2014-01-15, 21:56
Medlem
romano-brunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arrowscaup
Bruno har vetat om detta hela tiden !!!! Det ska du ha jävlit klart för dig !!!
Träffade Bruno i höstas på en tillställning när han stod och skrävlade om att "Riktiga karlar slåss med knivar"... inte med nävarna"
Han hånskrattade och verkade ganska påverkad och totalt fuck off !!
Hans sambo Gun stod brevid och bara skrattade

Det dröjer nog inte länge förrän "pappsen" är inom lås o bom igen
har egentligen ingen lust att svara en sådan person som dig men var har du träffat mig för sådana ord som du säger att jag sagt har aldrig fallit över mina läppar så skippa skit snacket om mig och andra anhöriga i detta tack för ordet mvh bruno holmdahl
Citera
2014-01-15, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Vet du va ? d tror ja ente ett jävla skit på

DU har ju din rätt att tro va du vill
Men Jag VET va "Idioten Bruno" sa och hur han uppförde sig !!!

Saken handlade igentilgen om vad Sebastian hade gjort ( hans sambos son som knivhögg en nära vän till sin far .... 16 Knivhugg mot vitala delar mot kroppen ) Det va bara ren TUR att det fanns människor runt omkring som kunde stoppa blödningar som sprutade ut ur massa hål i kroppen !
Efteråt isamband med åtal så springer Bruno och Gun och hotar folk !! .... Varför ?????
JO !!! För att dom anser att dom personer som umgås med BO inte ska så göra för det gynnar inte dom själva !!!!

Jag VET !!! att Gun har hotat att skära halsen av folk , de som har länkar på sin Face gällande Sebastian vad som stod i Media!! .... Hon har klivit in till folk och hotat dom personligen med Bruno sittande i bilen utanför !!! Jävla Parasiter !!!

Jag VET att Pappsen Bruno har vetat och han tycker sååååå synd om sin son just nu !! Han är ju oskyldig i hans ögon !!!!
Hoppas innerligt att utredning har koll på bägge dessa båda parasiter !!

Hoppas innerligt att det blir ett hårt straff ..... men jag tror inte att en människa som HH kan ta åt sig det ändå ... utan när han är ute så efter en "tid" så är det en annan person som sätta sitt liv på bekostnad av HH och hans liv med att vara säljare av droger !!!
Hoppas han brinner i helvetet !!!!!!
Citera
2014-01-15, 22:51
Medlem
Citat:
Om du e den du skriver så vill ja gärna va me i gruppen du startat på fb, ja finns bland henkes vänner där o bor i lidköping så om du vil lägga till mig e ja tacksam. jag kan ju ente skriva ens mina initialer men ja tror j*ne e om du frågar henne. du e pappa va ja vill ju inte jöra bört mig

Och du undrar vart ifrån jag fått att du är med i gruppen? Du är patetisk och i detta inlägget ber du om att få gå med samtidigt som du kör upp tungan långt i röva på Bruno. "Du är pappa och jag vill ju inte göra bort mig" (fast du skriver det med betydligt sämre svenska.)

Till alla i gruppen "vi som finns för Henrik" vill jag bara säga att det säger en hel del om er också, bi blev nog inte bara tappade som små som kan stötta ett sådant kräk. Era föräldrar tappade er nog för att sedan ställa sig och hoppa sönder huvudena på er! Avskum.
Senast redigerad av Orelevant 2014-01-15 kl. 22:56.
Citera
2014-01-15, 22:57
Medlem
Jag ska vittna i rättegången.
Är första gången jag ställer upp på något sådant.
Men Horan Henrik har blåst mig på pengar och skyllt ifrån sig osv.
När han fick lite påtryckningar så var han inte lika tuff längre!
Hotar folk åt höger och vänster att om mina killar kommer efter han så ska han göra si och så !
Och du Bruno, va fan sysslar du med? säga till folk jag känner att dom ska hålla sig undan mig ?
Du vet jävligt väl att din lille Henrik är skyldig mig, sen att han var så jävla dum å smsa mig samtidigt som han mörda Gabbe är inte mitt problem!
Mitt problem är att jag saknar en del pengar som han skulle fixat fram, är det att smutskasta någon ?

