Citat:
Ursprungligen postat av
InternationalWOT
Du har rätt i din iaktagelse. Har dock alltid haft svårt att skilja på utseendena inom många K-popgrupper då de tycks opereras såväl som sminkas till ett relativt homogent utseende. Har du sett några Draman där Iu är med? Ja K-draman är hit or miss många gånger pga. deras produktionsmodell som innebär att manuset skrivs parallellt med inspelningen och netizens övervakas för att man ska analysera vad folk "vill se" vilket leder till att de senare delarna av showerna många gånger är direkt retarderade i sin plot. Har de senaste månaderna återigen aktivt börjat titta på draman igen efter ett långt uppehåll.
Hehe jag känner igen problemet med ansiktena. Brukar bli en del bildsökningar för att reda ut vem som är vem i de olika grupperna.
Padam Padam är den första serien jag sett. Känner enbart till IU från hennes musik samt något variety-program. Kanske skulle se någon av hennes två (?),
You're the Best, Lee Soon-shin kanske? Du har inte heller sett någon? Något du kan rekommendera av det senaste du sett?
Tyckte för övrigt T.O.P (som du nämnde i det första inlägget) gjorde en bra insats i 71: Into the Fire. Blev för övrigt rätt förvånad när jag såg
Doom Dada-videon. Hade inte kollat in Bing Bang innan så kände inte till honom sedan tidigare.