2014-01-24, 16:34
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Varför verkar många vara så övertygade om att H.H kommer få det tufft på anstalt?

Sett för många amerikanska fängelsefilmer ?

Btw nån som har update om idag?
Citera
2014-01-24, 17:59
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullskridsko
Ska se om jag kan få det på mms.
Var kan jag lägga upp isåfall?

Vet inte om det var några kommentarer.

Du kan ladda upp bilden på imgbox eller imgur.
Citera
2014-01-24, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mum
Jo visst. Men han är ju inte direkt lastgammal nu heller. Men uppenbarligen gillar han att sitta inne, med tanke på att han envisas med att göra det gång på gång.
Jag tror inte att han kommer få det vidare tufft, även om jag hoppas det. Finns väl massa andra tattare där inne, o de håller väl varandra om ryggen (?).
Hade han mördat ett barn så hade det nog varit värre, att ta död på en jämngammal missbrukare torde inte ligga honom i fatet..? Det är väl om de har åsikter om att han envisas med att hugga folk i ryggen som han kan hamna i klistret, eller om han "tar sig ton", annars tror jag att han får en lugn vistelse.

Är du på riktigt seriös nu?

För d första, han hugger ihjäl sin egen släkting som om han var en fluga..
Man har inte ihjäl sina egna. Framför allt inte utan någon riktig anledning...

För d andra, han är "Romano", som du själv säger, "dom håller varandra om ryggen" och inte tvärt om!
Citera
2014-01-24, 18:51
Medlem
Citat:
Du kan ladda upp bilden på imgbox eller imgur.

http://imgur.com/CKW9bN5

Hoppas att det funkar.
Var några kommentarer, vet dock inte vad det står i dem.
Citera
2014-01-24, 18:58
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemden
Är du på riktigt seriös nu?

För d första, han hugger ihjäl sin egen släkting som om han var en fluga..
Man har inte ihjäl sina egna. Framför allt inte utan någon riktig anledning...

För d andra, han är "Romano", som du själv säger, "dom håller varandra om ryggen" och inte tvärt om!

Angående vilken del undrar du om jag är seriös?
Jag är seriös i det mesta jag skriver.

Tror du att han kommer att få det svårt i fängelset pga att han har mördat en släkting?
Citera
2014-01-24, 19:00
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
http://imgur.com/CKW9bN5

Hoppas att det funkar.
Var några kommentarer, vet dock inte vad det står i dem.

Funkade utmärkt!
Hade varit kul att se hur många av de 42 som gillade inlägget, som heter Holmdahl...
Citera
2014-01-24, 19:03
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Jag läste häromdagen framtill sidan 100 typ har varken tid och ork och läsa så mycket mer just nu även gällande FUP. Så en kortsammanfattning framförallt vad som hände på brottsplatsen och motiv skulle uppskattas .
Citera
2014-01-24, 19:06
Medlem
Citat:
Funkade utmärkt!
Hade varit kul att se hur många av de 42 som gillade inlägget, som heter Holmdahl...

Ska se om jag kan få reda på det.
Citera
2014-01-24, 19:09
Medlem
Citat:
Ska se om jag kan få reda på det.
Kommentarerna också om det går. Vill se hur många som heter Holmdahl som ger Bruno sitt stöd och i så fall på vilket sätt. Att klandra honom för att han älskar sin son blir lite svårt, men sedan är frågan hur Bruno ställer sig till hans gärning. Han kan ju faktiskt älska sonen och på samma gång inte försvara brottet, dock kanske situationen är för infekterad för att han skall klara av att göra skillnad på det.
Citera
2014-01-24, 19:49
Medlem
Citat:
Kommentarerna också om det går. Vill se hur många som heter Holmdahl som ger Bruno sitt stöd och i så fall på vilket sätt. Att klandra honom för att han älskar sin son blir lite svårt, men sedan är frågan hur Bruno ställer sig till hans gärning. Han kan ju faktiskt älska sonen och på samma gång inte försvara brottet, dock kanske situationen är för infekterad för att han skall klara av att göra skillnad på det.

Har inte fått nått svar från min källa än.

Nä, som du säger så kan han inte klandras för att älska sitt barn, men han måste väl ändå kunna förstå att det inte står rätt till i huvudet på Henrik, som inte bara haft ihjäl en människa, utan två.
Citera
2014-01-24, 20:20
Moderator
KomissarieBecks avatar
Har nästa läst hela FUP och jag måste säga att det är tur att H.H inte har siktat på att bli försvarsadvokat eller åklagare..........
Sådan far sådan son tyvärr.....
Citera
2014-01-24, 20:29
Medlem
Citat:

Bruno gör sej bara till åtlöje när han skriver så där.
Självklart älskar man sina barn vad dom än gjort,i stort sett.
Men att gå ut med det på facebook är desamma som att försvara gärningen.
Hade min son begått såna brott,hade jag smugit längs husväggarna iaf.
Bruno har tydligen inte vett att skämmas! Han verkar stolt! Jag kan tänka mej
att dessa "gilla" han får,kommer från folk som blir skitnödiga bara av att se hans profilbild.
Far och son har sin omgivning i ett sånt grepp att ingen jävel vågar säga emot..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in