Drar mig inte för fem öre att vittna i detta då henrik redan golat ner mig så då kan jag ju dra hela jävla
sanningen! Jag kommer ändå torska på mina saker pga fittan och hans lögner.
Men en sak ska ni som stöttar Henke veta, den dagen han får en anstaltsplacering så
kommer aktuellt förtroenderåd att få veta att han är en golbög som hugger folk i ryggen och saknar allt av tjuvheder !

Ses snart Henke! ! ! !
Citera
2014-01-15, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arrowscaup
DU har ju din rätt att tro va du vill
Men Jag VET va "Idioten Bruno" sa och hur han uppförde sig !!!

Saken handlade igentilgen om vad Sebastian hade gjort ( hans sambos son som knivhögg en nära vän till sin far .... 16 Knivhugg mot vitala delar mot kroppen ) Det va bara ren TUR att det fanns människor runt omkring som kunde stoppa blödningar som sprutade ut ur massa hål i kroppen !
Efteråt isamband med åtal så springer Bruno och Gun och hotar folk !! .... Varför ?????
JO !!! För att dom anser att dom personer som umgås med BO inte ska så göra för det gynnar inte dom själva !!!!

Jag VET !!! att Gun har hotat att skära halsen av folk , de som har länkar på sin Face gällande Sebastian vad som stod i Media!! .... Hon har klivit in till folk och hotat dom personligen med Bruno sittande i bilen utanför !!! Jävla Parasiter !!!

Jag VET att Pappsen Bruno har vetat och han tycker sååååå synd om sin son just nu !! Han är ju oskyldig i hans ögon !!!!
Hoppas innerligt att utredning har koll på bägge dessa båda parasiter !!

Hoppas innerligt att det blir ett hårt straff ..... men jag tror inte att en människa som HH kan ta åt sig det ändå ... utan när han är ute så efter en "tid" så är det en annan person som sätta sitt liv på bekostnad av HH och hans liv med att vara säljare av droger !!!
Hoppas han brinner i helvetet !!!!!!

ja tror ente ett skit på d iaf

Citat:
Ursprungligen postat av Orelevant
Och du undrar vart ifrån jag fått att du är med i gruppen? Du är patetisk och i detta inlägget ber du om att få gå med samtidigt som du kör upp tungan långt i röva på Bruno. "Du är pappa och jag vill ju inte göra bort mig" (fast du skriver det med betydligt sämre svenska.)

Till alla i gruppen "vi som finns för Henrik" vill jag bara säga att det säger en hel del om er också, bi blev nog inte bara tappade som små som kan stötta ett sådant kräk. Era föräldrar tappade er nog för att sedan ställa sig och hoppa sönder huvudena på er! Avskum.

ja e la för faan inte me i nån jävla grupp syster

Citat:
Ursprungligen postat av dontlike
Hotar folk åt höger och vänster att om mina killar kommer efter han så ska han göra si och så !
Och du Bruno, va fan sysslar du med? säga till folk jag känner att dom ska hålla sig undan mig ?
Du vet jävligt väl att din lille Henrik är skyldig mig, sen att han var så jävla dum å smsa mig samtidigt som han mörda Gabbe är inte mitt problem!
Mitt problem är att jag saknar en del pengar som han skulle fixat fram, är det att smutskasta någon ?

Drar mig inte för fem öre att vittna i detta då henrik redan golat ner mig så då kan jag ju dra hela jävla
Men en sak ska ni som stöttar Henke veta, den dagen han får en anstaltsplacering så
kommer aktuellt förtroenderåd att få veta att han är en golbög som hugger folk i ryggen och saknar allt av tjuvheder !

Ses snart Henke! ! ! !

men då e ju du åxå en golbög , å d e la klart du sa torska åxå för man ska la va laglydi i alla syften.
Citera
2014-01-15, 23:36
Medlem
vet inte riktigt om jag blir en golbög i detta fallet då han redan golat ner mig.
Jag snarare rentvår mig själv, för min del så skulle ju Henke varit ute och jobbat av sin skuld!
Skiter fullständigt i lagar och regler, men nu har jag chansen att få valuta för mina pengar.
Kan jag bidra med något extra år för horan så är det ju alltid kul, hade någon blåst dig på
pengar hade du nog gärna jävlats lite också.
Idioten ljög mig rakt upp i ansiktet , och det ska han få ångra

