Citat:
Ursprungligen postat av
micro66
Japp, tycker du ska byta ut Walcott. (passar mer som ytter) in med Valencia som både är snabb o stark och kan slå fina inlägg. Jag kör Richards + Valencia på högerkanten med samma formation som dig, samarbetet mellan dom båda funkar fint både framåt och bakåt.
Har du problem med anfallarna så rekommenderar jag Berbatov som har det mesta förutom pacen, vilket du inte behöver om man spelar honom rätt! På dom 5 senaste matcherna har han gjort 8 mål och 6 assist.