Citat:
Ursprungligen postat av
Laspeyres
Jag tycker det är kul att du försöker, men du lyckades inte ens nästan besvara frågan.
Eftersom du inte orkar läsa länken så kan jag meddela att bara 3% av invandrarna hade fått ett riktigt arbete trots att man gått igenom ett tvåårigt program som just skulle se till att invandrarna fick arbeten.
Detta är dagerns invandrare... Vilken arbetsgrad invandrare i allmänhet har är ointressant eftersom dessa inkluderar en mängd finländare och andra högutbildade europeiska grupper som inte är representativa för de utomeuropeiska analfabeter och lågutbildade vi tar in idag.
Självklart blir det svenskarnas uppgift att betala denna grupps bostadskostnader och kostnaderna för nya bostäder.