Citat:
Ursprungligen postat av
Leijona
Jag har ett litet jobbigt problem...
Grannarna under mig har ett väldigt aktivt sexliv och det är inget jag önskar ta ifrån dom.
Och hade det varit sängen som knakade eller bankade mot väggen tror jag inte att jag hade brytt mig så mycket, men nu är det tjejen som låter. I natt vaknade jag 01.46 av att hon stönade som en pipig hund.
SJUKLIGT att jag ska behöva vakna av att hon stönar. Nu kommer det säkert massa onödiga kommentarer om att jag ska väl bara lägga mig tillbaka och njuta, men jag är tjej själv och tänder inte riktigt på pipiga stön från andra tjejer och jag vill fan ha min sömn.
Flera vänner har sagt att jag borde knacka på, men det skulle vara otroligt pinsamt både för mig och för dom tror jag. En lapp, nej för det är så jävla svenskt att skriva en arg lapp. Prata med föreningen om isolering?
Jag är lite uppgiven. What to do?
Sluta vara en sån jävla mesfitta och gå ner och säg till!
Hur jävla svårt ska det vara? Stönbruden är säkert inte medveten om att det låter så mycket in till dig när hon får kuk i sig.
Isolering kan du förmodligen se dig om i skyarna efter.
Antingen lämnar du ett klagomål hos föreningen och ser till att de blir upplysta om det, eller så skaffar du dig lite jävla ryggrad och säger åt dem själv!
"Hej, jag heter Leijona och bor i lägenheten över er. När du ger din tjej kuk/när du får kuk av din pojkvän kan jag inte sova för jag är en ensam, tragisk fitta utan ryggrad. Skulle ni kunna dämpa er lite? Eller sätt åtminstone en boll i käften på din skrikbrud". Det kan fan inte vara så jävla svårt