2014-01-30, 00:15
Medlem
Nu när man endå tänker efter så om man vill spela spelet smart från första början så ska man ju slänga ut alla som är omtyckta, inte gå efter o slänga ut "den starkaste spelaren" han kmr ju endå ryka när röstningen sker i finalen. Om killarna hade någon som helst hjärna skulle de slängt ut Tobias först av alla, även Aina borde dom kastat. Taktiskt sett hade de vart bättre att behålla Emelie för jeppe/paow o samir/anja.
Citera
2014-01-30, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyar17
Nu när man endå tänker efter så om man vill spela spelet smart från första början så ska man ju slänga ut alla som är omtyckta, inte gå efter o slänga ut "den starkaste spelaren" han kmr ju endå ryka när röstningen sker i finalen. Om killarna hade någon som helst hjärna skulle de slängt ut Tobias först av alla, även Aina borde dom kastat. Taktiskt sett hade de vart bättre att behålla Emelie för jeppe/paow o samir/anja.

Dom hade ju ingen chans att ha kvar Emelie, det var ju Niklas som valde Aina före henne.
Citera
2014-01-30, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Enligt andra kommer inte paren att splittras under finalveckan så den kombinationen känns inte så trolig?

Det är inte alls omöjligt med en splittring eftersom att någon får offra sin partner för att själv få stanna. Den enda spelaren som är redo att göra det är förmodligen Jeppe, och vinner han skiten tar han pengarna själv, utan tvekan.

Citera
2014-01-30, 00:19
Medlem
dovAkins avatar
Tack gode gud att inte Emelie vann.

Tycker att hon kunde fått smaka på vindruvan som Thobias tog i stjärten.
Citera
2014-01-30, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Haha nu tycker jag att Aina borde kunnat hålla fingrarna i styr i den situationen, men AK och Niklas var ju inte precis gifta eller något sådant, och Aina och AK kan ju inte känt varandra i mer än 10 dar, med tanke på att AK åkte ut tredje veckan. Och Aina har ju ingen skyldighet att vara AK "trogen" om det nu var så att AK och Niklas hade ett förhållande(vilket dom inte hade), utan det var Niklas skyldighet.

Men dom var ju bästisar? Hörde du inte vilken ångest hon hade haft innan AK kom tillbaka? Dubbelmoralen är så äcklig. Nu är dock hon och Anja bästisar. Fattar du? Hon är inte normal för att vara vuxen.
Citera
2014-01-30, 00:20
Medlem
FetBlunts avatar
Haha min brud kolla på studio paradise och glömde stänga streamen när det var klart. Efter typ 5 min börjar ljud komma och de e hon programledaren som har sin mick på och sitter o ska fotta sig och snackar som en blatte. Sen blir de bild och hon står och whinar över sitt munsår och finnar och vill att tv teamet ska filma hennes tuttar lite mer.

Jävla tabbe att fortsätta sända när produktionen tror att allt är nerstängt.
Citera
2014-01-30, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Dom hade ju ingen chans att ha kvar Emelie, det var ju Niklas som valde Aina före henne.

Aaa men menar rent allmänt att dom borde tänkt på det sättet istället. Niklas borde mördat Thobias o inte jeppe.
Citera
2014-01-30, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyar17
Och den som skickar ut alla "omtyckta" då? Blir han/hon så jätteomtyckt då tror du?
Kanske personen i fråga till och med klassas som en stark spelare?

Tror inte omtyckt är en vinstbringande faktor per automatik, och inte att man har något att förlora på det heller för den delen.
Citera
2014-01-30, 00:26
Medlem
FetBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Och den som skickar ut alla "omtyckta" då? Blir han/hon så jätteomtyckt då tror du?

Tror inte omtyckt är en vinstbringande faktor per automatik, och inte att man har något att förlora på det heller för den delen.
Spela roll skiten är ju fake. Gör mycket galna saker och produktions teamet kommer aldrig att skicka ut dig.

Tex idag när de gav ut blixtar och andra symboler, det var 5killar och 4 tjejer. Hade en kille fått den "dåliga" symbolen så hade det blivit 4-4 när de ska välja par. Allt är uppgjort sen innan.
Citera
2014-01-30, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Men dom var ju bästisar? Hörde du inte vilken ångest hon hade haft innan AK kom tillbaka? Dubbelmoralen är så äcklig. Nu är dock hon och Anja bästisar. Fattar du? Hon är inte normal för att vara vuxen.

Jag tror inte någon där inne är normal för att vara vuxen. Och jag tror att vänskapen man formar där inne är jävligt skev. Kan tänka mig att det känns som om man kommer nära någon på några dar, men sen när den personen försvinner kommer man på att han/hon kanske inte var så särskilt viktig. Det enda jag påstod är att jag inte ser att någon av de andra 5 där inne är värda att vinna mer än Aina, och jag ser inte vad hennes relation med AK har med saken att göra.
Citera
2014-01-30, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron

Det borde vara av allas(killarnas) intresse att slänga ut thobias direkt, håller sig alla till det så spelar det ju ingen roll, man såg ju direkt att han inte skulle åka ut genom en vanlig parcermoni iallafall.

Men de e bara spekulationer, vinstreceptet till ph är rätt simpelt. 1.hitta en person som du fäster dig vid till varje parcermoni, försök gärna få henne förälskad. 2. Gör bra TV, då kommer du tillbaka även om du åker.
Citera
2014-01-30, 00:37
Medlem
Flor-Idas avatar
HATAR AINA!! Hur i h-ete kan hon välja Thobias framför Niclas, när Niclas räddade kvar henne förra veckan.

Niclas är den enda som är värd att vinna. Han har fått göra de svåraste uppdragen och klarat allt, och dessutom tvingats byta partner flera gånger. Han verkar vara den med mest innanför pannbenet och dessutom ett gott hjärta.

Hade precis börjat gilla Aina, men nu kan hon bara gå och dö!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in