Har du kollat på matcherna eller kollar du bara på statistiken? helt värdelös, missar öppna mål mot Burnley och City. Personligen är jag glad att Zlatan har slutat i landslaget. Divor är inget som behövs. Om vi bara kunde bli av med Zlatan-wannabe John Guidetti så tror jag nästan att vi skulle kunna kvala in oss till VM.
Jag har kollat på matcherna. Han har blandat och gett, men stoltserar ändå med fullt godkända sex mål.
Rätt utskälld spelare och har snarare blivit underskattad kan jag tycka. Har en lite rivig stil och kräver att någon kan backa upp bakom honom. Passar sedermera väldigt bra i en trebackslinje där hans styrkor kan förstärkas och svagheter (nästan) raderas bort.
Har du kollat på matcherna eller kollar du bara på statistiken? helt värdelös, missar öppna mål mot Burnley och City. Personligen är jag glad att Zlatan har slutat i landslaget. Divor är inget som behövs. Om vi bara kunde bli av med Zlatan-wannabe John Guidetti så tror jag nästan att vi skulle kunna kvala in oss till VM.[/QUOTE
Nej..J Durmaz är en mer Zlatan-wannabe typ än Guidetti,
Guidetti snackar snackar mer en nödvändigt,det gör inte zlatan direkt. Men absolut, tror Sverige blir bättre utan Z, ett lag nu, innan väntade alla på den "store Z"..
Angående några överskattade spelare:
Zlatan
Nicklas Bendtner
Joe Hart
Paul Pogba
Harry Kane
Axel Witsel
David Luiz
David Beckham
Ronaldinho
Mario Gomez
Underskattade spelare:
Lukas Podolski
Gabriel Batistuta (enligt min mening en bättre fotbollspelare än sin landsman Messi)
Boudewijn Zenden
Pavel Nedved
Alessandro del Piero
Olof Mellberg
David Trezeguet
Stefan Kiessling
Diego Forlán
Gerard Piqué
Kane med 40 baljor på 2 säsonger i PL överskattad? Hur tänker du då om man får fråga?
Kane med 40 baljor på 2 säsonger i PL överskattad? Hur tänker du då om man får fråga?
Bara för att HK gör 40 mål för ett medelmåttigt lag som Tottenham gör honom inte till en stor internationell striker,men han har några år på sig att bevisa att han håller i de stora matcherna.
Någon Alan Shearer blir Kane aldrig.
Rätt utskälld spelare och har snarare blivit underskattad kan jag tycka. Har en lite rivig stil och kräver att någon kan backa upp bakom honom. Passar sedermera väldigt bra i en trebackslinje där hans styrkor kan förstärkas och svagheter (nästan) raderas bort.
Har inte tagit del av alla matcher med Luiz men det jag sett har inte imponerat på mig,allra minst matchen mot tyskarna i vm-14
men går inte bara efter en match,det är för mycket "rusa och kör på vinst eller förlust" över den spelstilen Luiz företräder.
PL är snart omsprungen av Bundesliga. Kane är alldeles för dålig tekniskt för att betecknas som världsklass. Han är överskattad för han anses vara bland de 10-20 bästa strikers i världen.
Det finns massa anfallare som är bättre än Kane men som knappt det skrivs en spalt om i media. Här är några exempel.
Aritz Aduriz
Kevin Gamerio
Chicharito
Morata
Ferrnando Torres
Iago Aspas
Mandzukic
Džeko
Icardi
Bacca
A. Lacazette
PL är snart omsprungen av Bundesliga. Kane är alldeles för dålig tekniskt för att betecknas som världsklass. Han är överskattad för han anses vara bland de 10-20 bästa strikers i världen.
Det finns massa anfallare som är bättre än Kane men som knappt det skrivs en spalt om i media. Här är några exempel.
Aritz Aduriz
Kevin Gamerio
Chicharito
Morata
Ferrnando Torres
Iago Aspas
Mandzukic
Džeko
Icardi
Bacca
A. Lacazette
Torres? For real? Han har ju haft sin tid. Sen att han är bättre tycker jag inte...
Senast redigerad av ccoonnyy 2016-11-24 kl. 21:31.
Torres? For real? Han har ju haft sin tid. Sen att han är bättre tycker jag inte...
Många tror Torres är avdankad. Efter comebacken i Atletico så har han nog gått ifrån att vara en avdankad spelare till att bli en av La Ligas bästa anfallare. Han gör kanske inte jättemycket mål men han är otroligt viktig för laget och duktig en mot en.
Många tror Torres är avdankad. Efter comebacken i Atletico så har han nog gått ifrån att vara en avdankad spelare till att bli en av La Ligas bästa anfallare. Han gör kanske inte jättemycket mål men han är otroligt viktig för laget och duktig en mot en.
Jo absolut, han är en viktig kugge för Atletico. Men han är inte alls den har var i Liverpool tex. Mycket pga. alla skador o shit.
Nu är jag inget fan av Kane, Tottenham eller PL. Men Kane tycker jag har gjort det väldigt bra i två säsonger nu. Jag tycker helt enkelt att han överglänser Torres.
Eriksen är väl snarare väldigt överskattad? Han har ju totalt stannat i utvecklingen och inte blivit bättre sista 2-3 åren.
Stannat i utvecklingen är väl ändå att ta i? 33 mål för Tottenham totalt, ett mer än under hans fyra säsonger i Ajax. Detta dessutom med färre matcher spelade för Spurs. Han är fortfarande bara 24 år och lär höja sig ytterligare. Skulle definitivt inte kalla honom överskattad. Hyllas väl tvärtemot rätt sällan?
nasri var nog överskattad. svårt att se vad han tillförde i city alla dom matcher man såg... dessutom utstrålar han att han tycker att han är bättre än vad han är *stargnäll*.