Citat:
Ursprungligen postat av
Valvanto
Nej, han var verkligen inte redo. Han var inte särskilt bra i de matcher han fick chansen. Jag kan garantera att du inte såg någon av de matcherna. Visst han hade helt klart potential och han har ju lyckats väldigt bra sen han lämnade. Känns som Evans/Pique valet. Självklart är ingen spelare viktigare än laget, det tänket har ju gått ganska bra under SAF, eller hur?

Cleverley som istället fick chans på chans på chans var mycket bättre, eller hur? Jag såg någon match där Pogba fick chansen. Visst, han var inte någon Cristiano Ronaldo men han hade åtminstone potential. Det har inte Cleverley. Att SAF inte trodde på Pogba alls (eller inte lät han spela för att Pogba tyckte att han skulle spela) har i efterhand visat sig vara ren idioti. Tyvärr.
Piqué/Evans går inte att jämföra med Pogba/Cleverley. Piqué har s.k. Barca-DNA och Evans är till skillnad från Cleverley en fotbollsspelare. Säsongen 11/12 fick Pogba göra tre inhopp i PL, medan Cleverley startade fem matcher samt fick göra fem inhopp.
Citat:
Ursprungligen postat av
VanDenBerg
Även Ferguson hade dåliga perioder, har för mig att United en gång förlorade 5 ligamatcher på rad (eller typ 5 av 6) säsongen 01/02 för att ta ett exempel.
Mycket riktigt, United förlorade tre ligamatcher i rad säsongen 01/02. Detta efter man säkrat förstaplatsen och inte hade något att spela för. Viss skillnad.
Men visst, skrattretande fråga får jag hålla med om att det var.
---
Mata klar?