2014-01-16, 20:24
  #26389
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
När jag lirar på dagtid (14-22) så har jag det jävligt svårt medans när jag lirar på nätterna (22-04) går det galant, känns som motståndet varierar beroende på vilken tid på dygnet man spelar. Känns som 75% av mina vinster är när jag lirar på natten. Är det någon som känt likadant? Vad kan det bero på isf?

Lirar på xbox360 i div2 atm...
Känner exakt som dej. Har mycket lättare att spela på dagarna än på nätterna. Spelar i div.3 just nu.
Citera
2014-01-16, 20:25
  #26390
Medlem
Någon som har synpunkter på detta lag?

http://www.futhead.com/14/squads/5309258/
Citera
2014-01-16, 20:35
  #26391
Medlem
Anderssiscos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro66
Någon som har synpunkter på detta lag?

http://www.futhead.com/14/squads/5309258/

Japp, tycker du ska byta ut Walcott. (passar mer som ytter) in med Valencia som både är snabb o stark och kan slå fina inlägg. Jag kör Richards + Valencia på högerkanten med samma formation som dig, samarbetet mellan dom båda funkar fint både framåt och bakåt.

Har du problem med anfallarna så rekommenderar jag Berbatov som har det mesta förutom pacen, vilket du inte behöver om man spelar honom rätt! På dom 5 senaste matcherna har han gjort 8 mål och 6 assist.
Citera
2014-01-16, 20:48
  #26392
Medlem
max02s avatar
Ja när kommer upgrade korten ut?
Citera
2014-01-16, 20:57
  #26393
Medlem
Vattumannens avatar
IF Sakho eller David Luiz?
Citera
2014-01-16, 21:02
  #26394
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Jag hade kollat iallafall!
Jag med!
Citera
2014-01-16, 21:03
  #26395
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattumannen
IF Sakho eller David Luiz?
IF Sakho skulle nog jag säga. Sorry för dubbelpost.
Citera
2014-01-16, 21:09
  #26396
Medlem
Darkcheeses avatar
Kommer priserna droppa mest när TOTY-anfallarna släpps eller när hela TOTY finns i packs?
Citera
2014-01-16, 21:18
  #26397
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattumannen
IF Sakho eller David Luiz?

David Luiz, lika OP som alltid!
Citera
2014-01-16, 21:30
  #26398
Medlem
köp ALDRIG coins från fifavip.com jävla horunge fan va sne ja e !!! liten kines fitta som blåst en på 500 spänn.....

vet någon nån sida som e 100% säker ifall man någon dag pallar lägga pengar på detta skit
Citera
2014-01-16, 21:33
  #26399
Medlem
Dickenss avatar
fifa4coins.com
Citera
2014-01-16, 21:34
  #26400
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuthora
köp ALDRIG coins från fifavip.com jävla horunge fan va sne ja e !!! liten kines fitta som blåst en på 500 spänn.....

vet någon nån sida som e 100% säker ifall man någon dag pallar lägga pengar på detta skit

Som dickens sa, fifa14coins.com . Bottar som sköter utbetalningen så ingen risk att bli scammad direkt tror jag. Köpt därifrån en gång och vet flera som köpt därifrån!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in