2014-01-22, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odens
Fan hade tom så lågt som 3.7 på en bild. Självförtroendet får sig en rejäl tryckare.
Har aldrig haft problem att skaffa fruntimmer irl och jag tycker det är betydligt svårare att få till det över internet. Ser ut som ett mongo på bilderna jag tar och vet inte riktigt hur man ska starta en konversation. På krogen räcker det ju med ett leende och en nick och sedan bara hälsa så är man igång.

:P du har säkert bättre bilder än mig ändå , just nu har jag ba en bild ,dom andra var så kass, den här har jag 3,8 på , dock så är det inte så många som röstat. jag tycker det är svårt överallt haha ,börjar bli lätt uppgiven ,kanske är då det funkar
Senast redigerad av pederN 2014-01-22 kl. 23:15.
Citera
2014-01-23, 21:45
Medlem
mustams avatar
Det här med röstning på bildet, ta det inte på för stort allvar!.Det buggar ju som fan när man röstar så alla trycker oftast låga betyg av frustration.
Citera
2014-01-23, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mustam
Det här med röstning på bildet, ta det inte på för stort allvar!.Det buggar ju som fan när man röstar så alla trycker oftast låga betyg av frustration.

haha.
Citera
2014-01-23, 22:32
Medlem
mustams avatar
Haha inte för att jag själv har låga betyg:P
Citera
2014-01-25, 21:26
Medlem
NirvanAs avatar
Är det någon mening att fylla i "om mig" "intresserad av" och alla uppgifter inom "personlig information" , bryr sig folk om det?
Citera
2014-01-25, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Är det någon mening att fylla i "om mig" "intresserad av" och alla uppgifter inom "personlig information" , bryr sig folk om det?

Jag har fyllt i det , vet i fan om det spelar nån roll men , jag brukar dock läsa dom där på dom som har nån fakta.
Citera
2014-01-26, 12:32
Medlem
benchpresss avatar
Byt land om ni känner att det är svårt att få kontakt. Jag har valt en storstad i Brasilien och brudarna här är fan så mycket schysstare och vackra.
Får 6-10 i poäng på bilderna samt att brudarna här är mer villiga att chatta om ni nu kan portugisiska eller spanska.

Sitter ni och trycker i en svensk håla så kan jag tänka mig att det är riktigt svårt.

Ett tips grabbar!
Citera
2014-01-26, 13:02
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benchpress
Byt land om ni känner att det är svårt att få kontakt. Jag har valt en storstad i Brasilien och brudarna här är fan så mycket schysstare och vackra.
Får 6-10 i poäng på bilderna samt att brudarna här är mer villiga att chatta om ni nu kan portugisiska eller spanska.

Sitter ni och trycker i en svensk håla så kan jag tänka mig att det är riktigt svårt.

Ett tips grabbar!
Antar att många är på badoo för att träffa folk IRL också... att sitta och chatta med personer på andra sidan jordklotet ger inte så mycket.
Citera
2014-01-26, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Antar att många är på badoo för att träffa folk IRL också... att sitta och chatta med personer på andra sidan jordklotet ger inte så mycket.

Det han ville säga med det där är att utomlands är folk mer jordnära. I Sverige är folk alldeles för kräsna osv speciellt i förhållande till vad de själva har att erbjuda
Citera
2014-01-26, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Det han ville säga med det där är att utomlands är folk mer jordnära. I Sverige är folk alldeles för kräsna osv speciellt i förhållande till vad de själva har att erbjuda

Ja jag är alldeles för kräsen måste jag erkänna :P men har hört man blir det om man är singel för länge. Är säkert därför mailen från u8tlänningar haglar in i mailboxen ,dom är säkert inte lika noga.
Citera
2014-01-26, 18:17
Medlem
mustams avatar
Fyfan för tjejer som skaffar badoo för "skoj". Hatar när de säger så.
Citera
2014-01-26, 18:57
Medlem
NirvanAs avatar
Varför ser man inte bildbetygen för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in