2014-07-22, 22:17
Medlem
Är det alltså inte kvinnan som var gravid när Gabriel avled som nu är tillsammans med HH. Utan någon HH har ett äldre barn med??
Citera
2014-07-23, 10:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av romano-bruno
nä jag har inte bett någon om ursäkt eftersom jag inte har gjort något själv
och jag bryr mig inte heller vem j är tillsammans med hon bestämmer själv over sitt liv
varför skulle jag lägga mig i det
när jag är glad att han är tillsammans med l

Menar du på fullt allvar att du är likgiltig inför Henrik Holmdals fega agerande att sätta en tjuring fegt i ryggen bakifrån på din egen kusin?

Hur funkar det när ni sitter och knarkar i hop, sitter ni och eggar varandra?
Morsan du är jord och bla blabla.
Håller du inte med om att det bästa för samtliga parter vore om den dubble mördaren Henrik Holmdahl fick somna in en gång för alla?
Har han inte förbrukat sina chanser att få vistas bland vanligt folk?
Vet du vem det var som förgripit sig på bonntattaren?
Citera
2014-07-23, 17:29
Medlem
romano-brunos avatar
för det första så är jag inte likgiltig över vad som hänt
och för det andra så knarkar jag inte din råtta
för det tredje så har inte någon förgripit sig på min son
men eftersom du hittar på en sådan lögn så har du väl själv blivit utsatt som liten eller också vet du väl inte vad du ska skriva ditt skithål
sedan kom ihåg en sak jag är ta mig fan inte likgiltig inför något som hänt
Citera
2014-07-23, 17:44
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Menar du på fullt allvar att du är likgiltig inför Henrik Holmdals fega agerande att sätta en tjuring fegt i ryggen bakifrån på din egen kusin?

Hur funkar det när ni sitter och knarkar i hop, sitter ni och eggar varandra?
Morsan du är jord och bla blabla.
Håller du inte med om att det bästa för samtliga parter vore om den dubble mördaren Henrik Holmdahl fick somna in en gång för alla?
Har han inte förbrukat sina chanser att få vistas bland vanligt folk?
Vet du vem det var som förgripit sig på bonntattaren?
Varifrån kommer uppgiften att någon förgripit sig på H.H.?

Och i vilken ålder, hur skulle detta ha skett?

Jag utgår från att du har på fötter och inte använder utsatthet för övergrepp som någon slags förolämpning ... för det vore ju sjukt av dig.
Citera
2014-07-24, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraMigSjalv
Den här tråden borde tagits bort för längesedan!!
Det som har hänt har hänt och kan inte göras ogjort, nu sker bara smutskastning på familjen och deras nära och kära och det är fruktansvärt, det finns ingen som mår bra utav det som skett...

Men ni puckade bonnjävlar som sitter på era feta arslen och tror ni har fakta bara för att ni läst FUP, vakna upp för helvete och tänk efter vad ni gör genom att döma och gotta er i andras olycka när ni skriver er dynga här på FB!!

Det skadar så många av dom som måste fortsätta leva med det här resten av sina liv, men det förstår väl inte ni era empati befriade idioter!

Så för helvete, knip igen truten och skaffa er en hobby som inte innefattar massa skvaller om familjen H..

Jag tycker synd om er ni ensamma och tragiska människor, som för att själva kunna få må bra, plåga andra med er inskränkta dynga till skrift!

Jag ber er att hålla käften och fara åt helvete!!

Tänk lite grann på de anhöriga till GM:s offer - är de inte värda någon respekt från dig?

Bara den "stackars" oskyldiga GM:s familj? Tror du att familjerna till dem han mördat mår bra idag?
Citera
2014-07-24, 08:20
Bannlyst
Citat:
för det första så är jag inte likgiltig över vad som hänt

Konstigt, du skrev ovan att du inte brydde dig.
Citat:
och för det andra så knarkar jag inte din råtta

När slutade du?
Citat:
för det tredje så har inte någon förgripit sig på min son
men eftersom du hittar på en sådan lögn så har du väl själv blivit utsatt som liten eller också vet du väl inte vad du ska skriva ditt skithål

