Citat:
Ursprungligen postat av
Col, Parker
Gällande sex så är det klart att asbergers har sex. Dock aldrig för att ge sin partnet njutning utan bara för sin egen skull..
Jag vet att det är ett väldigt gammalt inlägg men fyfan vad jag brinner när jag läser det här!
Min berättelse:
-Är 27år och får då diagnosen ADD och AST(AutismSpektrumTillstånd).
-Kände att jag kunde vara mig själv hos henne.
-Pratade mycket på telefon ca 3mån.
-Umgicks ofta trots 25mil avstånd och fortsatt arbetssökande sedan 3 år (lite cash).
-Bekänner mina känslor.
-Flyttar till GBG för hennes skull och mesta av släkten bor där.
-6 månader senare första kyss på nyår.
-Får reda på märklig sjukdom pga av mögel i huset varför hon väger 40-45kg och knappt kan röra sig.
-Får reda på "mild" herpes men säger att jag tycker om henne ändå.
-Kramas, smeker och kysser intimt när vi träffas.
-3 mån senare flyttar hem till mig och 1:a samlag samma dag.
-3 mån senare flyttar tillbaka till sin mor då något inte funkar.
-Träffas varannan helg.
-6 mån senare flyttar tillbaka till mig.
-Detta höll på i totalt 2 år sedan första kyssen och under denna tid har vi bara samlag 5ggr pga hennes märkliga tillstånd.
-Jag tar mig inga som helst friheter på hennes bekostnad ca 70ggr på dessa 2 år, 1-2 gånger var och varannan vecka om vi bor tillsammans eller inte.
-Jag ger henne massage, lagar hennes mat pga sitt tillstånd, städar och tvättar.
-Hade jag inte varit så jävla osjälvisk hade vi haft samlag 75ggr men 70 av dessa var bara fokus på hennes njutning.
-Tog slut pga jag inte kunde lita på henne, man fick ingen tid för sig själv vilket är tecken på att man plötsligt inte "är sig själv" i dennes närhet utan det ställs massa krav som "man" och att "man ska bara göra saker för någon annan om man inte förväntar sig något i gengäld" men det låter som något egoister säger för mig just nu.