2014-01-25, 18:04
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powermonger
Vem av dessa är Wilhelm? https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/528395_10150687039379651_954343992_n.jpg

Om det är någon så står han nog längst bak med armarna utsträckta, halvt dold bakom en flaska jägermeister.
Citera
2014-01-25, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Jag tror inte en begåvningshandikappad förstår det är en "knullapp"
Jag tror inte hon förstår att "mysa" menas att bli fistad i fittan.
Jag är övertygad om att Willhelm ironfist var medveteten om att hon var sk. efterbliven.

Om du överhuvudtaget försvarar detta hoppas jag du inte har eller får barn!
Hade hon varit min dotter hade Wilhelms pitt legat i en glasburk med sprit nu.

Inte ens den som är mentalt helt frisk förstår att fistad = "fredadsmys"..

Sen är det lite intressant igen att läsa i domen hur Wilhelm förklarar hur det kom sig att han tillbringade tid med denna förståndshandikappade flicka. Han kände sig ensam..

Sorgligt att tänka att både flickan som desperat ville få konktakt med någon - vem som helst tycktes det som - befann sig i samma sits som Wilhelm, överklassungen, som också kände sig så ensam att till och med en förståndshandikappad tjej skulle duga som sällskap denna lördagsmorgon..
Citera
2014-01-25, 18:06
Medlem
Det som stor mig mest med efterspelet(uppenbarligen stor handlingen mest) ar att INGEN vill ta nagot som helst ansvar for nagonting.

Det finns INGEN i narmaste kretsen som vill medge att "fan vi skenade ivag i varan jargong" och Wilhelm Malmkvist vill saklart inte ens erkanna att dom haft sex,eller snarare han har haft det.

Detta meddelandet fran the fist...ingen har gjort nagot fel forutom wilhelm. Det ar for fan tydligt att minst en person har vetat att det har skett nagot sexuellt och att hon borjat bloda,sen lamnar jag det osagt om han fattat att det varit valdtakt, men han har iaf lagt upp en bild pa henne och talat om for folk att detta var wilhelms ligg igar.
Hur i hellvete kan man fa ihop detta med att han inte haft nagon aning,inte forstatt att dom hade haft sex.
Det ar sa javla pinsamt att ni ens forsoker ursakta er.

Aven om ni inte fattade det vid tillfallet sa var det ER wilhelm malmkvist ville imponera pa...om det inte far er att vanda er inat for sjalvransakan,da vet jag inte vad som nagonsin skulle kunna fa er att gora det.
Manskligt skrap!
Citera
2014-01-25, 18:07
Medlem
Var nån som påstod sig tillhöra facebookgruppen som skrev tidigare idag o förklarafe att alla var oskyldiga utom wilhelm osv men den kommentaren försvann jävligt fort.. Tydligen hade han iaf lagt ut en bild i gruppen på ett blodigt lakan... sjukt!!!
Citera
2014-01-25, 18:09
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Yes det är han. Nån som vet om han bor själv? Kan gå dit och kolla hur där ser ut.

Man ska inte "döma hunden efter håren" - men jag får lite vibbar av Hitler Jugend, överdriven uppfattning om sin egen överlägsenhet, MYCKET starka krav och förväntningar på sig hemifrån som inte går att uppfylla. Mycket låg självkänsla.

Varför slutade pervertiten på IE? Var det inte ett "nerköp" att gå över till VoV, och hur kändes det för honom då? En knäck för det uppblåsta självförtroendet?
Citera
2014-01-25, 18:16
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theodor.busse
Man ska inte "döma hunden efter håren" - men jag får lite vibbar av Hitler Jugend, överdriven uppfattning om sin egen överlägsenhet, MYCKET starka krav och förväntningar på sig hemifrån som inte går att uppfylla. Mycket låg självkänsla.

Varför slutade pervertiten på IE? Var det inte ett "nerköp" att gå över till VoV, och hur kändes det för honom då? En knäck för det uppblåsta självförtroendet?

Och är kom Godwins lag med jämförelser till nazister... Det är verkligen en lag.

Mystiskt att åtminstone 2 inlägg från någon som säger sig vara från gruppen har försvunnit.
Citera
2014-01-25, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mengele
jag tycker du har fel. inlägget visar att det som hände var ett bollande mellan en begränsad del av gruppen och att inte hela gruppen deltog.
Det framgår ju redan tydligt i domen. Vad jag sett har ingen från facebookgruppen hängts ut, förutom de individer som nämnts i domen.
Citera
2014-01-25, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victory1980
Var nån som påstod sig tillhöra facebookgruppen som skrev tidigare idag o förklarafe att alla var oskyldiga utom wilhelm osv men den kommentaren försvann jävligt fort.. Tydligen hade han iaf lagt ut en bild i gruppen på ett blodigt lakan... sjukt!!!
nej det togs bort av dom själva och kom sedan tillbaka.
(FB) Lund; Våldtog särskoleelev – hängde ut henne på Facebook

jag tycker inlägget är bra eftersom det säger något viktigt. hela gruppen deltog inte i detta. det var några personer inte alla.
Citera
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Jag bor några minuter därifrån.

Dock är han givetvis i häktet.

Fast vem tog bort hans fb-konto igår då? Den försvann ganska snart efter att den här tråden startades...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Historieboken
Det framgår ju redan tydligt i domen. Vad jag sett har ingen från facebookgruppen hängts ut, förutom de individer som nämnts i domen.
alla läser inte domen och läser man tidningen kan man tro att hela gruppen deltog. så var det inte.
Citera
2014-01-25, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Fast vem tog bort hans fb-konto igår då? Den försvann ganska snart efter att den här tråden startades...
kompisar. familj eller advokaten.
Citera
2014-01-25, 18:22
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Jag tror inte en begåvningshandikappad förstår det är en "knullapp"
Jag tror inte hon förstår att "mysa" menas att bli fistad i fittan.
Jag är övertygad om att Willhelm ironfist var medveteten om att hon var sk. efterbliven.

Om du överhuvudtaget försvarar detta hoppas jag du inte har eller får barn!
Hade hon varit min dotter hade Wilhelms pitt legat i en glasburk med sprit nu.

Ja,
för hur berusad är man inte om man inte förstår att en person har ett begåvningshandikapp?

Har själv lagt märke till detta genom empiri: en släkting till mig är milt förståndshandikappad, och vid 50 års ålder uppträder och talar han som en brådmogen 12-åring ungefär.

På ett släktkalas, efter 3-4 snappsar och några öl började jag tycka att han, som var nykter, sae en del kloka saker. - Det var då jag insåg att jag inte skulle dricka något mer den kvällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in