Någon golbög är jag absolut inte, sen kan du vrida det dit om du vill!
Citera
2014-01-15, 23:41
Medlem
Citat:

Ses snart Henke! ! ! !

handlar trån om att henke e skyldi dig penga elle ? varför skriver du te bruno här e d inte bättre att prata me han själv e du en knarksäljare elle ? då får du la skylla dig själv för d e ju svårt för henke att betala nått från häktet jävla pundare
Citera
2014-01-15, 23:46
Medlem
Citat:
vet inte riktigt om jag blir en golbög i detta fallet då han redan golat ner mig.
Jag snarare rentvår mig själv, för min del så skulle ju Henke varit ute och jobbat av sin skuld!
Skiter fullständigt i lagar och regler, men nu har jag chansen att få valuta för mina pengar.
Kan jag bidra med något extra år för horan så är det ju alltid kul, hade någon blåst dig på
pengar hade du nog gärna jävlats lite också.
Idioten ljög mig rakt upp i ansiktet , och det ska han få ångra

Någon golbög är jag absolut inte, sen kan du vrida det dit om du vill!

golbög e la när man sitter å pratar så nån får straff elle? och va e han skyldig dig penga för då jo d måste la va knark deklart säljer du möe sånt så du förstör småbarn elle
Citera
2014-01-15, 23:47
Medlem
Citat:
ja e la för faan inte me i nån jävla grupp syster

Men din lilla fjant, du sitter på riktigt och försöker tro att du listar ut vem jag är. Du tror väll på allvar inte att det finns en jävel här inne som inte har förstått vem jag är? På varje sida på Facebook har jag skrivit.. Alla som läst i alla grupper kan räkna ut med röven vem jag är. Jag är syster, men ordet syster är inget du ska ta i din mun när det gäller mig. För din syster är jag då fan inte!

Du är inte med i någon grupp? Du slickade röv för att få komma med i gruppen.. Och för att bli sedd utav coolingarna du ser upp till.. Eller hur lelle du!
Citera
2014-01-15, 23:50
Medlem
Haha nej jag säljer inte droger.
Pundare är jag inte heller, verkar nästan lite smartare än dig också då jag kan stava
Varför skulle jag skriva till Bruno? skiter fullständigt i han!
Fattar inte ens varför du ska börja med något personangrepp mot mig?
Henke högg i ryggen, det är bara en fitta som gör något sådant.
Har själv blivit huggen i ryggen och vet hur försvarslös man blir då.
Finns inget fegare, så ja jag berättar gärna det jag vet för att sätta dit han lite extra !
Mina pengar vet jag att jag klarar mig utan, så det handlar inte tråden om.
Tråden handlar om en kille som försvann, som blev huggen i ryggen av en psykopat som han trodde var hans kompis!

kul att du argumenterar med personangrepp och påhopp, visar ju bara din intelligens nivå!
Citera
2014-01-15, 23:50
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
handlar trån om att henke e skyldi dig penga elle ? varför skriver du te bruno här e d inte bättre att prata me han själv e du en knarksäljare elle ? då får du la skylla dig själv för d e ju svårt för henke att betala nått från häktet jävla pundare
1. Du skriver som en jävla åsna. Helt obegripligt.
2. Hur fan kan du fortsätta att försvara ett svin som Henrik?
3. Är du fortfarande rädd för honom? Jag menar, du skrev ju tidigare i tråden att du var det. "Tänk vad han kunde ha gjort mot mig..."

Hur som helst så borde du sluta göra en idiot av dig själv, och inse att din idol Henrik kommer att vara inlåst för lång tid framöver.
Citera
2014-01-15, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orelevant
Men din lilla fjant, du sitter på riktigt och försöker tro att du listar ut vem jag är. Du tror väll på allvar inte att det finns en jävel här inne som inte har förstått vem jag är? På varje sida på Facebook har jag skrivit.. Alla som läst i alla grupper kan räkna ut med röven vem jag är. Jag är syster, men ordet syster är inget du ska ta i din mun när det gäller mig. För din syster är jag då fan inte!

Du är inte med i någon grupp? Du slickade röv för att få komma med i gruppen.. Och för att bli sedd utav coolingarna du ser upp till.. Eller hur lelle du!

Ja trodde inte han hade gort detta då hade ja inte velat va me i nån grupp och vicka e coolingarna ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in