Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Jag vänder mig inte emot att du (eventuellt) fört vidare felaktiga uppgifter från en tidning i god tro. Jag vänder mig mot att du fortsatte att framföra uppgifterna i ett flertal inlägg trots flera påpekanden (med länk till bevisning) om att du hade fel. Det är ett väldigt osnyggt sätt att debattera.
Du borde dessutom medge att ett av dina argument; att KJ inte kunde ha placerat ut kroppsdelar eftersom han hade span på sig, var felaktigt. Medge gärna också tydligt att ditt argument att KJ inte kan ha hunnit begå mordet på lördagkvällen inte heller är korrekt eftersom det bygger på flera lösa antaganden som inte kan bevisas och lika gärna kan vara fel.
Vi har ju redan konstaterat att det var kalle anka-bevakning från kling o klang i boden. KJ snurrade varv efter varv i rondellen för att visa att han visste att han span på sig. Likaså MB visste det, om han inte plötsligt blev både blind och döv.
De hade dessutom inte dygnet-runt bevakning på objekten, utan 8-timmars bevakning i början. Sen utökade de bevakningen, men var så uppsnurrade så dom inte ens hittade objektet, och fick i förhör fråga var MB hade tagit vägen då han drog till Lakaträsk.
Ganska pinsamt faktiskt. Istället för att direkt vända upp och ner på ALLT som både MB och KJ rörde sig kring, bostad, jobb, bilar osv.
Nu valde man en av två hyperaktuella gm. Och det kommer vi aldrig glömma.
För då hade vi haft BEVIS åt ena eller andra hållet, istället för misstänksamma och kanske planterade blodspår. Tunna indicier, och en kanske oskyldig man som fått 14 år i fängelse.