2014-01-16, 19:36
Bannlyst
gå dit med en pistol sätt den mot skallen och säg att dom sänker ljudnivån innan du överväger att måla om deras lägenhet.

alt. flytta därifrån, bara somalier?
Citera
2014-01-16, 19:37
Medlem
Vissa människor skiter helt enkelt i att de stör sina grannar. Det är en del av priset man får betala för att bo i lägenhet.
Citera
2014-01-16, 20:18
Medlem
Mer-Pillers avatar
Ring 112 och säg att du tyckte dig höra skottlossning från deras lägenhet.Då blir det fart,det kan jag lova
Citera
2014-01-16, 20:19
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satan2004
Hej jag har ett jävla problem med mina kukhuvun till grannar... jag har bott i min lägenhet i 5 år och trivts riktigt bra men för 2 månader sen så började jag höra ett jäääävla liv från mina grannar snett ovanför mig! jag har skrivit lappar på både svenska och översatt till arabiska och bett dom att sluta slå i väggar och golv! jag har även ringt min områdesvärd 5 gånger och det har inte hjälpt alls för fanskapen vägrar öpnna dörren när han ringer på!! jag har ringt störningsjouren 3 gånger och det har inte hjälp heller! det enda dom säger är att det var tyst när dom kom dit = NO SHIT! klart man slutar bete sig som idioter när det ringer på dörren! det är inte direkt musik som de för oljud med så man kan stå utanför och höra när störningsjouren kommer!

för 2 månader sedan så fick somalierna sina barn hitskickade med hjälp av anhörigs bullshitten,
sedan dess har jag varje dag varit tvungen att lyssna på deras stampande hoppande och smällande i väggar och golv samt skrik! jag har väckts otaliga gånger av rövhålen!

Snart vet jag inte vad jag gör!! noll respekt för sina grannar har dom och beter sig som djur!

Nån som har en suck om vad man kan göra mer än vad jag redan gjort?! jag tycker om min lägenhet och det är fan inte rätt att jag ska behöva flytta när det är dom som beter sig som respektlösa efterblivna elefanter
Mät bullerstörningen själv inne i din lägenhet. Lite oljud och skit får man tåla när man bor så men är det över acceptabel nivå som du säger så är det första steget att samla in lite underlag för ett skriftligt klagomål. Du är välkommen att PMa mig om du har vidare detaljfrågor. Lycka till.
Citera
2014-01-16, 20:24
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Skaffa en stor jävla hund.
Citera
2014-01-16, 20:51
Medlem
Citat:
Hej jag har ett jävla problem med mina kukhuvun till grannar... jag har bott i min lägenhet i 5 år och trivts riktigt bra men för 2 månader sen så började jag höra ett jäääävla liv från mina grannar snett ovanför mig! jag har skrivit lappar på både svenska och översatt till arabiska och bett dom att sluta slå i väggar och golv! jag har även ringt min områdesvärd 5 gånger och det har inte hjälpt alls för fanskapen vägrar öpnna dörren när han ringer på!! jag har ringt störningsjouren 3 gånger och det har inte hjälp heller! det enda dom säger är att det var tyst när dom kom dit = NO SHIT! klart man slutar bete sig som idioter när det ringer på dörren! det är inte direkt musik som de för oljud med så man kan stå utanför och höra när störningsjouren kommer!

för 2 månader sedan så fick somalierna sina barn hitskickade med hjälp av anhörigs bullshitten,
sedan dess har jag varje dag varit tvungen att lyssna på deras stampande hoppande och smällande i väggar och golv samt skrik! jag har väckts otaliga gånger av rövhålen!

Snart vet jag inte vad jag gör!! noll respekt för sina grannar har dom och beter sig som djur!

Nån som har en suck om vad man kan göra mer än vad jag redan gjort?! jag tycker om min lägenhet och det är fan inte rätt att jag ska behöva flytta när det är dom som beter sig som respektlösa efterblivna elefanter

Var du för fin för https://www.flashback.org/t299788?
Citera
2014-01-16, 21:02
Medlem
rehyptols avatar
Testa att skriva det på somaliska istället för arabiska, retard.
Citera
2014-01-16, 21:02
Medlem
tardudenipruttens avatar
Släng in bacon i deras brevinkast så ska du se att dina problem snart är över
Citera
2014-01-16, 21:04
Avslutad
Antar att de skräpar ner en del, i trapphuset t.ex.? Samla ihop allt det och släng in i deras brevinkast.
Citera
2014-01-16, 21:24
Medlem
Satan2004s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Man får vad man betalar för.

Skojar du eller? skitsamma vad man betalar! du kan sitta och pröjsa 20 papp i månaden och ändå har retard grannar! det är en lägenhet med satta regler! och bara för de har en annan hudfärg betyder inte att de kan bete sig som vilda jävla orangutanger!

Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Testa att skriva det på somaliska istället för arabiska, retard.

"The official languages of Somalia are Somali and Arabic" Fucktard, plus det verkar inte finnas en online translater för english to somali eller svenska till somaliska

Och tack för råden som definetivt skulle ge mig lite onödig trubbel med polisen eller en PK tidning
Senast redigerad av Satan2004 2014-01-16 kl. 21:33.
Citera
2014-01-16, 21:44
Bannlyst
Citat:

Nån som har en suck om vad man kan göra mer än vad jag redan gjort?! jag tycker om min lägenhet och det är fan inte rätt att jag ska behöva flytta när det är dom som beter sig s
om respektlösa efterblivna elefanter

man kunde nästan tro att vi hade samma grannar du och jag..
Citera
2014-01-16, 21:50
Medlem
SpecialEditions avatar
Du väljer ju själv att bo bland en massa apor så vad förväntar du dig? Dumsnål!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in