Citat:
Ursprungligen postat av
Kiwimannen
De snygga tjejerna behöver aldrig ta kontakt med några killar - de är så överösta med förslag att de har fullt upp med att sålla.
Jag har blivit kontaktad av flera tjejer, men det handlar nästan alltid om "inte den fagraste jag mött"
Däremot har jag fått långvarig chat-kontakt med ett antal tjejer som jag kontaktat, det gäller bara att ha något lite intressant att berätta.
Säg inte det. Jag fick ett mail från en tjej, hon började konversationen. Henne träffade jag sedan och vi kommer ses igen. Inget sex men det gör mig inget. Jag tycker att hon är toppen och vi hängde nästan hela kvällen och några kyssar blev det.
Men jag håller med om att majoriteten inte är fagra. Men på 2-3 dagar har jag fått 5 mail från vad som kan anses vara snygga tjejer.
För er som undrar vad man skrivit så har jag fyllt i mina intressen, att jag söker någon som har andra intressen än bara latte och kläder. Jag har skrivit vad jag läst, att jag tränar och att jag förväntar mig att även hon är ambitiös och lever hälsosamt. Ställ lite krav! Utan några önskemål så framstår du bara som desperat.