2013-06-14, 07:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockstark
Jag ska nog ta mig i kragen och sätta på min donna även fast hon inte är det fagraste jag har mött!

Men jag förstår inte hur jävla feg jag är egentligen, vågar fortfarande inte ta kontakt med tjejerna.. Låter dom alltid börja skriva.

De snygga tjejerna behöver aldrig ta kontakt med några killar - de är så överösta med förslag att de har fullt upp med att sålla.

Jag har blivit kontaktad av flera tjejer, men det handlar nästan alltid om "inte den fagraste jag mött"

Däremot har jag fått långvarig chat-kontakt med ett antal tjejer som jag kontaktat, det gäller bara att ha något lite intressant att berätta.
Citera
2013-06-14, 08:09
Medlem
Hur kan killar som ser bra ut få en 5 i betyg medans tjejer som ser ut som pappersrullar få en 7 eller en 8?
Citera
2013-06-14, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delpiero10
Hur kan killar som ser bra ut få en 5 i betyg medans tjejer som ser ut som pappersrullar få en 7 eller en 8?

Du har svaret redan där, finns gott om killar som antagligen ser ut som det pappret på pappersrullen ska användas till som ger höga betyg åt höger och vänster i tron att det ska generera någon form av framgång.
Citera
2013-06-14, 09:10
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwimannen
De snygga tjejerna behöver aldrig ta kontakt med några killar - de är så överösta med förslag att de har fullt upp med att sålla.

Jag har blivit kontaktad av flera tjejer, men det handlar nästan alltid om "inte den fagraste jag mött"

Däremot har jag fått långvarig chat-kontakt med ett antal tjejer som jag kontaktat, det gäller bara att ha något lite intressant att berätta.

Säg inte det. Jag fick ett mail från en tjej, hon började konversationen. Henne träffade jag sedan och vi kommer ses igen. Inget sex men det gör mig inget. Jag tycker att hon är toppen och vi hängde nästan hela kvällen och några kyssar blev det.

Men jag håller med om att majoriteten inte är fagra. Men på 2-3 dagar har jag fått 5 mail från vad som kan anses vara snygga tjejer.

För er som undrar vad man skrivit så har jag fyllt i mina intressen, att jag söker någon som har andra intressen än bara latte och kläder. Jag har skrivit vad jag läst, att jag tränar och att jag förväntar mig att även hon är ambitiös och lever hälsosamt. Ställ lite krav! Utan några önskemål så framstår du bara som desperat.
Senast redigerad av Triremer 2013-06-14 kl. 09:13.
Citera
2013-06-14, 09:15
Medlem
Triremers avatar
Citat:

Bry dig inte om betygen. Tror jag har en bild som är rankad 2 av 10 En ren objektiv bedömning skulle nog hamna runt 8 av tio och ibland högre då jag är i god form. Så bli inte deppig av det. Det är många fula killar som röstar ner en. Bland tjejer i min ålder har ingen satt lägre än 7. De flesta som röstar är dock killar.
Citera
2013-06-14, 16:01
Medlem
Är det så jävla svårt och skriva ett enkelt hej tillbaka? Fy fan
Citera
2013-06-14, 18:04
Medlem
Triremers avatar
Slänga in denna länken i presentationen så att man slipper arbetarklasslynor

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=EQu4GYb7FcQ#t=24 0s

Vad i helvete tror brudar som ser ut som typiskt WT från någon pisshåla mitt i Skåne?
Citera
2013-06-14, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Bry dig inte om betygen. Tror jag har en bild som är rankad 2 av 10 En ren objektiv bedömning skulle nog hamna runt 8 av tio och ibland högre då jag är i god form. Så bli inte deppig av det. Det är många fula killar som röstar ner en. Bland tjejer i min ålder har ingen satt lägre än 7. De flesta som röstar är dock killar.

Ja men då måste du vara väldigt snygg på foto för det tror jag inte är många killar som får.
Citera
2013-06-14, 18:57
Medlem
alaskapollocs avatar
Som sagt det där med fotobetyg ska man ta med en nypa salt. En del som röstar är killar och många tjejer röstar slumpmässigt för att låsa upp sina egna betyg.
Citera
2013-06-14, 19:00
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nippot
Ja men då måste du vara väldigt snygg på foto för det tror jag inte är många killar som får.

Kanske det...

Jag gjorde en liten undersökning. Vad jag gjorde var att jag helt enkelt kollade på utbudet av killar i min stad som är i ungefär samma ålder som mig. Total var det ca 850st, av dessa var det max 10 som såg så pass vettiga ut att de skulle kunna attrahera en hyfsat kräsen tjej med hjälp av bara bilden. Av de övriga såg 1/4 alldagliga ut, 1/4 var inte fagra, 1/4 var utlänningar och resterande hade inte ens bild. Samtidig hittade jag över 4600 tjejer inom samma åldersspann och område. Cirka 1 av 20 ser bra ut och 2 av tio ser okej ut.
Citera
2013-06-14, 20:55
Medlem
Citat:

Det verkar inte finnas något val att ge betyg bara för ett kön, vilket gör att många killar ger 1-5 till andra killar (jag ger 5or till alla med en hyfsad bild). Det värsta är dock alla 50-plussare som ser ut som stryk, men ändå slänger runt 1or till folk (i princip alla som gett mig ettor är antingen män eller kärringar).

För övrigt tycker jag att Badoo borde ha en lite smidigare "vill träffas" funktion, typ om båda parter har klickat "vill träffas" så borde det vara en separat funktion med "ocensurerade" bilder.
Citera
2013-06-14, 22:56
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartraith
]Det verkar inte finnas något val att ge betyg bara för ett kön[/b], vilket gör att många killar ger 1-5 till andra killar (jag ger 5or till alla med en hyfsad bild). Det värsta är dock alla 50-plussare som ser ut som stryk, men ändå slänger runt 1or till folk (i princip alla som gett mig ettor är antingen män eller kärringar).

För övrigt tycker jag att Badoo borde ha en lite smidigare "vill träffas" funktion, typ om båda parter har klickat "vill träffas" så borde det vara en separat funktion med "ocensurerade" bilder.
Jo det går att välja om man bara vill betygsätta tjejer eller bara killar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in