Citat:
Ursprungligen postat av
trtrtrtr
EDIT: Även Straybullet sitter och hetsar om att ringa upp varje person man kritiserar. Ni får snart byta namn till SvT (Svenskarnas Telefonparti).
Det enda hetsande jag ägnar mig åt är mot folkgrupp. Däremot bör man såklart om man har möjlighet till det först och främst ta den konstruktiva kritiken med berörd part - åtminstone om det handlar om andra nationella och åsiktsfränder och man faktiskt är intresserade av svar. Även om jag förstår att de som sprider mest dynga inte har några konstruktiva intentioner eller karaktärer att föra fram kritiken personligen.
Rf är ju ett radioprogram och att höra kritiken framföras i radio är förstås betydligt roligare än att läsa sövande inlägg här på fb. Jag har själv ringt in till programmet när jag hade en fundering - det var inget svårt alls.
Det handlar om vad man är ute efter helt enkelt och vad agendan är. Jag förstår ju mycket väl att de som kallar mig för "judeagent" och "förrädare" och liknande aldrig någonsin kommer kontakta mig personligen fast de har uppmuntrats att göra så. De är helt enkelt små och dåliga människor som talar med kluvna tungor. Så "mentalt judaiserade" att de beter sig som den falskaste ärkejude istället för de nordmän de påstår sig vara.