2014-02-05, 23:51
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillie
Men snälla gå och lägg dig, det är ett uppgjort program för att underhålla. Låt mig förklara för dig för att du är så jävla dum. Eller låt mig förklara för alla här inne, jag vet inte om ni genuint är dumma eller blinda.

Ju mer positivt omdöme du får utav sverige, desto längre kommer du att komma.

Tex, Jeppe, alla Sveriges killar avgudar honom, tycker att han är fett skön likaså Samir, likaså Fröjd. Jeppe kom tillbaka två gånger, Samir en, fröjd 1. Björn 0, TH 0, casanova 0. Förstår ni vart jag vill komma?

Inte?

Paulina två gånger, mia någon dag innan final (Big wtf)... Kommer inte ihåg fler tjejer.

Jeppe skickar ut thobias > Resulterar i "Din tid är INTE över" här, ta en valfri partner på köpet!"

I alla fall, finns ingen idé egentligen att hata på folk, det är uppgjort och till för att underhålla. Det fungerar på 80% av er här inne och tv3 är nöjda och blåser er samt cashar in tittarsiffror.
Nej, så är det inte. Det är möjligen en del rätt omogna ynglingar som avgudar honom och säkert en och annan pantad tjej.

Fler än så är det inte...
Citera
2014-02-05, 23:52
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillie
Tex, Jeppe, alla Sveriges killar avgudar honom, tycker att han är fett skön likaså Samir, likaså Fröjd. Jeppe kom tillbaka två gånger, Samir en, fröjd 1. Björn 0, TH 0, casanova 0. Förstår ni vart jag vill komma?.
Haha, det kan du ju glömma, garanterat tycker de flesta att han är ett riktigt svin. De flesta (inklusive mig) tycker nog dock att Samir är en skön person, absolut där har du rätt.
Citera
2014-02-05, 23:53
Medlem
Smuggelss avatar
Folk som säger att han inte får jobb är ju skitsnack, kanske inte på ett genusdagis men dom flesta arbetande män ser inte denna skit och han skulle aldrig haft problem att få jobb på en bar eller som byggjobbare.

Sluta lipa era jävla fjantar, vem fan går in i detta program för att skaffa vänner eller kärlek.
Citera
2014-02-05, 23:53
Medlem
Mr.Maazes avatar
Rebecca Stella borde ju vara med inne i hotellet istället så där blir lite högre snygghetsfaktor.
Citera
2014-02-05, 23:54
Medlem
antonaugustssons avatar
Kan Nicole lära sig att vrida mikrofonen till den hon pratar med?
Citera
2014-02-05, 23:54
Medlem
Lavios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KycklingKlubban
Visste att detta skulle komma trotts att jag motiverade tydligt hur jag resonerar kring mitt ställningstagande för hur finalen gick. Om du inte kan läsa och förstå vad jag vill få fram så kan jag inte förklara det bättre, sen får du gärna fortsätta gnälla på ensam...

Klarar du inte av att hantera begrepp som "moral" då ska du inte heller diskutera om det. Din poäng är
uppfattad men inte legitim, du har bevisligen missuppfattat att det är ett spel eftersom dina inlägg är totalt ologiska med det faktumet i åtanke. Dessutom har du en förvrängd, felaktig och selektiv definition av "moral", pallar du inte med att Sverige "accepterar Jeppes beteende" eftersom du finner det omoraliskt, men finner andra helt solklara moraliska övertramp fullständigt oanmärkningsvärda, då ligger (artigt sagt) inte problemet hos mig.
Citera
2014-02-05, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlfGulliver
200 000 försvinner fort, sen kan han ju lycka till med ett jobb.
Ingen av dom kommer få jobb utan kontakter. Och 200k försvinner verkligen inte fort, det är nästan en årslön för en vanlig svensson för helvete ditt jävla mygel!
Citera
2014-02-05, 23:55
Medlem
Jeppe kunde vinna max 250k, inte 500k. Smart drag av honom. Att ge 30k till 10 pers istället för att ge 250k till Aina borde väl kunna kallas solidaritet?
Citera
2014-02-05, 23:56
Medlem
mindtricks1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Highway
Niclas var korkad; Aina är ju godtrogen men han borde ju förstått att hon skulle bli överkörd. Han kunde ju ha besparat hennes känslor.

Jeppe är ju en tråkmåns, förstår inte vad som är intressant med honom. Men det kanske har att göra med att jag är bög och finner honom totalt oknullbar?

fyfan, finns det bögar på flashback. bäst jag lämnar de sjunkande skeppet isf

ont: jeppe är en av få som bidragit med något i detta program, resten har varit på sommarkollo
Senast redigerad av mindtricks1 2014-02-05 kl. 23:59.
Citera
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbz
Jeppe kunde vinna max 250k, inte 500k. Smart drag av honom. Att ge 30k till 10 pers istället för att ge 250k till Aina borde väl kunna kallas solidaritet?
Nej, han hade kunnat vinna 500 000 kronor.
Citera
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Grattis till vinnaren. Jeppe är 200 000 kronor rikare (minus skatt, minus eventuella kostnader i form av utebliven inkomst och minus eventuella driftkostnader i form av hyror, lån och annat).

Jeppe har en personlighet som vanligtvis skulle benämnas psykopatisk med narcissistiska drag. Det stämmer nog väl, men snarare i objektiv och inte nedsättande bemärkelse. Att stå med glaskulorna i finalspelet innebär för majoriteten en social påfrestning.

Att blåsa sina medmänniskor är något vår empati ofta sätter käppar i hjulen för, men lika sant är att empatin även ibland minskar våra möjligheter att vinna snabba, världsliga priser. Aina vann sympati men gick miste om pengarna. För många av oss blev skillnaden mellan de två tydliga efter den sista utröstningen.

För Aina var segern redan klar. Hon hade vunnit det sociala spelet och fått gruppens uppskattning. Adrenalinet gick ur kroppen och hon befann sig i ett lyriskt tillstånd. För Jeppe, å andra sidan, var läget annorlunda. För honom fortsatte spelet och adrenalinet pumpade fortfarande i samma nivå. För honom var det i första hand pengarna - den tekniska segern - som räknades.

Aina, mitt i sitt rus, njöt av segerns sötma. Inte hade hon bara vunnit det sociala spelet och gruppens utmärkelser, hon hade även omvänt en återförbrytare. Jeppe hade dagarna innan stuckit kniven i sin älskades rygg, och förblindad av sin upplevda seger trodde sig Aina att på bara en kväll blivit mer speciell i hans ögon än Paow. Hon föll, i viss mån, på sitt högmod.
Citera
2014-02-05, 23:59
Medlem
Mr.Maazes avatar
Vilken jävla chef han är alltså. Herregud!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in