2014-01-29, 23:00
Medlem
Lost-Highways avatar
Har Tobias knullat någon eller bögar han bara runt? Han känns väldigt känslokall på något vis. Sådär planerande, lite cynisk och utnyttjande. Gömmer sig bakom tjejerna och skapar oro hos killarna, smidigt.
Citera
2014-01-29, 23:00
Medlem
I nästa avsnitt sa dem att en av dem kommer ha säkrat en plats i finalen, men priset kommer vara högt.
Jag är nästan helt säker på att Anja väljer att Samir får åka hem för att hon ska säkra sin plats i finalen.

Samir skrek du är så fucking falsk, detta borde varit till Anja när han fick komma tillbaka tillsammans med alla andra som har åkt ut.

Eller vad tror ni?

// Sherlock Holmes
Citera
2014-01-29, 23:01
Medlem
Ser fram emot festen. Finns många som behöver sättas på plats.
Citera
Medlem
Urijahs avatar
Hoppas verkligen att Samir eller Anja vinner. Tror att jag spyr om Tobias tar hem det.
Citera
Medlem
logKexts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Nej det är hon inte.
Jo, hon är adopterad.
Citera
2014-01-29, 23:02
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RidGid20
Samir skrek du är så fucking falsk, detta borde varit till Anja när han fick komma tillbaka tillsammans med alla andra som har åkt ut.
Var inte det riktat till Niclas?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temp
Jag förstår inte varför Anja motiverade sitt val av Thobias med att han är den hon kan lita mest på. Är detta verkligen befogat? Det finns väl inga moment nu resten av dagarna som kräver något moment av tillit från sin partner? Man ska väl helt enkelt välja den som man anser sig ha mest sympatisörer av tidigare deltagare för att vinna som par nästa vecka. Hade hon motiverat sitt val genom det sistnämnda hade hon gjort rätt, och rätt val gjorde hon för Thobias har förmodligen mest sympatisörer.

Det vinnande paret kommer ju få gå igenom ett tillitstest där man får chansen att ta hem hela priset själv. Det hade i alla fall jag haft i tankarna när jag valde partner, sen om hon tänkte så är en annan femma.
Citera
Medlem
Hur ligger det egentligen till, paret som vinner måste dela på 500k? Läste något om att det inte alls behöver göras på så vis och en person kan ta hela vinsten själv.
Citera
Medlem
gilbert25s avatar
Aina & bögen tar tyvärr hem detta nu..
Citera
Medlem
Urijahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RidGid20
I nästa avsnitt sa dem att en av dem kommer ha säkrat en plats i finalen, men priset kommer vara högt,
jag är nästan helt säker på att Anja väljer att Samir får åka hem för att hon ska säkra sin plats i finalen.

// Sherlock Holmes

Tyckte det såg ut som att det var Emelie som satt på bordet framför honom.
Citera
2014-01-29, 23:03
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Var inte det riktat till Niclas?

PÅ sista snutten såg det ut som om det var till den ÄCKLIGA BÖGJÄVELN TOBIAS
Citera
2014-01-29, 23:03
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av logKext
Jo, hon är adopterad.
Varför uttalar du dig som saker du uppenbarligen inte har någon koll på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in