Dessa uppgifter har jag fått i PM och du verkar inte särskilt överraskad. Jag har inte blivit utsatt för övergrepp. Kanske för att jag kom från ett hem med mycket kärlek utan bråk och knark. Jag hade två föräldrar som brydde sig om mig och såg till att jag fick en utbildning och en välavlönat jobb. Det är väl mer än vad man kan säga om dubbelmördaren Henrik Holmdahl

Citat:
f sedan kom ihåg en sak jag är ta mig fan inte likgiltig inför något som hänt

Är du säker på att du inte knarkar?
Skönt för Jane att du inte vågar ge dig på henne nu.
Citera
2014-07-24, 17:01
Medlem
romano-brunos avatar
buzz aldrin är du dum i huvet på riktigt varför skulle jag ge mig på jane hon är ju för fan mor till mitt barnbarn
du har ju tydligen inte alla hästar hemma så bara lägg ner ditt skithål
Citera
2014-07-24, 19:44
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Konstigt, du skrev ovan att du inte brydde dig.

När slutade du?

Dessa uppgifter har jag fått i PM och du verkar inte särskilt överraskad. Jag har inte blivit utsatt för övergrepp. Kanske för att jag kom från ett hem med mycket kärlek utan bråk och knark. Jag hade två föräldrar som brydde sig om mig och såg till att jag fick en utbildning och en välavlönat jobb. Det är väl mer än vad man kan säga om dubbelmördaren Henrik Holmdahl

Är du säker på att du inte knarkar?
Skönt för Jane att du inte vågar ge dig på henne nu.

Min feting - är detta något Bruno brukar göra? Ge sig på Henkes ex? Eller hur menar du?
Citera
2014-07-24, 22:04
Medlem
BaraMigSjalvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Tänk lite grann på de anhöriga till GM:s offer - är de inte värda någon respekt från dig?

Bara den "stackars" oskyldiga GM:s familj? Tror du att familjerna till dem han mördat mår bra idag?

Läs om och läs rätt! "Ingen mår bra utav det som hänt" skrev jag och det innefattar naturligtvis Gabriels anhöriga..
Alla inblandade i tragiska händelser är offer!
Citera
2014-07-26, 11:08
Medlem
Folk som nämner min dotter, ber jag vänligt att lägga av. Även om ni inte sagt nått fult indirekt om henne så har ni ingen rätt att nämna henne. Hon är 4 år gammal och kan inte försvara sig! Hon kan inte hjälpa vad som hänt. Oavsett vad som hänt och händer så är Henrik hennes pappa och hon älskar sin pappa. Han har aldrig gjort henne illa fysiskt eller mig, aldrig någonsin! När han har haft umgänge med henne så har han alltid skött om henne bra. Ingen i vår familj stödjer det som hänt, men fortfarande som Bruno skriver så är det hans son och ens barn slutar man ALDRIG att älska! Vi mår redan dåligt som det är. Hur tror ni att jag mår av att veta att jag en dag måste berätta sanningen för min dotter var hennes pappa egentligen är ?! Tror ni att det är lätt eller?! Det enda ni gör nu är att smutskasta hela familjen och det är så jävla fel.. Ni sitter och skriver att Henriks mamma säljer sin kropp och massa om Bruno. Alla har vi skelett i garderoben men en sak ska ni ha jävligt klart för er. Och det är att jag har aldrig mött en sån stark kvinna som Henriks mamma. Hon är den som alltid funnits där för mig i alla år när jag mått dåligt och även Bruno. Ni gör fel som dömer Henriks familj, ni har ingen rätt att göra de. Ni känner ingen av oss. Jag förstår att många har aggressioner emot Henriks handling, absolut! Men det ger inte er rätt att gå över gränsen så som ni gör. Han har absolut inte blivit utsatt för några sexuella övergrepp! Oavsett vad en människa gått igenom i ens liv så har man inte rätt att använda de emot en person. Och de sista av allt.. Vem jag är tillsammans med angår inte heller er överhuvudtaget kom ihåg det. Mitt val, mina beslut! // Linda jasmines mamma
Citera
2014-07-26, 11:10
Medlem
Saruman87s avatar
Socker90< Ganska dumt av dig att gå in o skriva, det ger bara mer bränsle åt tråden.
Citera
2014-07-26, 11:16
Medlem
Och du som har mig på fb och snokar kan ta bort mig omgående!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in