2014-01-21, 17:11
Medlem
ultrasunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Noddar som fan atm, om jag inte håller mig sysselsatt. Skönt
Bombat 120MG i en gelatinkapsel för övrigt.

Inget super rus direkt. Mer bara avslappnad och lite små mysig.

Köpt från *****chem.

Hur skulle det funka att köra lite Oxycontin imorgon?

det borde fungera utmärkt. skulle vara svårare få rus omvänt, dvs om du tog oxy idag och mt 45 imorgon.

Edit: fick äntligen det ruset jag ville ha. behövde ej fylla på mer utan det kom typ 3 h efter sista påfyllningen.
Citera
2014-01-21, 22:08
Medlem
eggkraniums avatar
Har någon torskat på pissprov på detta än? Måste fan veta om det ger utslag på något, går inge vidare om jag pissar positivt :P
Citera
2014-01-21, 22:38
Medlem
TomiXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggkranium
Har någon torskat på pissprov på detta än? Måste fan veta om det ger utslag på något, går inge vidare om jag pissar positivt :P

Med tanke på den kemiska strukturen så faller det sig mkt osannolikt att detta ämne skulle visa positivt på urinprov. De facto erfarenhet - Visade ivarfall inget 3 dagar efter dos på sticka.
Citera
2014-01-22, 00:01
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultrasunk
det borde fungera utmärkt. skulle vara svårare få rus omvänt, dvs om du tog oxy idag och mt 45 imorgon.

Edit: fick äntligen det ruset jag ville ha. behövde ej fylla på mer utan det kom typ 3 h efter sista påfyllningen.

Varför skulle det vara svårare om jag tagit Oxycontin idag och MT-45 imorgon?
Undrar av ren nyfikenhet
Citera
2014-01-22, 00:03
Medlem
TomiXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Varför skulle det vara svårare om jag tagit Oxycontin idag och MT-45 imorgon?
Undrar av ren nyfikenhet

För att ifall du tar en starkare opioid dagen innan en svagare så skapar din kropp troligen en liten gnutta tolerans, dvs MT-45 fungerar sämre. Omvänt blir det rätt.
Citera
2014-01-22, 00:07
Medlem
SadCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiXII
För att ifall du tar en starkare opioid dagen innan en svagare så skapar din kropp troligen en liten gnutta tolerans, dvs MT-45 fungerar sämre. Omvänt blir det rätt.

Ah, okej. Tänkte inte på det.
Tackar för svar.
Citera
2014-01-22, 00:17
Medlem
Maltuss avatar
Tog precis en lina mt-45 under tramadolruset. Blev tvärzonkad Riktigt bra combo!

Tycker mt-45 kan ses som en "boost" drog. Som en förstärkare till andra substanser!
Citera
2014-01-22, 09:27
Medlem
SadCats avatar
Jag gillar faktiskt denna rätt så mycket.
Avslappnad, små mysig och lite små trött.

Hade föredragit AH-7921... men den finns inte tillgänglig direkt.
Citera
2014-01-22, 12:13
Medlem
Gått på div opioider i ca 15 år å har hållt upp i ca 4 mån nu. Fick hem en gubbe av detta fr SC å nu efter ca 200 mg(bomb)1,5 tim senare mår jag riktigt fiiint. Dock smakar skiten fanimej skunk.
Det smyger sig på, å för varje kvart blir jag lite mjukare.
De opioider jag gick på i alla år var kodein,oxy,morfin(meda),dextropr och emellanåt(uppehållen)faktiskt loperamid/dimor. Har fyllt på med sistnämnda sista nyktra 4 månaderna å folk säger att de höjer toleransen på de allra flesta opi.
Så vi får väl se... Men 1,5 tim senare mår jag bättre iaf inte mer.
Lite illamående men känns som det mer hänger ihop med smaken -ska ta UP imorgon å hoppas till knarkgudarna att de inte visar nåt. Dock OM det blir positivt på mof/opi kommer jag kräva screening å analys
SC måste jag ändå slå ett slag för. Av de senaste 15 ggr jag beställt av dom har varorna kommit inom 2 dar + att kvaliten e mycket bra på preparaten. SC å Jusef -tack för att ni finns fanimej!
Citera
2014-01-22, 13:52
Medlem
sandra92s avatar
ni som har koll - vilka doser bör jag ta denna i? och är nasalt (trots hur ont de än gör) , oralt eller rp som gäller?
Citera
2014-01-23, 01:09
Medlem
Har tagit ca 200mg nu, känner knappt av det. Tänkte fylla på med 100mg, alltså ca 300mg totalt. Har det rapporterats några skadeverkningar på högre doser, förutom att det möjligtvis är dissociativt(vilket inte skulle göra mig nåt)?
Citera
2014-01-23, 01:24
Medlem
ultrasunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VV
Har tagit ca 200mg nu, känner knappt av det. Tänkte fylla på med 100mg, alltså ca 300mg totalt. Har det rapporterats några skadeverkningar på högre doser, förutom att det möjligtvis är dissociativt(vilket inte skulle göra mig nåt)?

själv har jag tagit runt ~600 mg utspritt över dagen, jag doserar på tills jag känner mig tillräckligt skön bara. så om du inte känner nåt - ta mer. kom ihåg att det tar runt 1 timme innan man börjar känna av det, och full effekt får man efter ca 3 timmar.

har en fråga med: är det någon annan här som märkt av att man blir röd i ögonen av detta? har legat i badet precis och steg upp o kolla mej i spegeln - tvärröda ögon?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in