2014-01-20, 15:51
Medlem
MisterTees avatar
Hur exakt ska "gynokänningar" kännas? Igår i slutet på mitt gympass fick jag ont i ena bröstet, kändes typ som att sticka en väldigt, väldigt smal nål in i bröstet, 5-10 min, gick över, 5-10 min gick över. Sen nu efter gympasset kom det igen och gick bort. Gyno eller grov noja? Haft en sån här känsla förut i bröstet när jag INTE legat ON på flera år.

Ligger på 100/50 winstrol, fjärde dagen, ~25% BF
Citera
2014-01-20, 16:28
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Ja, men man räknar fortfarande inte med dagen man står på. Om du testar att räkna i timmar eller dygn förstår du vad jag menar, hoppas jag.

Men som sagt, det spelar ingen roll hur man räknar så klart så länge man gör rätt, haha.
Matte är bevisligen inte f12s starka sida.

Måndag (1), tisdag (2), onsdag (3), torsdag (4), fredag (5), lördag (1), söndag (2), måndag (3), tisdag (4), onsdag (5), torsdag (1)... Och så vidare.

Exakt samma sak som;

Måndag (0), tisdag (1), onsdag (2), torsdag (3), fredag (4), lördag (0), söndag (1) måndag (2), tisdag (3), onsdag (4), torsdag (0)...
Senast redigerad av sedan 2014-01-20 kl. 16:30.
Citera
2014-01-20, 16:38
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan

Måndag (1), tisdag (2), onsdag (3), torsdag (4), fredag (5), lördag (1), söndag (2), måndag (3), tisdag (4), onsdag (5), torsdag (1)... Och så vidare.

Exakt samma sak som;

Måndag (0), tisdag (1), onsdag (2), torsdag (3), fredag (4), lördag (0), söndag (1) måndag (2), tisdag (3), onsdag (4), torsdag (0)...

haha det där borde räcka, annars bara räkna fram en vecka. måndag en vecka fram ( 7 dagar ) minus 2 dvs (5)dagar blir lördag. måndag,söndag,lördag. annars bara räkna precis som du sa.

haha ää det som kan matte är ju genier så det jämnar ut resterandes dåliga räkne kunskaper

du har pm sedan.

Mvh
Citera
2014-01-20, 16:46
Medlem
Hej era prepptorskar! Jag har inte preppat på snart 20år men är jäkligt sugen på att få lite styrka i min klena gamla gubbkropp mer än vad jag kan få naturligt. Jag väger runt 110 på 178cm. i dagsläget och är rätt fet, i dagsläget gör jag 160 i bänkpress med stopp och tränar 3-4ggr i veckan.

Jag skulle vilja träna lite oftare, äta lite bättre, råda bot på mitt lite låga testosteron och bli starkare (smalare eller snyggare hade ju vart nice, men inte prio) vad skulle vara en bra nybörjarkur för mig...med enbart orala preparat?
Citera
2014-01-20, 17:14
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Jag har precis klivit av min första kur på testo E 250 mg e5d. Jag känner mig lite nedstämd vilket jag räknade med självklart. Dock har de gått väldigt kort tid och jag känner redan så, dock potensen är det inga problem med den står som den ska och jag kommer ganska mycket. Skulle vilja veta hur ni kände er på pct, känner mig inte jätte deprimerad, men är lite nere om man säger så.

Sen skulle jag också vilja veta, går de att bygga muskler på pct?
Citera
2014-01-20, 17:17
Medlem
chebmamis avatar
Citat:

Exakt samma sak som;

Bevisligen inte. Klart det är samma sak om man ställer upp det så, då kan man även använda vilken siffra man vill. Jag menade att om man räknar 20+5(1+1+1+1+1), räknar man inte med talet 20 i additionen. En dag/dygn har ju inte gått när man fortfarande står på dag 20. Dag 20 är i det här sammanhanget dag 0.

Sen kan man räkna dagarna som man vill, hur man vill att det ska se ut i ens huvud är ju upp till var och en, haha.
Citera
2014-01-20, 18:41
Medlem
MisterTees avatar
Brukar öka 30% på mina winstrol kurer, men det känns som jag fått gynokänningar efter bara 4-5 dagar så jag kör 20mg nolva ED kuren ut. Hur mkt kommer nolvan påverka styrkan?

100/50 win-only kur.
Citera
2014-01-20, 18:45
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Bevisligen inte. Klart det är samma sak om man ställer upp det så, då kan man även använda vilken siffra man vill. Jag menade att om man räknar 20+5(1+1+1+1+1), räknar man inte med talet 20 i additionen. En dag/dygn har ju inte gått när man fortfarande står på dag 20. Dag 20 är i det här sammanhanget dag 0.

Sen kan man räkna dagarna som man vill, hur man vill att det ska se ut i ens huvud är ju upp till var och en, haha.
Det är väl en jävla skillnad på att säga "att man aldrig räknar med dagen man sticker" och att man inte räknar med talet 20 i additionen 20+5 (vilket man gör, annars skulle det bli 24).

I alla fall, jag tror alla har fattat.
Citera
2014-01-20, 19:03
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Det är väl en jävla skillnad på att säga "att man aldrig räknar med dagen man sticker" och att man inte räknar med talet 20 i additionen 20+5 (vilket man gör, annars skulle det bli 24).

I alla fall, jag tror alla har fattat.

Man räknar ju inte med dagen man sticker, då blir det 6 dagar sammanlagt fram tills nästa injektionsdag. Man räknar även alltid framåt. Det kan ju vara bekvämt att ha siffran 5 i huvudet när det är var femte dag man ska sticka.

Om dagen jag sticker är dag nr 20, som idag 20 januari. Och ska sticka 5 dagar framåt, alltså 25 januari. Då blir det e5d.

dag 1 utan stick: 21 jan
dag 2 utan stick: 22 jan
dag 3 utan stick: 23 jan
dag 4 utan stick: 24 jan
dag 5 med stick: 25 jan

Du räknar ju inte med själva injektionsdagen i additionen. Då blir det 6 dagar. På samma sätt räknar man inte med talet 20 i en addition med 5. Du plussar ju på från 20.
Citera
2014-01-20, 19:05
Medlem
Jackthestr1ppers avatar
Ok förstår att ni skiter i mitt tidigare inlägg så försöker med ett nytt då. Skit i nedstämdheten jag mår som Tony Montana i sitt esse.

Nu är de så att jag har ont i pungkulorna, brukar man få de på pct?
Citera
2014-01-20, 19:08
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackthestr1pper
Ok förstår att ni skiter i mitt tidigare inlägg så försöker med ett nytt då. Skit i nedstämdheten jag mår som Tony Montana i sitt esse.

Nu är de så att jag har ont i pungkulorna, brukar man få de på pct?

Kan kännas när kulorna vaknar till liv igen
Citera
2014-01-20, 19:17
Medlem
Ni som får mycket finnar hur dämpar ni dessa? försöker hålla kroppen fräsch och ren! Men rygg, axlar får jämnt en hel del under kur, klarar dock ansiktet som är huvudsaken men små drygt endå!

Har ni nå tips så dela gärna med er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in