Citat:
Ursprungligen postat av
SuperMou
Nio ska alltså bli sex imorgon. Intressant. Det är en kille för mycket nu så jag tror att man först har en vanlig parceremoni där en kille ryker innan ett par får säga adjö. Paren i parceremonin (om det inte är några tvister) tror jag blir utformade på detta sätt:
Jeppe - Paow
Jesper - Linnea
Niklas - Aina
Tobbe - Anja
Tror alltså att Samir åker, tyvärr. Idag visade Aina hur mycket hon tycker om Niklas. Därför tror jag att Tobbe väljer att satsa på att sära på Anja och Samir istället, vilket lär lyckas då sprutludret Anja lär bli förbannad på Samir innan parceremonin som vanligt för hon typ får reda på att tvättbjörnen som Samir lekte med är en hona.

Anja skulle aldrig välja bort Samir, hon vinner ingenting på det. Dem är ett starkt par och de Anja känner för Samir är nog starkare än vad hon rent vänskapsmässigt känner för bögen.
Dessutom har hon varit honom trogen alla gånger och aldrig valt bort honom, so it makes no sense.
Jag hoppas på att Jeppe åker ut, han är ju en riktigt vidrig människa som är mer falsk än alla tillsammans där inne. De mest värdiga vinnarparet är Aina och Niklas.
Sen att snekäften kom tillbaka var inte direkt kul att se då han också är en relativt stark spelare. Undrar om han då nu kommer bilda par med Linnea?