. Jag var nöjd sist men tänkte att jag skulle förhandla in lite BB innan vi gick hela vägen. Hon är ganska tuff att förhandla med och priset blev efter lite förhandlande 1200 kr. La mig på mage och hon gav mig som vanligt ett helt ok ryggmassage. Efter max 20 minuter var det dags för vändning och hon fortsatte massera nu på magen och värmde upp mig ordentligt när hon rörde vid kuken med ett leende då och då. Efter någon minut gjorde vi upp vår lilla affär och hon klädde av sig brösten såg absolut större ut en vad jag minns att de var senast och kuken styvnade till ordentligt. Hon är så skönt sexig med långt hår som är blonderat. Hon stryker olja över brösten och börjar massera mig med brösten över bröst, mage och så småningom över kuken. Hon böjer sig och jag får köra mellan hennes stor bröst samtidigt som hon håller ihop dem i ett vant grepp. Nu är jag så het och det är dags för kondomen som hon fiskar upp ur en plånbok att jag ber henne gränsla mig, hon rider mig sakta sakta samtidigt som jag masserar hennes inoljade bröst jag ökar tempot och hon följer villigt med och jag tror att hon kommer, jag får hålla mot för att inte spruta. Vi byter position å hon lägger sig på rygg. Brösten är så stora att de fortfarande sticker rakt upp å gungar upp å ner när jag stöter kuken i henne, nu kan jag inte hålla emot längre och jag kommer länge, så jävla skönt. Vi ligger kvar en stund och hon masserar min nacke avslutningsvis.

hon frågade om jag var intresserad av hen till nästa gång..svarade nej, inte redo för det ännu..kanske i framtiden. Betalade och tackade för mig. Vet inte om jag återkommer..men förmodligen, det gör man ju jämt

hon frågade om jag var intresserad av hen till nästa gång..svarade nej, inte redo för det ännu..kanske i framtiden. Betalade och tackade för mig. Vet inte om jag återkommer..men förmodligen, det gör man ju jämt
Du måste vara medlem för att kunna kommentera