2014-01-25, 17:42
  #23929
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Var det så du fick avslag?
Är iofs inte bajare.
Bajen hade ju en gammal firman boys ligist med sig i box så helt kört är det kanske inte för mig
Citera
2014-01-25, 18:32
  #23930
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crewcutcrew
Inga problem, bajen kan du garanterat maila på Facebook.

DFG har en egen facebooksida.

Wisemen har en egen facebooksida.

Firman Boys har en egen facebooksida, skvallertidning och åtaliga tv-intervjuver.

KGB har ingen facebooksida.

Slutsats?
Citera
2014-01-25, 18:34
  #23931
Medlem
dd4ankeNs avatar
Smällde rejält utanför Tele2 efter att matchen vart avbruten. Berlinare som hetsade mot julgranar och vanligt klackfolk till att börja med. La sen benen på ryggen otroligt snabbt när dem lite hårdare grabbarna kom rusandes. Delades ut en massa fina slag.
Citera
2014-01-25, 18:37
  #23932
Medlem
Dynamo Berlin ville veva emot DFG (om man ska tro Sverigescenen) när DIF Hockey var och spela i Tyskland, och nu kommer en Dynamo Berlin banderoll upp jämte klacken hos DIF. Vafan? Min gissning var på att det var DFG som höll upp den (då tydligen det är DFG som sitter i kurvan). Men nu sprack ju den teorin



Då kommer frågan, hur är logiken i detta? Händer det ofta att firmor möts och sedan är polare efter?
Citera
2014-01-25, 18:45
  #23933
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2
DFG har en egen facebooksida.

Wisemen har en egen facebooksida.

Firman Boys har en egen facebooksida, skvallertidning och åtaliga tv-intervjuver.

KGB har ingen facebooksida.

Slutsats?
Hahahaha fail
Citera
2014-01-25, 19:21
  #23934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 420anonym
Det är bra att vara lång då det är mycket lättare för mig att väga 100kg+ än en dvärg på 175cm. Lägg till räckvidd på det så är det knappast någon nackdel om folket man kör med är långa. Har jag fel?

Jo, fast nu uppgav du längden till 191-195 cm. Vet du inte hur lång du är?
Citera
2014-01-25, 20:15
  #23935
Medlem
Ur tyskarnas perspektiv.

Banderollen:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=550493021715678&set=gm.762510187112 513&type=1&theater

Stormningen:

https://www.facebook.com/photo.php?v=550463185051995

Avbrottet:

https://www.facebook.com/photo.php?v=550531618378485&set=o.194438523919685& type=2&theater
Citera
2014-01-25, 20:49
  #23936
Medlem
GalnasteGunnars avatar
Det är något väldigt väldigt speciellt med skrikande tyska i en megafon...
Citera
2014-01-25, 22:02
  #23937
Medlem
Verkar som att det blev bråk under arenan efter matchen och att en del tyskar fått smaka asfalt.
Citera
2014-01-25, 22:08
  #23938
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pkj
Verkar som att det blev bråk under arenan efter matchen och att en del tyskar fått smaka asfalt.
Åh fan!

Citera
2014-01-25, 22:23
  #23939
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pkj
Verkar som att det blev bråk under arenan efter matchen och att en del tyskar fått smaka asfalt.
Någon form av källare där det är hooligan fightclubs?
Citera
2014-01-25, 22:41
  #23940
Medlem
JoonaToivios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Någon form av källare där det är hooligan fightclubs?
Där bussarna alltid står var fighten och Union-fansen hade inte mycket att säga till om när de tunga grabbarna från DIF kom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in