2014-01-28, 23:55
Medlem
icedancer24s avatar
Det par som förtjänar att vinna är Niklas och Aina då dem varit med från vecka 1 och aldrig åkt upp. Produktionen har dessvärre riggat spelet så att Fröidh-skiten ska vinna.
Man har märkt från början att dem vill bygga upp nån slags underdog story med att han är 35 år, äldst i huset och allt det här. Tror faktiskt att Samir och Anja inte ville ta tillbaka den hemliga gästen från början, men att producenterna klev in och sa till dem att dem verkligen vill att gästen ska komma tillbaka i spelet och ändrade därför deras beslut.
Citera
2014-01-28, 23:56
Medlem
Oformads avatar
Detta var det löjligaste hittills! Först får Jeppe makten att kasta ut Nicklas, men nej, produktionen får kalla fötter och ser till så att Joppe åker istället.

Så fruktansvärt meningslöst hela "spelet" är. Produktionen vet ju hela tiden hur alla deltagarna tänker och har hela tiden chansen att ändra på förutsättningarna om deltagarna tycker "fel", eller gör "fel", och de visar tydligt att de också gör det när de känner för det.
Citera
2014-01-28, 23:56
Medlem
anusvibrators avatar
Hur åkte fröidh ut och mot vem? vem valde bort honom?
Citera
2014-01-28, 23:59
Medlem
tuffkatts avatar
Vilken värdelös jävla produktion. Först får Niklas det svåraste av alla uppdrag på hotellet, lyckas med det och skickar ut den starkaste spelaren och dennes partner. Niklas får inga fördelar, utan tvingas istället erkänna vad han gjort inför Jeppe och Paulina, som sedan båda två helt ostört får komma tillbaka till hotellet. Väl på hotellet blir Jeppe vald till orakel och får möjlighet att skicka hem vem han vill, ett val som säger sig självt. Detta innebär därmed att Niklas, som varit här sedan dag ett, blir hemskickad av Jeppe, som redan varit ute från hotellet, med en och en halv vecka kvar till final - Dessutom utan någon som helst möjlighet för Niklas att påverka likt en riktig parceremoni etc.

Och så naturligtvis, det faktum att Fröidh, den absolut sämsta jävla spelaren genom åren, som sedan tidigare blivit hemskickad, även han får glida in på hotellet helt ostört.

Det är pinsamt. Paradise Hotel har verkligen tappat det, och det här är definitivt det sista avsnittet jag ser av den här säsongen.
Senast redigerad av tuffkatt 2014-01-29 kl. 00:04.
Citera
2014-01-29, 00:06
Medlem
DrogadProfets avatar
"För att hylla Mia och Emelie stoppade jag upp en vindruva i stjärten"

Dö Tobias.
Citera
2014-01-29, 00:10
Medlem
4N0NYMs avatar
Skönt att spider pig fick lämna istället för Nicklas. Men jag tycker det är dåligt att gamla deltagare kommr tillbaka och åter får chansen, speciellt så här sent. Det är ett jäkla lotteri allt ihop
Citera
2014-01-29, 00:14
Medlem
Björn kommer väl in i sista avsnittet och kammar hem hela vinsten
Citera
2014-01-29, 00:16
Medlem
Sure det suger att Fröidh kommer in på ett bananskal såhär sent men samtidigt är det nog väldigt svårt för honom att vinna omröstningen i slutet i.o.m. att han just kom in.

Då var det u väldigt mycket sjukare i danska PH där juryn fick rösta in en från juryn som gick rakt in i finalen, de röstade alltså i stort sett in vinnaren.
Citera
2014-01-29, 00:18
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Öh Thobias har inte alls varit med från början. Han kom in som amor
Kanske var för bokstavlig. Absolut, han har inte varit med från allra första början men han har varit med tillräckligt länge och utan avbrott för att han ska vara en "ordinarie" i mina ögon. Det vill säga, ingen som halkat in väldigt nära slutet som Linnea eller kommit in efter att ha åkt ut en gång redan.
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Inte helt rätt. Aina åkte ut redan dag ett med övriga tjejer från "landet". Thobias kom in som Amor och Anja kom in dag 2 (?) som Stockholmstjej. Om jag inte misminner mig är Niklas den enda som inte åkt ut än fast produktionen gjort sitt yttersta för att få ut honom.
Det som hände första veckan räknas såklart inte som att åka ut.
Citera
2014-01-29, 00:23
Medlem
Citera
2014-01-29, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robdylan

Åh fan? Jag som trodde Thobias och Linnea vann. Eller var det Thobias och Anja? Thobias och Aina? Samir och Aina? Måste varit Jesper och Aina! Eller vänta nu, var det inte bara Jeppe som vann själv? Nej nej, nu minns jag, Jesper och jokern Samantha som kommer in i avsnitt 6 eller 7 vinner hela skiten!
Citera
2014-01-29, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Åh fan? Jag som trodde Thobias och Linnea vann. Eller var det Thobias och Anja? Thobias och Aina? Samir och Aina? Måste varit Jesper och Aina! Eller vänta nu, var det inte bara Jeppe som vann själv? Nej nej, nu minns jag, Jesper och jokern Samantha som kommer in i avsnitt 6 eller 7 vinner hela skiten!

det är ENBART vad jag själv tror. Anja såg väldigt glad ut när hon såg att det var Fröidh som kom in. Anja verkar tvekar ganska mycket på Samir med tanke på allt han gjort och byter nog utifrån taktik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in