, o han hade säkert käkat 10 ikto minst, men det GÅR att få överdos iaf. O tur e väl det, om man säger så för annars hade det ju inte varit nåt att ha.

någon kanske redan har nämt detta men dödsfall på mt45 rapporterades för någon vecka sen i sverige.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18258976.ab
Citera
2014-02-04, 22:06
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
50mg

Hur skulle du jämföra dosen mt-45 med tramadol?
Citera
2014-02-04, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mava Boy
Man blir inte positiv på opiater, men på behandlingshemmet jag var på påstod dom att jag vart positiv på fentanyl. Om det stämmer, eller om dom hittade på det för att dom hade klent med bevis vet jag inte. Fast fentanyl går ju ut snabbt ur kroppen.

Detta skedde på faster Vera. Han dom dog gav utslag på fentanyl också. Dom hade enskilda stickor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in