Då är det nog inte långt kvar tills Cabaye presenteras för PSG, ska enligt artikeln vara i Paris idag för läkarundersökning. Offentligt imorgon?
Mycket intressant värvning för en i sammanhanget ganska låg peng (om man får tro det som skrivs). Känns som om PSG har något på gång här, hoppas verkligen att dom får gå långt i CL för Zlatans skull nu när han missar VM.
Inget är klart än angående Taarabt. Vill inte ha den sopan. En lat offensiv mittfältare med skit-attityd är det sista Milan behöver.
Låt det vara Biabiany! Paletta hade också varit ok.
Enligt Mediaset är det klart nu och dom har ju sällan fel. Lån säsongen ut sägs det och jag tycker det är skönt för nu blir man ju av med Zaccardo. Taarabt är förövrigt inte uttagen i kvällens match.
Senast redigerad av ACM81 2014-01-28 kl. 21:19.
Enligt Mediaset är det klart nu och dom har ju sällan fel. Lån säsongen ut sägs det och jag tycker det är skönt för nu blir man ju av med Zaccardo. Taarabt är förövrigt inte uttagen i kvällens match.
Citat:
Sky reported earlier that Parma gave Milan the OK to find a deal with Biabiany
Mata gjorde över 27 assist bara förra säsongen (29-35 st). Året innan gjorde han även 20. Samt 12 mål.
Så 100+ matcher, med 55-60 assist och 30+ mål. Dina siffror är ju inte ens nära.
Jag pratar ENDAST PL matcher, han har inte ens gjort 100 matcher för Chelsea i PL utan 82.
Och där är det en summa av totalt 27 assist, så nej mina siffror är inte helt fel.
Påtal om något helt annat så ser det ut som Luuk de jong går till Newcastle nu när man förlorar Cabaye.
Jag har inte riktigt koll på denna herre, ung är han ju dock så ska bli intressant hur han kommer in i laget.
Pardew also confirmed Cabayes departure and that De Jong will have medial tomorrow. Says they must spend Cabaye money wisely.
Paris St Germain owner Nasser Al-Khelaifi has no doubt Yohan Cabaye can be a big success for the Ligue 1 club, but there are also a couple of interesting lines regarding the current PSG stars' opinions on the Newcastle player.
Senast redigerad av Neroxx 2014-01-29 kl. 00:12.
Jag pratar ENDAST PL matcher, han har inte ens gjort 100 matcher för Chelsea i PL utan 82.
Och där är det en summa av totalt 27 assist, så nej mina siffror är inte helt fel.
Påtal om något helt annat så ser det ut som Luuk de jong går till Newcastle nu när man förlorar Cabaye.
Jag har inte riktigt koll på denna herre, ung är han ju dock så ska bli intressant hur han kommer in i laget.
Pardew also confirmed Cabayes departure and that De Jong will have medial tomorrow. Says they must spend Cabaye money wisely.
Paris St Germain owner Nasser Al-Khelaifi has no doubt Yohan Cabaye can be a big success for the Ligue 1 club, but there are also a couple of interesting lines regarding the current PSG stars' opinions on the Newcastle player.
Han har blivit petad i Gladbach utav Oscar Wendt det är det enda jag kan säga.