2014-01-16, 15:43
Medlem
Giggsys avatar
Vad var det Jeppe skrek till Fitt-Emelie i slutet av gårdagens avsnitt?
Citera
2014-01-16, 15:47
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
Hahah, Jesper och Jeppes patetiska "gymnasietour". De besöker fester för 97: or och uppåt

Skojar du?!
Citera
2014-01-16, 15:48
Medlem
Icecold10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Vad var det Jeppe skrek till Fitt-Emelie i slutet av gårdagens avsnitt?

Något med att alla har varit falska där inne. Oavsett vad det är så är det bra att han skäller ut Emelie enligt mig
Citera
2014-01-16, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Skojar du?!
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1/995604_252889454878126_612725503_n.jpg

Från Jesper F's FB:

Hahah alltså...
Citera
2014-01-16, 16:41
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymkristenidiot
Vem Sagga På Fotot?????
De sa i Studio Paradise att ingen hade saggat men deras teori var att det kom ner svettdroppar från Joppe mellan tavlan när han rättade till den och det såg ut som sagg därför att det var en dålig fotokopia.
Citera
2014-01-16, 16:54
Medlem
Bara så ni vet så hade Joppe redan packat sina väskor igår.

Ont: kul att Jesper är tillbaka men fan om han vinner. Hur brukar finaler gå till på ph?
Citera
2014-01-16, 17:00
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overanddone
Bara så ni vet så hade Joppe redan packat sina väskor igår.

Ont: kul att Jesper är tillbaka men fan om han vinner. Hur brukar finaler gå till på ph?
Jaha och vad spelar det för roll om han hade packat väskan?
Citera
2014-01-16, 17:03
Medlem
PappaCools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaKaktuz
Jaha och vad spelar det för roll om han hade packat väskan?
Det var antagligen en referens till någon av de tio gånger han sa det i gårdagens program.
Citera
2014-01-16, 17:28
Medlem
Jag led igenom halva avsnittet pga psykbryt Joppe. Ärligt talat, han måste vara ultra-känslig i det här spelet. He looked like a nutcase! Ta lite grönt och lugna ner dig
Han sprang runt som en nervig uppjagad höna med sitt kackel om att han åker ut osv. Det var lite too much av den varan igår...imo
Citera
2014-01-16, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
En asexuell personlighet går inte ut på att man har sex utan snarare vilken sexuell utstrålning man har. Att Niklas och Samir pumpat de uppräknade brudarna gör inte brudarna mer sexiga eller mindre asexuella. Men du kanske har så pass dålig smak och runkar till PH's femsekunders-scener med lite lakan som rör på sig.

Dessutom hyllade jag Joppe och Fröidh med bifogade motiveringar inom parentes. Jag har högre krav på brudarna utseende- och beteendemässigt. Vad killarna gör är av mindre av intresse. Men du kanske gillar att kolla på killen istället för tjejen när det vankas knull - vad vet jag.

Jag tycker ditt inlägg är ett sånt skämt att jag inte känner jag ens vet vad jag ska svara. Hade du skrivit osexig utstrålning så visst men ja.. herregud, sista idioten är ännu inte född!

Hoppas Jeppe rör runt lite nu, får immunitet och tar ut Tobias 1. Då är tjejernas backup borta och de kommer få börja slåss lite för sin överlevnad ,
Citera
2014-01-16, 18:45
Medlem
Cliffsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
I övrigt tycker jag fortfarande lika illa om:

*Aina (världens mest irriterande röst - dessutom väldigt trög)
*Mia (tror sig vara ett helgon och ha skinn på näsan. bidrar egentligen inte med något)
*Anja (tror sig vara en prinsessa men är en ful ponny med nojjig personlighet dessutom. Mentalt instabil. Förstår varför en person som Samir dras till henne .. han har ju inte alla trådar sammankopplade innanför panngloben)

Dessa tre har något gemensamt: de förstör programmet och är totalt asexuella.

Förutom att du inte verkar ha någon som helst koll på asexualitet... Så skulle jag påstå att du med din stavning av "nojig" och din okunnighet om pannLOBEN redan där har skjutit dig i foten när du pratar om Samirs "dumhet"...

Gillar också att du gjort en Flashback-användare enbart för Paradise Hotel, roligt liv!
Citera
2014-01-16, 19:43
Awaiting Email Confirmation
Kan vi hoppas på lebbsex nästa vecka? helst med dildos
Senast redigerad av ett23fyra 2014-01-16 kl. 19:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in