2014-01-20, 19:23
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Ni som får mycket finnar hur dämpar ni dessa? försöker hålla kroppen fräsch och ren! Men rygg, axlar får jämnt en hel del under kur, klarar dock ansiktet som är huvudsaken men små drygt endå!

Har ni nå tips så dela gärna med er
Testa B5, annars försök få något utskrivet.
Citera
2014-01-20, 19:32
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Kan kännas när kulorna vaknar till liv igen
Aa fyhelvete vad ont de gör

Tack för svar!
Citera
2014-01-20, 19:45
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Man räknar ju inte med dagen man sticker, då blir det 6 dagar sammanlagt fram tills nästa injektionsdag. Man räknar även alltid framåt. Det kan ju vara bekvämt att ha siffran 5 i huvudet när det är var femte dag man ska sticka.

Om dagen jag sticker är dag nr 20, som idag 20 januari. Och ska sticka 5 dagar framåt, alltså 25 januari. Då blir det e5d.

dag 1 utan stick: 21 jan
dag 2 utan stick: 22 jan
dag 3 utan stick: 23 jan
dag 4 utan stick: 24 jan
dag 5 med stick: 25 jan

Du räknar ju inte med själva injektionsdagen i additionen. Då blir det 6 dagar. På samma sätt räknar man inte med talet 20 i en addition med 5. Du plussar ju på från 20.
Ge upp nån gång! Sedan har rätt i hans inlägg ovan. Vad är de du vill bevisa? Att ditt sätt o räkna är rätt eller,men räkna så då..
Citera
2014-01-20, 19:47
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Hej era prepptorskar! Jag har inte preppat på snart 20år men är jäkligt sugen på att få lite styrka i min klena gamla gubbkropp mer än vad jag kan få naturligt. Jag väger runt 110 på 178cm. i dagsläget och är rätt fet, i dagsläget gör jag 160 i bänkpress med stopp och tränar 3-4ggr i veckan.

Jag skulle vilja träna lite oftare, äta lite bättre, råda bot på mitt lite låga testosteron och bli starkare (smalare eller snyggare hade ju vart nice, men inte prio) vad skulle vara en bra nybörjarkur för mig...med enbart orala preparat?
Dboll 30-50mg ed eller tboll 40-60mg
Citera
2014-01-20, 20:03
Bannlyst
AKUT HJÄLP!!!

Satte första Testo E sticket idag i min första injectkur kl runt 4 på morgonen,efter ca:10 timmar börja det kännas väldigt ont i låret...Nu har det smärtast i runt 6 timmar,kan INTE röra mitt lår,känns som om jag har en kniv där jag inte kan få ut,har extremt hög feber,ingen apetit alls,känner att jag kommer att svimma/spy när som helst,mår väldigt illa...vad fan ska man göra?? börjar känna att jag ångrar kuren stort...kan tillägga att jag kör 50 mg Dianabol med kuren körde 25 mg direkt efter sticket och körde 25 mg efter runt 7-8 timmar efteråt!!!

EditKan tillägga att jag inte använde alkohol servett eller vad det heter) är det viktigt att använda en alkohol servett för o slippa infektion?)

MVH!!!
Citera
2014-01-20, 20:04
Medlem
Miss.Prettys avatar
Hur ser injektionsområdet ut?
Citera
2014-01-20, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Pretty
Hur ser injektionsområdet ut?

Injectionsområdet ser helt vanligt ut,inget blåmärke eller så.
Citera
2014-01-20, 20:17
Medlem
civilpolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
AKUT HJÄLP!!!

Satte första Testo E sticket idag i min första injectkur kl runt 4 på morgonen,efter ca:10 timmar börja det kännas väldigt ont i låret...Nu har det smärtast i runt 6 timmar,kan INTE röra mitt lår,känns som om jag har en kniv där jag inte kan få ut,har extremt hög feber,ingen apetit alls,känner att jag kommer att svimma/spy när som helst,mår väldigt illa...vad fan ska man göra?? börjar känna att jag ångrar kuren stort...kan tillägga att jag kör 50 mg Dianabol med kuren körde 25 mg direkt efter sticket och körde 25 mg efter runt 7-8 timmar efteråt!!!

EditKan tillägga att jag inte använde alkohol servett eller vad det heter) är det viktigt att använda en alkohol servett för o slippa infektion?)

MVH!!!

om du har "extremt hög feber" så ska du ta dig till en akutmottagning FORT. temp? 41? 42?
Citera
2014-01-20, 20:30
Medlem
adrenaline-rushs avatar
Har 3 kurer i bagaget som har innehållit: testo p, testo c, dbol, ot och anavar

Förslag till ny kur:
Dag 1-50 75mg oxar ED
Dag 1-50 GHRP-6 350mcg ED (3stick)

PCT: Nolva + har proviron hemma

Synpunkter?
Citera
2014-01-20, 20:33
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrenaline-rush
Har 3 kurer i bagaget som har innehållit: testo p, testo c, dbol, ot och anavar

Förslag till ny kur:
Dag 1-50 75mg oxar ED
Dag 1-50 GHRP-6 350mcg ED (3stick)

PCT: Nolva + har proviron hemma

Synpunkter?
Att du är dum i huvudet som hoppar på 75mg oxar ED utan att ha testat det.
Citera
2014-01-20, 20:34
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
AKUT HJÄLP!!!

MVH!!!

Alltså vad fan.. du kan ju inte vara äldre än 16 seriöst? Åk till akuten.
Citera
2014-01-20, 20:42
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Citat:
Injectionsområdet ser helt vanligt ut,inget blåmärke eller så.
Jag tror inte du behöver vara orolig, skrev ett pm till dig men skriver här också.

Jag fick precis samma som du bara att du fick i början av kuren och jag fick i slutet, mycket vanligare att få "testo feber" i början av kuren. Samma att du har ont i låret får man också av dom första sticken och precis som du beskriver känns de som en kniv sitter i benet.

Tror absolut inte du behöver åka till akuten, dock om du har "hög" feber 41 till 42 grader kan de nog vara en bra idé. Annars har du bara fått "testo feber" och "inject pain" vilken inte är ovanligt.

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in