2014-01-25, 17:19
Medlem
mmas avatar
Vidrigaste sortens avskum.

Sen polaren som hejjar på och säger åt han att sätta på henne med en kondom.. när han vet att hon är lite "efter".

Vilket vidrigt as även det.

Det där gänget skulle planeten klara sig bra utan.
Citera
2014-01-25, 17:29
Medlem
Fettohanss avatar
Helt sjukt, någon som har en bild på GM?

Hoppas han blir uthängd överallt och att han kommer få lida resten av sitt patetiska liv
Citera
2014-01-25, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Historieboken
Ert inlägg varken tillför debatten något direkt nytt eller kommer förändra diskussionen avsevärt. De flesta hade nog kunnat gissa sig till er ställning i frågan redan. Och dom flesta skiter nog i den.

Jag förstår inte ens varför ni har med konversationen mellan A och W? Vad ska den påvisa? Det enda den gör är att ytterligare stärka det faktum att A bortom allt tvivel är förståndshandikappad och att W visste om det, vilket är just kärnan i domen och det som gör brottet så avskyvärt.
jag tycker du har fel. inlägget visar att det som hände var ett bollande mellan en begränsad del av gruppen och att inte hela gruppen deltog.
Citera
2014-01-25, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettohans
Helt sjukt, någon som har en bild på GM?

Hoppas han blir uthängd överallt och att han kommer få lida resten av sitt patetiska liv
http://i.imgur.com/ka6Gbtt.jpg
Citera
2014-01-25, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
En fråga till dom som pratar för den där gruppen.

Var det vanligt att Wilhelm eller vad han nu hetter, skickade bilder på brudar i sin hall? Eller bilder på blodiga lakan? Var det något han gjorde varje gång han satte en brud hemma?

Annars har jag JÄVLIGT svårt att tro att han var den enda person som var medveten om att han skulle "ligga" med henne.
Att vara spontan är en sak, men det här med att skicka bilderna är ju nått helt annat.
Och är det något som inte var vanligt förekommande, så tror jag inte ett skit på vad ni i gruppen säger

I domen står det att det går att hitta blod/DNA från två andra damer i Wilhems lakan (skön kille som inte tvättar lakanen mellan varven).

Wilhem själv säger att han inte fotade de två andra tjejerna han hade haft sex med samma vecka därför att de var mer normala. Den här tjejen ville han fota för annars kunde han ju inte "bevisa" att tjejen de facto hade varit i hans lägenhet. Det blodiga lakanet bevisade i sin tur vad som hade ägt rum under hennes besök.

Det är tur att Wilhem gick så grundligt till väga i sin iver att "bevisa" det som hade hänt..
Citera
2014-01-25, 17:43
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Ja, utav att döma ur det som sägs i domen så bör gemene man kunna, förr eller senare, kunna komma till slutsatsen att denna har någon typ av handikapp. Sen tycker jag mig se antydan i domen om att GM vetat detta sedan tidigare och att de flesta i denna grupp också vetat detta.

Att GM ens bestämde träff med henne angående sin sexuella lust är ju fel redan där om han nu, som det verkar, vetat att hon hade någon typ av störning.

Det jag försöker komma till är att jag finner det väldigt lustigt att en person som verkar vara av det skick mentalt, kan lyckas få göra allt detta. Ingenting rättfärdigar ju en våldtäkt, men man kan ju påverka det aningen själv. T.ex, en lättklädd flicka i 20-års ålder rekommenderas ju inte gå ensam genom en mörk och skum park på natten. Samma sak med en person som är handikappad, som ändå sitter på en knullsite (Badoo) och självmant bestämmer träff/visar intresse för GM.

Så enligt ditt synsätt får tioåriga tjejer skylla sig själva om de är på vuxensidor och råkar bli våldtagana?
Tjugoåriga tjejer skall inte gå genom mörka parker själva.. gör de det så är det deras fel om de blir våldtagna?

Fan, jag är snart femtioårig gubbe och och jag undviker mörka parker om nätterna för jag inte vill bli rånad.
FÖR JAG VET OM RISKEN!

En begåvningshandikappad tjej med ett intellekt som en tioåring har alltså en viss skuld till det hela eller vad menar du?
Citera
2014-01-25, 17:50
Bannlyst
Vem av dessa är Wilhelm? https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/528395_10150687039379651_954343992_n.jpg
Citera
2014-01-25, 17:51
Medlem
smguld88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mengele
http://i.imgur.com/ka6Gbtt.jpg

Är det han?
Citera
2014-01-25, 17:54
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Ja, utav att döma ur det som sägs i domen så bör gemene man kunna, förr eller senare, kunna komma till slutsatsen att denna har någon typ av handikapp. Sen tycker jag mig se antydan i domen om att GM vetat detta sedan tidigare och att de flesta i denna grupp också vetat detta.

Att GM ens bestämde träff med henne angående sin sexuella lust är ju fel redan där om han nu, som det verkar, vetat att hon hade någon typ av störning.

Det jag försöker komma till är att jag finner det väldigt lustigt att en person som verkar vara av det skick mentalt, kan lyckas få göra allt detta. Ingenting rättfärdigar ju en våldtäkt, men man kan ju påverka det aningen själv. T.ex, en lättklädd flicka i 20-års ålder rekommenderas ju inte gå ensam genom en mörk och skum park på natten. Samma sak med en person som är handikappad, som ändå sitter på en knullsite (Badoo) och självmant bestämmer träff/visar intresse för GM.

Du är nog en av väldigt få personer, som finner något "lustigt" i det här..
Citera
2014-01-25, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smguld88
Är det han?

(FB) Lund; Våldtog särskoleelev – hängde ut henne på Facebook
Citera
2014-01-25, 17:56
Medlem
Fruktpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powermonger
Jag bor några minuter därifrån.

Dock är han givetvis i häktet.

Intressant!
Här verkar vi ha ytterligare en bild.. Från ett avstängt google+ konto.. Som ska ha tillhört en med samma namn.
https://lh5.googleusercontent.com/-5h2Rz2ZyKa4/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAABE/fm3RIfFkCrA/photo.jpg
Citera
2014-01-25, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktpojken
Intressant!
Här verkar vi ha ytterligare en bild.. Från ett avstängt google+ konto.. Som ska ha tillhört en med samma namn.
https://lh5.googleusercontent.com/-5h2Rz2ZyKa4/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAABE/fm3RIfFkCrA/photo.jpg

Yes det är han. Nån som vet om han bor själv? Kan gå dit och kolla hur där ser ut.
Senast redigerad av powermonger 2014-01-25 kl. 18:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in