2005-08-24, 17:29
Medlem
CharlieRs avatar
Frågan lyder som rubriken.

Eventuell följdfråga: hur förför man någon med aspergers?
Citera
2005-08-24, 17:32
Medlem
Inremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Frågan lyder som rubriken.

Eventuell följdfråga: hur förför man någon med aspergers?

Jag har faktiskt en kompis med Aspergers, och han har inte så mycket sex. Jag skulle tippa på att fasta rutiner och ordning och reda är en bra början..börjar du känna dig ensam CharlieR?
Citera
2005-08-24, 17:35
Medlem
Jo, nog har de sex alltid, varför skulle de inte ha det?
Det bästa är nog att vara väldigt tydlig eftersom de har svårt att tolka människors kroppsspråk/antydningar etc
Citera
2005-08-24, 17:40
Medlem
CharlieRs avatar
Nej, jag börjar inte känna mig ensam. Har alltid känt mig ensam.

Hm. OK. Det går nämligen en kille i min klass som har aspergers. Och han har breda axlar. Så när jag satt bakom honom i tre timmar eller så nyss så promenerade min fantasi iväg.
Hm. Det blir svårt att vara smidig.
Citera
2005-08-24, 17:48
Medlem
træffade en tjej med asbergers en gång och hon var hur lætt som helst att få på kroken. Men desto svårare att bli av med sen. Ræckte man flirtade lite med henne så inbillade hon sig att vi ælskade varann, skulle flytta ihop och skaffa barn. helt otroligt! snacka om att missførstå hehe Efter sexet nær jag inte ville vara med henne mer blev hon helt jævla cp! Hon sa att lovat henne føhållande och grejer.. tjejen har fortfarande ingen kille kan tillæggas och jag tvivlar starkt på att hon nånsin får en. Jag har sagt till henne att hon ser grymt bra ut men killar blir skraja av hennes stil. hon tycker synd om sig sjælv hela tiden och pratar som om barn och førhållande ær ræddningen på allt i hennes liv..
Citera
2005-08-24, 17:48
Bannlyst
Citat:
...Och han har breda axlar...

Går Du igång på breda axlar och lite halvstörda människor?
Citera
2005-08-24, 17:54
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irganox
Går Du igång på breda axlar och lite halvstörda människor?
Ja, faktiskt. Gillar manliga män, och har en förmåga att bli intresserad av de lite störda. Men det brukar handla om något slags djup och konstiga idéer, inte om någonting såpass konkret.
Citera
2005-08-24, 18:01
Medlem
Vad ÄR aspbergers?
Citera
2005-08-24, 18:01
Medlem
Aspberger knullar gärna. Känner en som är far. Börja spela schack eller samla på frimärken så hittar du nog lite fler aspbergerkillar
Citera
2005-08-24, 18:22
Medlem
snuffiss avatar
Haha, citerade din fråga för min sambo som svarade: "Ni kanske blir knullade, men sex har ni fan inte."

Undrar vad han menade med det?
Citera
2005-08-24, 18:25
Medlem
CharlieRs avatar
Jag vill inte ha massa aspergerskillar. Vill bara ha den här specifika.
Citera
2005-08-24, 20:59
Medlem
Citat:
Jag vill inte ha massa aspergerskillar. Vill bara ha den här specifika.

Aspergs brukar ju ha ett specialintresse, låt säga samla på burkar. Då säger du bara till killen att du typ tycker burkar är roligt som fan .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in