Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-01-09, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av syke555
Än så länge...

Jag håller tummarna och drömmer mig bort till ett land långt borta...
Citera
2014-01-10, 12:45
Medlem
Aquaracers avatar
Käkade burgare på Bon Bistro på Söder.... rekommenderas starkt...
Citera
2014-01-11, 14:52
Medlem
Någon som varit på Petters KÄK? Var och käkade deras HKB eller "Håll Käften Hamburgare", men var inte särskilt imponerad. Kanske var otur och undantag vad vet jag. Någon som fick ett bättre intryck?
Citera
2014-01-11, 16:25
Medlem
Frys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oratio
Någon som varit på Petters KÄK? Var och käkade deras HKB eller "Håll Käften Hamburgare", men var inte särskilt imponerad. Kanske var otur och undantag vad vet jag. Någon som fick ett bättre intryck?

Jag var där för ett litet tag sedan och håller med. Blev inte alls särskilt imponerad.
Citera
2014-01-11, 18:52
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oratio
Jag tyckte portionen var väldigt liten men det hade inte varit några problem om burgaren hade smakat bra.
Citera
2014-01-12, 21:47
Medlem
mbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazzo
Jag uppskattar alltid humor men tyvärr så är för det första fastfoodskedjornas burgare alltid sämst. Dessutom så har Max riktigt dålig dressing. Ska vi snacka skräpburgare så vinner helt klart burger king.

En riktigt bra burgare kan serveras på lyxrestaurang vilket självklart förpassar Max till gärdsgårdsserien.
Hur kan du tycka MAX har riktig dålig dressing? Dom har ju hamburgarkedjornas största utbud på schyssta dressingar! Eller menar du själva originaldressingen på burgarna?
Citera
2014-01-20, 02:27
Medlem
Mr.Nesss avatar
Viggos i Lund har riktigt grymma burgare, rekommenderas
Citera
2014-01-20, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Viggos i Lund har riktigt grymma burgare, rekommenderas

Tyvärr inte vad jag kommer ihåg. En gång i tiden vill jag minnas att burgarna där var bra, men senast jag passerade igenom lund och tog en burgare på Viggos var det en besvikelse. Kommer inte ihåg mycket mer än så om någon av upplevelserna, var länge sedan... Har de blivit bättre igen?
Citera
2014-01-20, 13:50
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simcon
Tyvärr inte vad jag kommer ihåg. En gång i tiden vill jag minnas att burgarna där var bra, men senast jag passerade igenom lund och tog en burgare på Viggos var det en besvikelse. Kommer inte ihåg mycket mer än så om någon av upplevelserna, var länge sedan... Har de blivit bättre igen?
Såpass? Har hört att kvalitén kan vara varierande, men de gånger jag ätit där har det varit himmelskt!
Citera
2014-01-20, 14:54
Medlem
Citat:
Såpass? Har hört att kvalitén kan vara varierande, men de gånger jag ätit där har det varit himmelskt!

Får ta och testa igen antar jag, vad är det du har testat när du var där? Kanske bara ska se till att testa rätt hamburgare där...
Citera
2014-01-20, 15:50
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simcon
Får ta och testa igen antar jag, vad är det du har testat när du var där? Kanske bara ska se till att testa rätt hamburgare där...
Oj, minns inte namnet till hundra procent! Men det är en Jack Danielsburgare eller något sånt!
Deras coleslaw är att dö för
Citera
2014-01-20, 16:22
Medlem
Citat:
Oj, minns inte namnet till hundra procent! Men det är en Jack Danielsburgare eller något sånt!
Deras coleslaw är att dö för

Din beskrivning av Viggos är fortfarande lite mager. Vad är det som är bra och varför? Hur är textur, sås, bröd, sallad? Vad är det för speciallt med deras coleslaw?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in