2014-01-16, 10:18
Medlem
Jacksonsoas avatar
Emelie är så jävla vidrig med hennes Rinkeby/skånska. Har inte riktig hört brytningen innan hon lackade ur för att någon spunkat på hennes bild. Och hur faan kan hon ens göra det? Hon själv kommer in i huset och hatar Samir för att han skickade ut henne. Knullar med honom för att skicka ut honom. (Hon skulle inte komma in i mitt hus igen om hon var min dotter) hon visar brösten heeeeela tiden. Pular upp en boll i fittan som hon lurar en snubbe att stoppa i munnen. Sen har hon mage att lacka ur för att någon haft tandkräm/satte på hennes bild? Äckliga människa
Citera
2014-01-16, 11:23
Medlem
Seriöst kan dom ta in lite roligare och snyggate deltagare än att fortsätta pumpa in gamla 24/7!

Tycker att bara den första tobias var en intressant karaktär dom tog in sen har det bara gått nedför.

Joppe och den där sebastian seriöst kunde dom inte hittat bättre paradise-matrial än dom två??
Citera
2014-01-16, 13:28
Medlem
Blir seriöst äcklad av Emelie. Vidrig rent utsagt.
Citera
2014-01-16, 14:01
Medlem
Vi som hatar WannaBe Kändis Emelie i Paradise Hotel (Facebook-grupp)
Hade inte grupptiteln varit så förbannat dåligt formulerad så hade jag nog gått med. Lite fattigt med 53 medlemmar...

Senast redigerad av Cimaron 2014-01-16 kl. 14:21.
Citera
2014-01-16, 14:07
Medlem
Hahah, Jesper och Jeppes patetiska "gymnasietour". De besöker fester för 97: or och uppåt
Citera
2014-01-16, 14:29
Medlem
Ymir1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Vet inte om denna har länkats förut, men en gammal bild på Niklas som tjejerna går igång på kanske.

http://instagram.com/p/jAc_uepfuE/
o han säger att han inte går på anabola, med dem där kulorna lurar du ingen
Citera
2014-01-16, 14:33
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
Hahah, Jesper och Jeppes patetiska "gymnasietour". De besöker fester för 97: or och uppåt

Det är väl bara att titta på idioterna på Instagram. Fans-skaran är enorm men tycks till största delen bestå av 13-16-åringar samt inavlade småstadsbor vars högsta önskan i livet är att dom här efterblivna d-kändisarna ska besöka just deras lokala uteställe. Packet tycks ha hunnit med fashionabla uteställen i bl a Uddevalla, Kalmar, Örebro och nu senast Rättvik (!).
Citera
2014-01-16, 14:40
Medlem
dekadentens avatar
Ut med fettojoppe

Och ut med Emelie tack så mycket.
Citera
2014-01-16, 14:48
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiergarten

Tillägg: Får inte deltagarna betalt för sin medverkan i programmet också?

Tvivlar på att dom får en endaste krona.
Citera
2014-01-16, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Tvivlar på att dom får en endaste krona.
samma här, det enda dom kan tjäna nån enstaka tusenlapp på är väl om dom börjar blogga eller ev startar en youtubekanal.
men förnedringen dom utsätter sig för är inte värt de för 5 öre "kolla där är hon som stoppa upp en boll i fittan! samt låg med folk för att få sin vilja igenom!" är väl ingen stämpel man vill ha.

fyfan va jag hatar emelie och mias uttalanden om att "jag kör med öppna kort hela tiden och säger minsann vad jag tycker, raka rör hela tiden jag är så fantastiskt äkta"
för mig bara skriker det falskhet om båda två, riktiga råttor.
fråga mig inte varför men jag får bara den känslan av dom.

ang emelies uttalande om att hennes väska kostar mer än hennes första bil, det är knappast nått ovanligt.
min första bil gav jag 3000 för och jackan jag har på mig nu kostar 4000
Citera
2014-01-16, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Det är väl bara att titta på idioterna på Instagram. Fans-skaran är enorm men tycks till största delen bestå av 13-16-åringar samt inavlade småstadsbor vars högsta önskan i livet är att dom här efterblivna d-kändisarna ska besöka just deras lokala uteställe. Packet tycks ha hunnit med fashionabla uteställen i bl a Uddevalla, Kalmar, Örebro och nu senast Rättvik (!).
Nästa hållplats är Europas sjukaste feststad - Skövde! Denna gången tillsammans med äcklet Emelie
Citera
2014-01-16, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Vet inte om denna har länkats förut, men en gammal bild på Niklas som tjejerna går igång på kanske.

http://instagram.com/p/jAc_uepfuE/

Euwwwww jag är tjej och den där bilden gör mer skada än något annat ;-)
Han är snyggare med underkläder på om jag säger så hummhummm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in