Citat:
Okej så sydeuropeer har aldrig blivit blattar om vi bortser ifrån de sydeuropeer som blivit blattar. Men om vi inte bortser ifrån de som blivit blattar? Varför blev sydeuropeerna blattar då?
-
Knasboll. Jag attackerar dig eftersom du försvarade kristendomen. Om du har blont eller svart hår skiter jag i. Övermänniska är en mental inställning. Men du föll i fällan och började attackera tillbaka, så nu har vi en diskussion där det kristna står för sydeuropeiskt och rasblandat. Tack!
-
Tack igen för de utländska kristna angreppen på vårt folk och på vår folktro! Det stärker bara uppfattningen att kristendomen är i grunden utländsk och svenskhatisk. Det är emellertid människor som bygger samhällen, och där är rasen det avgörande inte fånig religion hit eller dit. Med din logik skulle somalierna skapa en industrination i Tysklands klass bara de ville bli kristna.
-
Det där lät lite förvirrat. Du säger alltså att om man vill bry sig mer om sitt folk och stänga ute utländska giftspridare så värnar man inte om sitt folk (som nationalister gör) utan om sitt land (som patrioter gör).
-
Knasboll. Jag attackerar dig eftersom du försvarade kristendomen. Om du har blont eller svart hår skiter jag i. Övermänniska är en mental inställning. Men du föll i fällan och började attackera tillbaka, så nu har vi en diskussion där det kristna står för sydeuropeiskt och rasblandat. Tack!
-
Tack igen för de utländska kristna angreppen på vårt folk och på vår folktro! Det stärker bara uppfattningen att kristendomen är i grunden utländsk och svenskhatisk. Det är emellertid människor som bygger samhällen, och där är rasen det avgörande inte fånig religion hit eller dit. Med din logik skulle somalierna skapa en industrination i Tysklands klass bara de ville bli kristna.
-
Det där lät lite förvirrat. Du säger alltså att om man vill bry sig mer om sitt folk och stänga ute utländska giftspridare så värnar man inte om sitt folk (som nationalister gör) utan om sitt land (som patrioter gör).
Hur definierar du blattar? Alla som inte tillhör den nordgermanska subrasen?
Det finns många saker med kristendomen som jag absolut inte tycker om eller står för. Men att förneka kristendomens betydelse likt ni "asatroende vikingar"(metrosexuella svenskar) är inte positivt.
Sydeuropéer är mer rasmedvetna än vad svenskar är och är mer stolta över sin kultur och etnicitet än vad svenskar är överlag. Tom svenska patrioter tenderar att ha förkärlek för thailuder.
Grekisk och romersk mytologi var också efterbliven så jag attackerar knappast endast eran germanska religion. Sen är Sverige i dagens läge ett kristet land som håller på att bli ett ateistiskt judeamerikaniserat översexuellt samhälle vilket är de utvaldas plan. Att krossa normer och moral.
Att sänka kristendomen är ett av deras första steg. När de är gjort satsar man på att krossa den nationella och etniska stoltheten. De håller redan på att hända. Man vill ha identitetslösa personer utan vare sig tro eller kultur. De ska identifiera sig med sig själva och sin konsumtion snarare än sina förfäder, sitt land och dess historia.
Knappast somalier kan inte jämföras med européer då dessa är en lägre stående ras tyvärr.
Det kommer sannolikt finnas anledning för dödsnazisterna att sluta upp tillsammans i dom primära samhällsfrågorna under det här valåret som spås bli extra smutsigt. Även om man lackar ur på varandra ibland så hade jag inte tvekat en sekund att ställa mig på frontlinjen med mina bröder när inbördes- och raskriget väl brakar lös och tagit en kula för dom om det hade krävts för att rädda vårt land och folk. Om Reinfeldt et consortes får som dom vill finns det inga svenskar kvar snart som kan tjafsa om aborter och braj. Amen.