2014-01-17, 01:22
Medlem
Stauppforpatchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huehue123
Överskattad: Nani. Tar felbeslut hela tiden, tappar mycket boll och det lilla kreativa han gör hade gått mycket bättre med en enkel sidledspassning..

Nani var dock mycket lovande ett tag och inte alls överskattad. Sedan vad som hände är en fråga man kan ställa sig
Senast redigerad av Stauppforpatchen 2014-01-17 kl. 01:26.
Citera
2014-01-17, 09:35
Medlem
HAZARD17s avatar
Överskattad:Schweinsteiger. Alla tokhyllar honom hela tiden men jag tycker han inte är något speciellt. Det här säger jag utan att ha någon vidare koll på Bundesliga, men av det jag har sett ifrån honom har jag tyckt många andra är bättre. Detta är dock min uppfattning och den kan man ta med en nypa salt.

Underskattad: David Luiz. Oftast fläckfri i backlinjen(något ynka misstag per säsong)och har även fantastiska långbollar. Bryter många anfall också
Citera
2014-01-17, 10:28
Medlem
Ostpungs avatar
Överskattad: Xavi

Underskattade: Busquets, Cabaye, Muller
Citera
2014-01-17, 11:16
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HAZARD17
Överskattad:Schweinsteiger. Alla tokhyllar honom hela tiden men jag tycker han inte är något speciellt. Det här säger jag utan att ha någon vidare koll på Bundesliga, men av det jag har sett ifrån honom har jag tyckt många andra är bättre. Detta är dock min uppfattning och den kan man ta med en nypa salt.

Underskattad: David Luiz. Oftast fläckfri i backlinjen(något ynka misstag per säsong)och har även fantastiska långbollar. Bryter många anfall också

Vilken jäkla tur att du skrev det sistnämnda för en spelare som var så dominerande på sin position under förra säsongen har vi sällan haft i klubben.
Citera
2014-01-17, 11:43
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Varför ens uttala dig om du nu inte har koll?? Ingen är intresserad...och tillför inget till diskussionen.
Citera
2014-01-17, 12:18
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Varför ens uttala dig om du nu inte har koll?? Ingen är intresserad...och tillför inget till diskussionen.
Kom inte på någon som var särkilt överskattad. Men valde då Schweni då det var i stort sett den enda som jag tyckte var en gnutta överskattad, men jag gjorde klart för er att jag inte har någon större koll på BL så ni behöver inte bli rosenrasande bara för jag tyckte det.

Frågor på det?
Senast redigerad av HAZARD17 2014-01-17 kl. 12:20.
Citera
2014-01-17, 12:29
Medlem
Citat:
Kom inte på någon som var särkilt överskattad. Men valde då Schweni då det var i stort sett den enda som jag tyckte var en gnutta överskattad, men jag gjorde klart för er att jag inte har någon större koll på BL så ni behöver inte bli rosenrasande bara för jag tyckte det.

Frågor på det?
Jepp, varför ens skriva något isf?
Citera
2014-01-17, 12:39
Medlem
HAZARD17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Jepp, varför ens skriva något isf?
Naa. Ville skriva av mig lite Hade tråkigt

Fler frågor?
Citera
2014-01-17, 13:13
Medlem
Ostpungs avatar
Citat:

Fler frågor?

Nej.
Citera
2014-01-17, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Tycker Moussa Sissoko i Newcastle är aningen underskattad. Han känns som en blandning av Diaby och Yaya Toure när han tar sin älgkliv. Har avgjort ett par stormöten redan för Newcastle. Han hade lätt kunnat gå in och prestera bra i samtliga klubbar i ligan. Samma sak gäller för Yohan Cabaye. Synd att de spelar i en av Europas mest ojämna klubbar.

Håller inte med. Sissoko har inte mycket mer att ge, ser rätt medioker ut. Så där afrikanskt klumpig med boll också. Avgjort stormöten? Nåja...

Skulle inte kalla Nani överskattad. Skulle inte kalla honom underskattad heller.

Underskattad: Busquets. Får ofta skit, folk säger att hans roll är enkel och att han aldrig gör något vilket är helt fel. Han är den bästa defensiva mittfältaren som existerar.
Citera
2014-01-17, 14:26
Medlem
Kollade igenom sidorna från augusti 2013 fram till nu och gjorde en elva av spelarna som oftast blev nämnda som underskattade och en elva med dem som användarna här nämnde som överskattade.

Flashbacks mest underskattade elva:

Flashbacks mest överskattade elva:

Ska sägas att en del spelare bara blev nämnda någon enstaka gång, precis som många andra spelare som inte blev uttagna. Men det kan ändå ge en bild av vilka typer av spelare användarna här anser vara överskattade respektive underskattade.
Citera
2014-01-17, 14:31
Medlem
Heureuxs avatar
Citat:

Fler frågor?

Ja, hur kan du tycka sideshow bob är underskattad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in