Citat:
Ursprungligen postat av
Otrolig
Ja och det visar väl att jag har en god poäng i min argumentation. Inget snack om att han under förutsättningarna förtjänade finalplatsen, men allt snack om att han var en grym spelare är sjukt överdrivet när produktionen har krattat hans väg till finalen på så många sätt.
En större budget, bättre casting och tydligare ramverk nästa säsong så kan det bli bra jämfört med den här säsongens lappa-och-laga-strategi.
Helt rätt. Framför allt ett tydligt ramverk. Det är nog det viktigaste. Annars blir det som att spela monopol med 5-åriga syskonbarnet, reglerna ändras hela tiden och han vinner oavsett.
Man kan ta in spelare som åkt ut, visst, men klargör det från början så alla kan förhålla sig till det. Jag skrev tidigt i tråden att produktionen var så uppenbar att AK kommer komma in så fort Niklas gör något med nån annan. Mycket riktigt. Hade inte Jeppe legat med Linnea är jag helt säker på att Paow inte hade fått komma in.
Alla fördelar som spelare fick hade antingen konsekvenser som helt tog bort fördelen eller som tom var direkt dåligt för personen.
Och så vidare.