2014-01-25, 23:37
  #23941
Medlem
kratans avatar
http://www.expressen.se/nyheter/braket-efter-matchen-fortsatte-i-stockholm/ Verkar som att det smällt i centrala Stockholm. Någon med mer info?
Citera
2014-01-25, 23:45
  #23942
Medlem
Bura in elementen som bara är där för att bråka.
Citera
2014-01-26, 00:41
  #23943
Medlem
Istok91s avatar
Vad heter tyskarnas firma? Eller var det bara ultras grabbar på plats?
Citera
2014-01-26, 01:04
  #23944
Medlem
Dif blev plockade av snuten runt kl 21 på sveavägen.
Citera
2014-01-26, 04:01
  #23945
Medlem
http://jarnkaminerna.se/bilder/media/b2e62ebf1b4d59e393a640e67b8bdadc.jpg

Frontline i Union Berlin klacken???
Citera
2014-01-26, 08:14
  #23946
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiVaio
Ur tyskarnas perspektiv.

Banderollen:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=550493021715678&set=gm.762510187112 513&type=1&theater

Stormningen:

https://www.facebook.com/photo.php?v=550463185051995

Avbrottet:

https://www.facebook.com/photo.php?v=550531618378485&set=o.194438523919685& type=2&theater
Någon tysktalande som kan översätta vad som sades på tyskarnas sida i videoklippen?

Bara jag som får WW II vibbar när mam hör folk skrika på tyska samtidigt som det brinner överallt och man hör massa smällar?
Citera
2014-01-26, 11:09
  #23947
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalnasteGunnar
Det är något väldigt väldigt speciellt med skrikande tyska i en megafon...

Det är oerhört vackert och tilltalande.
Citera
2014-01-26, 11:19
  #23948
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Dif blev plockade av snuten runt kl 21 på sveavägen.

Tror dom bara blev visiterade!
Citera
2014-01-26, 11:46
  #23949
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2
http://jarnkaminerna.se/bilder/media/b2e62ebf1b4d59e393a640e67b8bdadc.jpg

Frontline i Union Berlin klacken???

Både M'gladbach och Dortmund har grupper som heter Frontline, vet inte om dessa har kopplingar till Union Berlin dock men det är väl troligare det än att det skulle vara helsingborgare i smeten.
Citera
2014-01-26, 14:07
  #23950
Medlem
Enligt uppgifter stod ca 40-60 KGB i Union klacken...
Citera
2014-01-26, 15:17
  #23951
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelarge
Vad var så roligt med det?
För att du gärna kan berätta vart du fått dessa uppgifter ifrån. Som för övrigt är fel...
Citera
2014-01-26, 15:22
  #23952
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
För att du gärna kan berätta vart du fått dessa uppgifter ifrån. Som för övrigt är fel...

Japp! Vi var exakt 63 pers från Hammarby där. Inte alla KGB dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in