2014-01-22, 04:24
Medlem
GulCitrons avatar
Vad ger apbp utslag på?
2014-01-22, 09:16
Medlem
Om man svettas utan att motionera sig svettas man även ut thc? Eller måste man motionera sig för att svettas thc? Om man tycker sitter på en stol och är nervös att man svettas skit mycket hjälper det att få bort thc fort?
2014-01-22, 12:03
Medlem
Brmcs avatar
Jag vet att om man röker vid ett tillfälle är man positiv i ett par dagar, men hur ligger det till om man röker t.ex 3 kvällar i rad och drygt 0.6 g per kväll. Är man fortfarande bara positiv 7 dagar efter sista röktillfället då?
2014-01-22, 18:32
Medlem
Hej, jag testade mig själv med en drogsticka. Fick ett mycket svagt lila färg (THC, BUP och AMF) på den negativt medans ett starkt lila färg på den positiva delen. På THC var det ett överdrivet svagt rosa färg på den negativa delen. Halva strecket var mycket ljusare än den andra halvan. Alltså var det överdrivet svagt färg (rosa). Den övre linjen var alltså lila medans den undre var överdrivet svagt rosa färg. Samma sak gäller det BUP (buperenorfin). På AMF (amfetamin var det lite starkare färg på den undre linjen. Kan tillägga att jag rökte senast var 3 januari och tog oxycontin i lördags. Jag rökte mycket innan den 3 januari. Men amfetamin har jag inte tagit på länge. Vill även tillägga att jag råkade ha stickan 10 minuter i urinet och lät inte den torkas. Jag slängde stickan direkt utan att låta den torka. Jag väger 70 kg och är 190 cm lång. Jag råkade även blöta ner lite av plasten på den undre delen av stickan.

Vad kan det betyda med resultaten? Är jag ren?
2014-01-23, 14:28
Medlem
Flubromazepam sitter i än, 12 dar efter sista intag på då ca 25 mg
drog i mig ca 400mg mt-45 igår....gav inga utslag på opiater iaf
2014-01-23, 17:09
Medlem
Jag var på vårdcentralen och fick göra drogprov (urin&blod) för ett tag sedan sedan pga start för utredning av diagnos.

Testerna visade starkt positivt på THC men det var hur lugnt som helst med körkort o hela den biten. Läkaren sa att det inte var bra.. och sen inget mer. Läkaren kontakter inte polis förräns dom misstänker att man begår/begått brott som kan ge mer än 2 års fängelse.

Kanske kan detta lugna vissa i samma sits då jag vet hur mycket jag själv gick runt och nojjade skallen av mig i 2v innan besöket.
Senast redigerad av bananskiva 2014-01-23 kl. 17:13.
2014-01-23, 22:57
Medlem
GulCitrons avatar
Varför finns denna tråd ens när ingen svarar på en fråga?

Kan någon snäll själ svara på mina frågor?
Vad ger 3-meo-pcp och a-pbp utslag på?
Väldigt tacksam om någon kunde svara på dessa frågor.
2014-01-24, 04:26
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulCitron
Varför finns denna tråd ens när ingen svarar på en fråga?

Kan någon snäll själ svara på mina frågor?
Vad ger 3-meo-pcp och a-pbp utslag på?
Väldigt tacksam om någon kunde svara på dessa frågor.

För det är fler som undrar saker än folk som verkligen vet..

Vad är det du behöver hjälp med? är det multi sticka vi snackar om?
2014-01-24, 04:55
Medlem
GulCitrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
För det är fler som undrar saker än folk som verkligen vet..

Vad är det du behöver hjälp med? är det multi sticka vi snackar om?

Det är både multi sticka och prov som skickas på analys .

Tack
2014-01-25, 02:34
Medlem
Behöver med lite hjälp här, såg den lilla tabellen på hur ungefärligt snabbt det kan gå ur kroppen och allt. men är så nojjig nu så det finns inte ord för det!

Förra helgen på en fredag, så var jag rätt bra jävla full och blev erbjuden cannabis, tog några bra stora hits. mådde fan efter det, och veckan som var nu fick jag reda på att vi ska ha drogtester av någon anledning på jobbet.

Hört att man ska svettas ut det mesta och dricka mycket vatten.. Kan multivitamin juice hjälpa?

Bear in mind, jag röker aldrig sånt annars! bara en väldigt flitig nikotin missbrukare!

väger circus 80~ och är 1,82 lång.

Så det ger mig ungefär 1 1/2 vecka från holken till provet.. Borde jag oroa mig?
2014-01-27, 12:57
Medlem
getbusys avatar
Har en fråga angående Citodon. Hur länge skulle man kunna torska på ett ev urinprov om man stoppar i sig två stycken citodon 500/30 mg ? Tack på förhand.
2014-01-27, 19:33
Medlem
getbusys avatar
Ingen som har någon aning?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in