2013-12-18, 04:35
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Hoppas du är ironisk? Annars hur skulle det ske? Var hamnar oljan menar du?

Man vill inte ha oljan mellan två huvuden/i bindväven.
Citera
2013-12-18, 05:49
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Man vill inte ha oljan mellan två huvuden/i bindväven.

Måste vara i det närmaste omöjligt
Citera
2013-12-18, 14:50
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Måste vara i det närmaste omöjligt

Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Haha, asså... Inser du inte själv hur försvinnande liten chans det är att du skulle lyckas med detta om du ens försökte? Försök sätt 1ml olja i den vita hinnan på en oxfilé, i dare you!

Man ska vara noga med allt grabbar! Har man tagit beslutet att injicera steroider i sina muskler så ska man ha full koll på anatomin och veta exakt var man sätter!
Citera
2013-12-18, 15:54
Medlem
Hejsan!
Frågade lite om att sätta sprutan i låret. Har en fråga till om man missar muskeln vad händer då?
Blir det ingen effekt alls då? Sätter den själv lite under punghöjd, har läst många som sätter den där.
Blir lite fundersam, tänk om man har satt den fel. suck.
MVH
Citera
2013-12-18, 16:10
Medlem
tja jag har varit på min ot kur nu i ca 4 veckor borde jag hoppa av kuren nu när jag haft feber 12-16 och 16 framåt nu har jag halsfluss och vill gärna bli frisk men jag kan ju inte ta något medicin under kuren för levern får kanske 2-6timmar sömn per natt
ska jag börja med nolvadex nu och gå till läkaren och fråga efter recept för min halsfluss
tråkigt att avsluta en kur i mitten men jag är trött på det här...
(förlåt för min dåliga skrift)

väldigt tacksam för alla svar
Citera
2013-12-18, 16:21
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamatzu8
Hejsan!
Frågade lite om att sätta sprutan i låret. Har en fråga till om man missar muskeln vad händer då?
Blir det ingen effekt alls då? Sätter den själv lite under punghöjd, har läst många som sätter den där.
MVH
Du får effekt även om du sätter det i fettet, bara att det tas upp långsammare.
Citera
2013-12-18, 17:07
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Hejsan!
MVH

kan du googla på hur lårmusklen ser ut o kolla lite, återkom sen o förklara hur fan du ska kunna missa musklen?!?!

möjligen kan det hamna i fettet men sticker du in en 25 nål är det ingen risk om du inte är enormt fet. o det som händer då är att det tas upp långsammare.

missa musklen dagens garv
Citera
2013-12-18, 17:50
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Hejsan!
MVH
Ingen här vet väll hur hängig eller lång din pung är för det första googla på sportijection där får du veta hur o var du ska sätta. Man missar inte muskeln punkt.

Mvh
Citera
2013-12-18, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Ingen här vet väll hur hängig eller lång din pung är för det första googla på sportijection där får du veta hur o var du ska sätta. Man missar inte muskeln punkt.

Mvh
Skulle då var om man är fet som en gris så inte en 30mm nål räcker ända fram..
Citera
2013-12-18, 19:01
Medlem
Ni är för goa.
Inte mycket till hängpung. o inte fet heller haha.
Tack för alla svar.
MVH
Citera
2013-12-18, 20:06
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb
ja jag fattar vad du skriver men känns endå långsökt. kanske om du typ hostar på nålen. nydammsugat, öppet fönster, om du är sjuk, kanske typ sticker inne på toan när man nyduschat om det är fuktigt osv.

blir ju aldrig 100% sterilt hur du än gör. kanske om du gör de i ett superlabb.

tar fram skinksteken, viker undan kläder osv så inget kan röra efter spritningen.
tvätta händerna noga, använd klorhexedin efter låt torka
sprita av vialentoppen, låt torka blås inte.
öppnar nålarna gör allt sånt klart.
spritar skinkan
tar av nålskydded, sticker

dra inte på dig kläder direkt efteråt utan ha muskeln framme där du stuckit/plåster
och sätt inte muskeln mot något.
och gör de på ett "rent" ställe, du ska nog ha jävligt otur eller smutsiga saker för att de ska bli infektion då.

eller jag kanske har fel, är ingen expert. har säkert hänt någon men tror inte det hör till vanligheten
dom verkar ju inte va så noga på sjukhus.

annars hur tycker du man ska göra för att få en bakteriefri luft? menar inte va otrevlig.
tror lite vanligt hyffs räcker och såklart rena saker.

Menade inte att man behövde vara extremt patetiskt noga med sin hygien bara för en injektion. Sade bara att det inte var onödigt med hand-desinfektionsmedel. Att tvätta händerna innan injekt är väl en självklarhet för alla, hoppas jag.
Citera
2013-12-18, 20:11
Medlem
adrenaline-rushs avatar
http://www.ladda-upp.se/bilder/yszcflphjblds/

Har gamla Proviron och Nolvadex liggandes hemma. Nu är det så att jag har glömt av vilka som är vilka och kan inte hitta någon info, någon som kan hjälpa mig? På den ena står det 10 bara och på den andra står det SL på ena sidan och 10 på andra, tror märket är sharklabs? Det är köpt på en svensk sida iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in