Citat:
Ursprungligen postat av JeanLuc
Mer trams. Jag har hänvisat till experter inom området som anser det bevisat att Jesus funnits. Har du motargument från andra experter får du gärna presentera dem.
Bevisbördan är fortfarande din. För en person som påstår sig vara insatt i akademiska procedurer är du synnerligen oinformerat.
Citat:
Det är precis trams av det där slaget som gör att så många vill de sig bannad. Inte för dina åsikter, utan för din oförmåga att föra en diskussion.
Jag förlitar mig på standard-procedurerna i akademisk kunskaps-sökande.
Citat:
Jag har presenterar bevis.
Nej.
Citat:
Utlåtanden från ledande akademisk expertis inom området vi diskuterar.
Auktoritet om auktoritet är tämligen värdelöst.
Citat:
Du har inte presenterat ett enda bevis.
För vad? Bevisbördan är din.
Citat:
Bogomil, vi har gått igenom det här förut. Om du år så korkad att du inte klarar att presentera bevis, så gör åtminstone forumet tjänsten att förstå att hålla käften stängd. Att sitta som ett papegoja och kraxa "bevisbördan är din" oavsett hur mycket bevis andra presenterar är exakt det slags beteende som borde leda till en lång avstängning.
Men nu ÄR bevisbördan din.
Citat:
Nej. Det är kanske vad du tror att du gör. I själva verket beter du dig som en utvecklingsstörd fåne.
Tackar.
Citat:
Bart Ehrman är en av världens främsta experter. Du är en flashbackare med läs- och skrivsvårigheter. Det är tragikomiskt om din självbild är så skev att du tror att du har någon slags auktoritet som källkritiker.
Jag har sannoliken lika stor legitimitet som källkritiker som du har som representant för din hemmasnickrade pseudo-akademism om akademiska procedurer omkring när och hur 'auktoritet' är tillämplig.
Ett "riktigt" argument skulle i nuläget ha presenterat något mer substantiellt än "auktoritet om auktoritet".