2014-01-29, 00:36
Bannlyst
Hur går finalen till egentligen? Ska dom gamla deltagarna rösta på favoritparet eller vad händer
Citera
2014-01-29, 01:05
Medlem
Vad är det för dialekt Samir har? Vilken stad kommer han från?
Citera
2014-01-29, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Hur går finalen till egentligen? Ska dom gamla deltagarna rösta på favoritparet eller vad händer

Brukar vara 2 par kvar sista dagen, då röstar de gamla deltagarna. Sen är det oftast ett förtroendetest där man kan ta vinsten själv eller dela med sin partner.

Citat:
Ursprungligen postat av lendita

Linköping.
Citera
2014-01-29, 01:09
Medlem
Grabbjaevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 901an
Bara jag som hoppades på Björn?
Han kom ju också in idag. Blev ju lite obehaglig stämning mellan honom och Samir där i slutet.

Citat:
Ursprungligen postat av lendita
Linköpingska. Han kommer från Linköping.

Edit. Pucktvåa
Citera
2014-01-29, 01:29
Medlem
Nio ska alltså bli sex imorgon. Intressant. Det är en kille för mycket nu så jag tror att man först har en vanlig parceremoni där en kille ryker innan ett par får säga adjö. Paren i parceremonin (om det inte är några tvister) tror jag blir utformade på detta sätt:
Jeppe - Paow
Jesper - Linnea
Niklas - Aina
Tobbe - Anja
Tror alltså att Samir åker, tyvärr. Idag visade Aina hur mycket hon tycker om Niklas. Därför tror jag att Tobbe väljer att satsa på att sära på Anja och Samir istället, vilket lär lyckas då sprutludret Anja lär bli förbannad på Samir innan parceremonin som vanligt för hon typ får reda på att tvättbjörnen som Samir lekte med är en hona.
Citera
2014-01-29, 03:24
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMou
Nio ska alltså bli sex imorgon. Intressant. Det är en kille för mycket nu så jag tror att man först har en vanlig parceremoni där en kille ryker innan ett par får säga adjö. Paren i parceremonin (om det inte är några tvister) tror jag blir utformade på detta sätt:
Jeppe - Paow
Jesper - Linnea
Niklas - Aina
Tobbe - Anja
Tror alltså att Samir åker, tyvärr. Idag visade Aina hur mycket hon tycker om Niklas. Därför tror jag att Tobbe väljer att satsa på att sära på Anja och Samir istället, vilket lär lyckas då sprutludret Anja lär bli förbannad på Samir innan parceremonin som vanligt för hon typ får reda på att tvättbjörnen som Samir lekte med är en hona.

HAHAHAHAH! Så jävla bra! Tycker Jeppe kan åka, Niklas och Samir är dem bästa grabbarna. Anja och Aina dem bästa tjejerna IMO
Citera
2014-01-29, 04:34
Medlem
Citat:
sprutludret Anja lär bli förbannad på Samir innan parceremonin som vanligt för hon typ får reda på att tvättbjörnen som Samir lekte med är en hona.

Makes no sense, dude.

Det blir Anja som åker. Hon kommer att gnälla på Samirs björn-flirt innan parceremonin --> Samir får nog och står med näsbjörnen istället.
Citera
2014-01-29, 07:31
Bannlyst
Alltså Aina? Ingen som reagerade över att hon har en ny bästis i form av Anja? Hon är ju som ett barn.
Citera
2014-01-29, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad
Detta var det löjligaste hittills! Först får Jeppe makten att kasta ut Nicklas, men nej, produktionen får kalla fötter och ser till så att Joppe åker istället.

Så fruktansvärt meningslöst hela "spelet" är. Produktionen vet ju hela tiden hur alla deltagarna tänker och har hela tiden chansen att ändra på förutsättningarna om deltagarna tycker "fel", eller gör "fel", och de visar tydligt att de också gör det när de känner för det.

Ja, produktionen misslyckas igen, fast det är skönt att dom skyddar Niklas för han är en av få värdiga vinnare i huset. Minen på Jeppe när produktionen går in och kör över hans beslut att skicka ut Niklas är rätt talande. Tror uppriktigt att Jeppe är mer besviken på produktionen än han är på att han inte fick ut sin värsta konkurrent.

Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Alltså Aina? Ingen som reagerade över att hon har en ny bästis i form av Anja? Hon är ju som ett barn.

Haha, jag tänkte också på det. Men det är klart, hon låg ju med sin bästa kompis kille sist så det var nog rätt beslut att byta bästis...
Citera
2014-01-29, 09:01
Medlem
BoysNoizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Åh fan? Jag som trodde Thobias och Linnea vann. Eller var det Thobias och Anja? Thobias och Aina? Samir och Aina? Måste varit Jesper och Aina! Eller vänta nu, var det inte bara Jeppe som vann själv? Nej nej, nu minns jag, Jesper och jokern Samantha som kommer in i avsnitt 6 eller 7 vinner hela skiten!

Haha word! Seriöst, INGEN vet vem som vinner. Ingen idé att ni ens låtsats att ni vet.
Citera
2014-01-29, 10:15
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Jeppe - Paow
Jesper - Linnea
Niklas - Aina
Tobbe - Anja

Anja skulle aldrig välja bort Samir, hon vinner ingenting på det. Dem är ett starkt par och de Anja känner för Samir är nog starkare än vad hon rent vänskapsmässigt känner för bögen.

Dessutom har hon varit honom trogen alla gånger och aldrig valt bort honom, so it makes no sense.

Jag hoppas på att Jeppe åker ut, han är ju en riktigt vidrig människa som är mer falsk än alla tillsammans där inne. De mest värdiga vinnarparet är Aina och Niklas.

Sen att snekäften kom tillbaka var inte direkt kul att se då han också är en relativt stark spelare. Undrar om han då nu kommer bilda par med Linnea?
Citera
2014-01-29, 10:39
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoysNoize
Seriöst, INGEN vet vem som vinner.

Jorå, några är det nog allt som vet vem som vinner ;]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto