2014-01-16, 20:45
Medlem
knarkamers avatar
Små doser tex ett shot= Qkork tycker jag man blir go och på g på. mer en så blir man lätt över gobbad. Visa folk borde helt hålla sej från gobben då dom blir rent av sagt efterlivna jävla fuckade äckliga sliskiga down syndrom slusk jävlar.... Eller värsta allanballan haha. Fan va många gånger man sett dessa gobbe pundare stå och sliska sej på brudar eller bara vart almänt efterblivna typ runka öppet bland folk bada i bäckar, piss ner sej göra bort sej så jävla totalt hahaha. typiskt exempel på ett över gobbad person.. http://www.youtube.com/watch?v=rSyjK00anoQ se och lär..
Citera
2014-01-17, 17:36
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkamer
Små doser tex ett shot= Qkork tycker jag man blir go och på g på. mer en så blir man lätt över gobbad. Visa folk borde helt hålla sej från gobben då dom blir rent av sagt efterlivna jävla fuckade äckliga sliskiga down syndrom slusk jävlar.... Eller värsta allanballan haha. Fan va många gånger man sett dessa gobbe pundare stå och sliska sej på brudar eller bara vart almänt efterblivna typ runka öppet bland folk bada i bäckar, piss ner sej göra bort sej så jävla totalt hahaha. typiskt exempel på ett över gobbad person.. http://www.youtube.com/watch?v=rSyjK00anoQ se och lär..

Hehe sånt där folk har man stött på ett par gånger, har själv blivit så jävla skev när man tagit alldeles för mycket.
Citera
2014-01-18, 07:47
Medlem
-charliesheens avatar
Jag har aldrig testat ghb eller gbl och har aldrig hört om någon som testat. Och då umgås jag ändå i kretsar där en massa droger förekommer, utom ghb då. Så jag undrar lite, vart får man enklast tag i det?
Citera
2014-01-18, 17:41
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Jag har aldrig testat ghb eller gbl och har aldrig hört om någon som testat. Och då umgås jag ändå i kretsar där en massa droger förekommer, utom ghb då. Så jag undrar lite, vart får man enklast tag i det?

Du får leta runt lite på nätet, finns t ex gobbe på SR.
Citera
2014-01-18, 18:01
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen

Det beror lite på vart i landet du bor, för i gbg förekommer det mest gobbe i hela landet medan folk jag pratat med från skåne som aldrig hört talas om det. Lättast att köpa är nog via internet och som ovan sa så finns det ju på SR.
Citera
2014-01-20, 11:43
Medlem
masterior26s avatar
Jag har en flaska med betäckningen PEHD, funkar den att ha GBL i? HDPE vet jag fungerar men var lite osäker om denna fungerar.
Citera
2014-01-20, 12:50
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Jag har en flaska med betäckningen PEHD, funkar den att ha GBL i? HDPE vet jag fungerar men var lite osäker om denna fungerar.

Funkar bra, det är samma standard som HDPE.
Citera
2014-01-20, 13:18
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Funkar bra, det är samma standard som HDPE.

Ok tack! Det var det jag tänkte men ville vara helt säker innan jag häller i något.
Citera
2014-01-23, 12:47
Medlem
masterior26s avatar
Jag fick hem GBL idag och tog nyss 1.5 ml men slår GBL på lika snabbt som GHB? För jag tänkte eftersom GBL omvandlas till GHB i kroppen eller kanske levern det omvandlas i? För jag vill ju inte ta för mycket bara för att man inte tycker att man känner mycket efter 15-25 min, för det misstaget har jag gjort många gånger och det slutar alltid med att jag gobbe deckar =)
Citera
2014-01-23, 14:47
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Jag fick hem GBL idag och tog nyss 1.5 ml men slår GBL på lika snabbt som GHB? För jag tänkte eftersom GBL omvandlas till GHB i kroppen eller kanske levern det omvandlas i? För jag vill ju inte ta för mycket bara för att man inte tycker att man känner mycket efter 15-25 min, för det misstaget har jag gjort många gånger och det slutar alltid med att jag gobbe deckar =)

1.5ml räckte inte eller det gav mig bara ett litet rus, men jag tog ju 20mg sub i morse och även 30mg stilnoct vid 11 så det kanske spelar roll för hur ruset blir? Sub måste jag ju ta dagligen men imorgon ska jag ta utan att ha tagit stilnoct så får jag se om det blir bättre.

Edit: tog 1.5ml nyss och nu slog det på bra
Citera
2014-01-23, 14:59
Medlem
narutos avatar
Dom få gånger jag testat GBL har 2-2.5ml varit en utmärkt dos
Citera
2014-01-23, 15:04
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Dom få gånger jag testat GBL har 2-2.5ml varit en utmärkt dos

Jo men eftersom jag hade tagit sub och stilnoct tidigare plus att det var så länge sedan jag drack, så ville jag vara lite försiktig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in