2014-01-16, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuthora
köp ALDRIG coins från fifavip.com jävla horunge fan va sne ja e !!! liten kines fitta som blåst en på 500 spänn.....

vet någon nån sida som e 100% säker ifall man någon dag pallar lägga pengar på detta skit
battilay.com och ta en 5% coupon från en youtuber också i checkout! fick en mille på mindre än 5 min

värt pengarna till 100%
Citera
2014-01-16, 21:37
Medlem
max02s avatar
Inte för att vara sån men nästan lite fusk att köpa coins ju. Meningen med Ultimate Team är väl att man ska börja från noll och bygga sig upp utan att spendera riktigt cash.
Citera
2014-01-16, 21:37
Medlem
tack för svar kamrater uppskattas... ska i fortsättningen endast köpa 200.000 och om ja vill ha mer köper jag den flera gånger... verkar som dom inte orkar blåsa folk på småpengar
Citera
2014-01-16, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Inte för att vara sån men nästan lite fusk att köpa coins ju. Meningen med Ultimate Team är väl att man ska börja från noll och bygga sig upp utan att spendera riktigt cash.
det är ett korrupt system från FIFA... antingen kan du spendera timmar... massvis av timmmar på att trade'a upp ditt lag, visst det är väl det "ärliga" valet... eller så köper man bara så sparar du tid av ditt liv..

jag hatar t.ex trading, hade jag tyckt det va kul hade ja säkert suttit och hållit på me det
Citera
2014-01-16, 21:39
Medlem
Snabbt svar tack!

Cazorla eller Nasri som CAM i mitt PL-lag? Motivera gärna om ni testat nån av dem/båda.
Citera
2014-01-16, 21:40
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Håller med. Är det inte tråkigt att spela när man ''fuskat''?
Citera
2014-01-16, 21:42
Medlem
Citat:
Japp, somliga är latare än vissa.

Har man inte sett dessa lag? Det är garanterat små engelska kids som fått julklappscoins!

Cech
Walker Kompany Vidic Clichy
Yaya
Navas Willian
DS/MÖ/SM/JM/Rooney
Eto'o Aguero
Citera
2014-01-16, 21:47
Medlem
Rekommenderar varmt Zlatan för er som har råd, har bara hunnit lira sex matcher men han har redan hunnit göra 13mål och 5 ass. Lirar med Cesc på CF och han är förvånansvärt bra, sju mål och sex ass på lika många matcher.
Citera
2014-01-16, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Rekommenderar varmt Zlatan för er som har råd, har bara hunnit lira sex matcher men han har redan hunnit göra 13mål och 5 ass. Lirar med Cesc på CF och han är förvånansvärt bra, sju mål och sex ass på lika många matcher.
Kan man få sig en titt på laget ditt?

(OMG JAG RIMMADE) #50cent #undiscoveredtalent
Citera
2014-01-16, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Japp, somliga är latare än vissa.

Har man inte sett dessa lag? Det är garanterat små engelska kids som fått julklappscoins!

Cech
Walker Kompany Vidic Clichy
Yaya
Navas Willian
DS/MÖ/SM/JM/Rooney
Eto'o Aguero
Uppenbarligen. SM?

Finns Spartak-Mcgeady(och liknande) kvar i packs? Vet att de nya korten inte kommit...
Citera
2014-01-16, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Kan man få sig en titt på laget ditt?

(OMG JAG RIMMADE) #50cent #undiscoveredtalent
Inte inne på datorn så kan inte länka men kan skriva upp det åt dig.

4411

Ibra
Cesc
Lavezzi Song Xavi Lucas
Digne Ogbonna Benatia Maicon
Button
Citera
2014-01-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kreml-high
Uppenbarligen. SM?

Finns Spartak-Mcgeady(och liknande) kvar i packs? Vet att de nya korten inte kommit...
haha, Samir Nasri är inte ovanlig att se i de lagen nä..

McGeady är i sparktak fortfarande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in