2014-01-28, 20:43
Medlem
junazs avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/frankrike/article18250414.ab

Då är det nog inte långt kvar tills Cabaye presenteras för PSG, ska enligt artikeln vara i Paris idag för läkarundersökning. Offentligt imorgon?

Mycket intressant värvning för en i sammanhanget ganska låg peng (om man får tro det som skrivs). Känns som om PSG har något på gång här, hoppas verkligen att dom får gå långt i CL för Zlatans skull nu när han missar VM.
2014-01-28, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
Inget är klart än angående Taarabt. Vill inte ha den sopan. En lat offensiv mittfältare med skit-attityd är det sista Milan behöver.

Låt det vara Biabiany! Paletta hade också varit ok.
Enligt Mediaset är det klart nu och dom har ju sällan fel. Lån säsongen ut sägs det och jag tycker det är skönt för nu blir man ju av med Zaccardo. Taarabt är förövrigt inte uttagen i kvällens match.
Senast redigerad av ACM81 2014-01-28 kl. 21:19.
2014-01-28, 21:48
Avslutad
Don't sell Cabaye, Yohan Cabaye
Just don't think you understand
If you sell Cabaye, Yohan Cabaye
You're gonna have a riot on your hands!

Cabaye 99,9 % klar för PSG, redan klar enligt vissa.
2014-01-28, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Don't sell Cabaye, Yohan Cabaye
Just don't think you understand
If you sell Cabaye, Yohan Cabaye
You're gonna have a riot on your hands!

Cabaye 99,9 % klar för PSG, redan klar enligt vissa.

Väldigt intressant. Undrar vem som får stå till sidan. Kan rotera mellan alla 4(eller 5 med Rabiot).
2014-01-28, 22:30
Medlem
Ozknybergs avatar
D'Ambrosio så gott som klar till Inter, samtidigt som man försöker förhandla med Lotito och Lazio om Hernanes.
2014-01-28, 22:40
Medlem
Cabaye spelade inte ikväll, men det har kanske noterats redan.
2014-01-28, 22:48
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Cabaye spelade inte ikväll, men det har kanske noterats redan.
Nä, han skulle ju vara i Paris för läkarundersökning.
2014-01-28, 23:47
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Enligt Mediaset är det klart nu och dom har ju sällan fel. Lån säsongen ut sägs det och jag tycker det är skönt för nu blir man ju av med Zaccardo. Taarabt är förövrigt inte uttagen i kvällens match.
Citat:
Sky reported earlier that Parma gave Milan the OK to find a deal with Biabiany

Yippie!
2014-01-29, 00:05
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qawsed
Mata gjorde över 27 assist bara förra säsongen (29-35 st). Året innan gjorde han även 20. Samt 12 mål.
Så 100+ matcher, med 55-60 assist och 30+ mål. Dina siffror är ju inte ens nära.

Jag pratar ENDAST PL matcher, han har inte ens gjort 100 matcher för Chelsea i PL utan 82.
Och där är det en summa av totalt 27 assist, så nej mina siffror är inte helt fel.

http://www.premierleague.com/en-gb/players/profile.statistics.html/juan-mata

Påtal om något helt annat så ser det ut som Luuk de jong går till Newcastle nu när man förlorar Cabaye.
Jag har inte riktigt koll på denna herre, ung är han ju dock så ska bli intressant hur han kommer in i laget.

Pardew also confirmed Cabayes departure and that De Jong will have medial tomorrow. Says they must spend Cabaye money wisely.

Paris St Germain owner Nasser Al-Khelaifi has no doubt Yohan Cabaye can be a big success for the Ligue 1 club, but there are also a couple of interesting lines regarding the current PSG stars' opinions on the Newcastle player.
Senast redigerad av Neroxx 2014-01-29 kl. 00:12.
2014-01-29, 06:30
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Jag pratar ENDAST PL matcher, han har inte ens gjort 100 matcher för Chelsea i PL utan 82.
Och där är det en summa av totalt 27 assist, så nej mina siffror är inte helt fel.

http://www.premierleague.com/en-gb/players/profile.statistics.html/juan-mata

Påtal om något helt annat så ser det ut som Luuk de jong går till Newcastle nu när man förlorar Cabaye.
Jag har inte riktigt koll på denna herre, ung är han ju dock så ska bli intressant hur han kommer in i laget.

Pardew also confirmed Cabayes departure and that De Jong will have medial tomorrow. Says they must spend Cabaye money wisely.

Paris St Germain owner Nasser Al-Khelaifi has no doubt Yohan Cabaye can be a big success for the Ligue 1 club, but there are also a couple of interesting lines regarding the current PSG stars' opinions on the Newcastle player.

Han har blivit petad i Gladbach utav Oscar Wendt det är det enda jag kan säga.
2014-01-29, 07:47
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Han har blivit petad i Gladbach utav Oscar Wendt det är det enda jag kan säga.

Luuke de Jong är väl forward? Eller har han spelats ur position? Annars är de väl en annan svensk som håller honom på bänken.
2014-01-29, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Luuke de Jong är väl forward? Eller har han spelats ur position? Annars är de väl en annan svensk som håller honom på bänken.

Hrgota är det han menar. Dock så har ju han endast gjort lite inhopp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in