Citat:
Ursprungligen postat av
crewcutcrew
Inga problem, bajen kan du garanterat maila på Facebook.
DFG har en egen facebooksida.
Wisemen har en egen facebooksida.
Firman Boys har en egen facebooksida, skvallertidning och åtaliga tv-intervjuver.
KGB har ingen facebooksida.
Slutsats?