Samir och Emelie, Niklas och Mia, Niklas och Aina, Samir och Anja, Jeppe och Linnea. Kan ha glömt någon.
Tack för redogörelsen.
Nästa säsong vill jag se en slemmig 50-plusare med i tävlingen. Typ en Hefner eller Kapten Klänning-typ. Eller varför inte en riktig MILF? Det skulle bli bra tv! De flesta av årets deltagare är som kloner (på tok för lika).
Aina väljer bort personen hon knullat med. Härlig inställning.
Senast redigerad av Kaymano 2014-01-29 kl. 22:54.
Nog för att man visste att Aina skulle välja Tobias… Men fyfan vad jag hatar den invandrar håriga HOR jäveln. Hoppas någon kan skjuta henne i nacken på stan!!!
Smart val av Aina. Bögen är omtyckt av alla och de lär få en hel del röster. Aina har gjort det rätt bra faktiskt. Smygit under radarn lite och agerat "blåst" vilket fått övriga deltagare att inte se henne som ett riktigt hot.
Jag förstår inte varför Anja motiverade sitt val av Thobias med att han är den hon kan lita mest på. Är detta verkligen befogat? Det finns väl inga moment nu resten av dagarna som kräver något moment av tillit från sin partner? Man ska väl helt enkelt välja den som man anser sig ha mest sympatisörer av tidigare deltagare för att vinna som par nästa vecka. Hade hon motiverat sitt val genom det sistnämnda hade hon gjort rätt, och rätt val gjorde hon för Thobias har förmodligen mest sympatisörer.
Nog för att man visste att Aina skulle välja Tobias… Men fyfan vad jag hatar den invandrar håriga HOR jäveln. Hoppas någon kan skjuta henne i nacken på stan!!!