2014-01-30, 00:42
Medlem
http://www.tv3.se/blog/aina/niklas

Aina förklarar varför hon valde Niklas. Efter att ha läst det kom jag ganska snabbt på att alla verkar ha glömt att Niklas dagen efter att Aina valde honom framför en annan partner och 50 lax sa till henne att han skulle välja AK.
Citera
2014-01-30, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kozin
Jag har en teori om vem som kan möjligtvis vara vinnaren.
Tänk såhär, vinnaren/vinnarna får 500k. Jag har tittat igenom finalisternas bloggar och undersökt hur deras vardag har förändrats, om de lyxar till det, renoverar huset, reser osv. De två som spenderade mest pengar visade sig vara Thobias och Aina, som nu råkar vara ett par i finalen.

Så där har ni vänner.
Man får inte prispengarna innan säsongen är avslutad
Citera
2014-01-30, 00:44
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Maaze
Fan alltså, Fröidh verkar helt hjärndöd när han pratar men sen verkar han ändå smart när han pratar om grekisk mytologi. Fattar nada!

Men det där om mytologin borde faktiskt alla kunna. Det är bara de övriga som är sjukligt outbildade. De kunde ju inte ens uttala namnen på gudarna. Man blir förbannad. Det är verkligen inga raketforskare det där...
Citera
2014-01-30, 00:48
Medlem
Mr.Maazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Men det där om mytologin borde faktiskt alla kunna. Det är bara de övriga som är sjukligt outbildade. De kunde ju inte ens uttala namnen på gudarna. Man blir förbannad. Det är verkligen inga raketforskare det där...
När någon uttalade Zeus som Se-us. Nä, det är verkligen inga nobelpristagare i fysik vi har att göra med!
Citera
2014-01-30, 00:51
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Men dom var ju bästisar? Hörde du inte vilken ångest hon hade haft innan AK kom tillbaka? Dubbelmoralen är så äcklig. Nu är dock hon och Anja bästisar. Fattar du? Hon är inte normal för att vara vuxen.

Äh. Det blir väl så att om ens "bästis" åker ut blir någon annan den man tyr sig till. Som när man fiskar, plockar man bort gammelgäddan står en annan gädda redo.

Det betyder inte att man är rubbad. Tycker det är ganska normalt att skaffa nya vänner när gamla försvinner. I den här akvariemiljön blir allt uppföstorat bara. Läs inte in så mycket i uttalandena.

Man ska inte ta allt som sägs i intervjuerna bokstavligt. Precis som man aldrig ska ta ditt snack mellan polarna bokstavligt alla gånger. Vi människor talar (nästan) aldrig bokstavligt.
Citera
2014-01-30, 00:55
Medlem
ojojros avatar
Har inga av deltagarna något bättre ordförråd än att dom måste slänga sig med "röra om i grytan" hela jävla tiden, blir så jävla lack
Verkar som att det kommer hettas till rejält i sista veckan.
Citera
2014-01-30, 00:56
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
http://www.tv3.se/blog/aina/niklas

Aina förklarar varför hon valde Niklas. Efter att ha läst det kom jag ganska snabbt på att alla verkar ha glömt att Niklas dagen efter att Aina valde honom framför en annan partner och 50 lax sa till henne att han skulle välja AK.

Jag hade hellre sett Niklas i finalen men allt tyder på att hon gjorde helt rätt. Niklas hade förmodligen tagit alla pengar själv. Han hade bevisat flera gånger att han inte gick att lite på och vi såg ju hur jävla märkligt han blev vid poolen när han sa att han inte kunde lite på sin partner framför alla människorna.

Jag tror inte nerverna höll och han fick ett litet bryt. Det kan ha varit det som kostade honom segern.

Nä, låt min röst eka genom natten: Bra val Aina.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetBlunt
Haha min brud kolla på studio paradise och glömde stänga streamen när det var klart. Efter typ 5 min börjar ljud komma och de e hon programledaren som har sin mick på och sitter o ska fotta sig och snackar som en blatte. Sen blir de bild och hon står och whinar över sitt munsår och finnar och vill att tv teamet ska filma hennes tuttar lite mer.

Jävla tabbe att fortsätta sända när produktionen tror att allt är nerstängt.
Haha SNÄLLA säg att detta kommer ut nånstans!
Citera
Medlem
Citat:
Jag hade hellre sett Niklas i finalen men allt tyder på att hon gjorde helt rätt. Niklas hade förmodligen tagit alla pengar själv. Han hade bevisat flera gånger att han inte gick att lite på och vi såg ju hur jävla märkligt han blev vid poolen när han sa att han inte kunde lite på sin partner framför alla människorna.

Jag tror inte nerverna höll och han fick ett litet bryt. Det kan ha varit det som kostade honom segern.

Nä, låt min röst eka genom natten: Bra val Aina.
Inte en chans att Niklas skulle ta pengarna själv.
Citera
2014-01-30, 00:57
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojojro
Har inga av deltagarna något bättre ordförråd än att dom måste slänga sig med "röra om i grytan" hela jävla tiden, blir så jävla lack
Verkar som att det kommer hettas till rejält i sista veckan.

De här ä pärädajs hotell, allt kann hända...
Citera
2014-01-30, 00:57
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ushldfold123
Inte en chans att Niklas skulle ta pengarna själv.

Vad baserar du den tanken på?
Citera
2014-01-30, 01:01
Medlem
Citat:
Vad baserar du den tanken på?
Niklas har alltid varit mycket rak och ärlig och sagt vad han tyckt och tänkt. Exempelvis när Aina och AK var kvar båda två sa han rakt ut att han skulle välja AK och gav därmed Aina en chans att hitta en annan.
Sedan tvivlar jag faktiskt på att någon människa därinne skulle ta pengarna själv istället för att dela dem med sin partner, det skulle leda till ett jävla krig.

Vad baserar du dina tankar på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in