2010-01-02, 13:13
Medlem
Tycker fan aldrig att jag ser Muntari göra en bra match. Ändå får han starta match efter annan.
Citera
2010-01-02, 13:28
Medlem
krachons avatar
Du har inga höga studieskulder va..?

Puyol överskattad..????

Puyol är stommen i Barcas försvar...han styr backlinjen och driver på hela laget moraliskt, - en tränares dröm !

Möjligtvis ser hans spel enkelt & simpelt ut för ett otränat öga, dvs när han tok-rensar och bryter med glidtacklingar ämnat för TV...men ta hänsyn till att han spelar i världens bästa liga och ofta gör dessa prestationer som understöd åt en medspelare som tappat sin position, så är det lättare att se storheten i hans spel.

Forza Gnaget - 20LAX10
Citera
2010-03-17, 19:53
Bannlyst
Världhistoriens mest överskattade spelare!

Vem tycker ni? Som Real Madrid fan gör det ont att säga det men jag måste fakist nominera David Beckham. Av dagens spelare är det nog Iniesta, Zlatan, Lampard, Alves och Nani, Schwienstieger, bland annat. Vad tycker ni?
Senast redigerad av GUNIT 2010-03-17 kl. 19:56.
Citera
2010-03-17, 20:02
Medlem
Ballack, för att citera Glenn Hysén: Det är mycket snack om Ballack men jag har aldrig sett någon match där han har varit riktigt bra.
Citera
2010-03-17, 20:02
Medlem
DanteAlighieris avatar
Både Ronaldo och Real Madrid lär ha skattat rätt mycket vid köpet av Ronaldo i somras.
Citera
2010-03-17, 20:03
Medlem
zuprwhirls avatar
Tycker Beckham känns mer underskattad än överskattad.

Finns säkert ett par bra exempel här: https://www.flashback.org/p20646685#p20646685
Citera
2010-03-17, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PRMLSCRM
Ballack, för att citera Glenn Hysén: Det är mycket snack om Ballack men jag har aldrig sett någon match där han har varit riktigt bra.
På tal om Ballack, han måste ju för fan vara fotbollens största looser?

Förlorar CL-finalen med Leverkusen mot Real 2002
Förlorar VM-finalen med Tyskland mot Brasilien 2002
Åker ut i semin i VM 2006
Ryker i semin CL 2007
Förlorar CL-finalen på straffar 2008
Förlorar EM-finalen mot Spanien 2008
Åker ut på övertid i CL-semin 2009

Eviga tvåan
Citera
2010-03-17, 20:12
Medlem
I dagsläget säger jag Daniel Alves. Främst pga. hans otroligt äckliga och diviga attityd. Spelare som Maicon och Bosingwa går före vilken dag som helst.

Världshistorien säger jag Pelé. En fantastisk fotbollsspelare men spelade för fan endast i skitligor i Brasilien och USA, riktigt dåligt.
Citera
2010-03-17, 20:16
Medlem
DannyButtermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcelinho
I dagsläget säger jag Daniel Alves. Främst pga. hans otroligt äckliga och diviga attityd..

Alves är en grym spelare, men ingen jag skulle vilja ha i mitt lag om jag var stortränare, just av den anledningen. Men skickligheten på planen är det inget fel på.

Med överskattade spelare tänker jag främst på en svensk: Inte Daniel Andersson, utan Magnus "TURBO" Svensson. Brutalt värdelös och alla såg det utom Lagerbäck.

Internationellt... Hmmm... Park i Manchester United.
Citera
2010-03-17, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Både Ronaldo och Real Madrid lär ha skattat rätt mycket vid köpet av Ronaldo i somras.
Hahah, Mannen kolla Ronaldos statistik. Ballon dOr 2008, ett dussin titlar o 30-40 mål varenda jävlsa säsong!
Citera
2010-03-17, 20:27
Medlem
Frank Lampard är fan inte överskattad, grym mittfältare som snittat 20 mål/säsong senaste 7 åren typ. En spelare som enligt mig är värd all den beröm som han får.

Förstår inte riktigt hur man får Park till att vara överskattad, han är ofta riktigt bra de gånger jag ser han åtminstone och vad jag vet får han mer skit än beröm.

Annars är Hleb jävligt överskattad, många ansåg han vara en av de största mittfältarna i Europa förra sommaren trots att han var riktigt medioker i Arsenal, var ju till och med bänkad en stor del av säsongen sen gör han en megamatch mot Milan och hela Europa öser beröm över killen.
Citera
2010-03-17, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Frank Lampard är fan inte överskattad, grym mittfältare som snittat 20 mål/säsong senaste 7 åren typ. En spelare som enligt mig är värd all den beröm som han får.

Förstår inte riktigt hur man får Park till att vara överskattad, han är ofta riktigt bra de gånger jag ser han åtminstone och vad jag vet får han mer skit än beröm.

Annars är Hleb jävligt överskattad, många ansåg han vara en av de största mittfältarna i Europa förra sommaren trots att han var riktigt medioker i Arsenal, var ju till och med bänkad en stor del av säsongen sen gör han en megamatch mot Milan och hela Europa öser beröm över killen.

Helt rätt. Instämmer på allt.

Folk verkar inte förstå att det behövs "hjälpgummor" (Ji Sung Park) i en bred trupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in