FAN VAD JAG ÄR FÖRBANNAD ÖVER ATT BÖGEN KOM TILL FINAL!!! OTROLIGT ILLOJALT AV AINA!!!!!
Inte särskilt förvånande, han har faghaggat alla tjejerna nåt så in i... han har hållt sig borta från konflikter (förutom litegranna med Jeppe, men han var en sån svag spelare att det inte gjorde nåt) han har inte knullat runt (inte så märkligt med tanke på att han är gay då...) Sen är Aina inte allt för smart heller + att Niklas satt på lite för många i huset
Sen är Aina inte allt för smart heller + att Niklas satt på lite för många i huset
Huruvida det var ett smart val eller inte återstår väl att se, men utan facit i hand tycker jag att det mesta pekar på att Thobias var det smartare valet. Den enda spontana nackdelen jag kan se (vilket skulle kunna vara en fördel också) är att Thobias inte har träffat alla gamla deltagare.
AB hade en artikel om att Aina blivit förföljd och att förövaren krossat henne ruta. Lite senare i artikeln säger hon i något liknande " - Jävla idioter! Krossad ruta, det har jag inte råd med just nu.. "
Ska vi tolka det som att hon inte är vinnare av PH 2013?
Förra året hade dem tävlingar om jag inte minns fel, där alla skulle svara på olika frågor om respektive partner (alltså Samir om Anja, Aina om Tobias osv.) och de som kunde minst om sin partner åkte ut.
Detta talar kanske lite emot Aina och Tobias i och med att dem inte haft varandra som partner särskilt länge och därmed inte kan lika mycket om varandra som resterade par. (om det nu skulle vara samma i år)
Ok, nu vet jag inte om just Aina, men får känslan av att Thobias och random brud enkelt klår åtminstone Anja/Samir på den punkten. Eller jag kanske underskattar Samirs och Anjas "fina" förhållande?
Fast dom lär ju inte köra med samma tävling detta året också, lär vara något annat, men tävling känns troligt.
AB hade en artikel om att Aina blivit förföljd och att förövaren krossat henne ruta. Lite senare i artikeln säger hon i något liknande " - Jävla idioter! Krossad ruta, det har jag inte råd med just nu.. "
Ska vi tolka det som att hon inte är vinnare av PH 2013?
Har diskuterat detta tidigare i tråden men det är inte säkert att vinnaren får pengarna direkt utan måste kanske vänta tills dess att sista avsnittet har sänts.
Har diskuterat detta tidigare i tråden men det är inte säkert att vinnaren får pengarna direkt utan måste kanske vänta tills dess att sista avsnittet har sänts.
Kan såklart även vara så att de lägger ut rökridåer (kanske får nån bonus av produktionsbolaget om de verkligen håller tätt, bestående av en livsförbrukning av bus-kräm)
Fast att skicka hem folk direkt när de åker ut och flyga in nya personer kan väl inte kosta speciellt mycket mer än att låta folk ligga och supa på andra hotell i närheten. En-två veckors hotellvistelse lär väl motsvara en tur och returbiljett som är billigt bokad?
Du kan inte bara skicka hem dom eftersom dom sen ska rösta i finalen. Att ta dit 10 extra personer som ska stanna där mellan säg 10 & 30 dagar kostar nog en hel del.