Citat:
Ursprungligen postat av
hardbone
Vet du va ? d tror ja ente ett jävla skit på
DU har ju din rätt att tro va du vill
Men Jag VET va "Idioten Bruno" sa och hur han uppförde sig !!!
Saken handlade igentilgen om vad Sebastian hade gjort ( hans sambos son som knivhögg en nära vän till sin far .... 16 Knivhugg mot vitala delar mot kroppen ) Det va bara ren TUR att det fanns människor runt omkring som kunde stoppa blödningar som sprutade ut ur massa hål i kroppen !
Efteråt isamband med åtal så springer Bruno och Gun och hotar folk !! .... Varför ?????
JO !!! För att dom anser att dom personer som umgås med BO inte ska så göra för det gynnar inte dom själva !!!!
Jag VET !!! att Gun har hotat att skära halsen av folk , de som har länkar på sin Face gällande Sebastian vad som stod i Media!! .... Hon har klivit in till folk och hotat dom personligen med Bruno sittande i bilen utanför !!! Jävla Parasiter !!!
Jag VET att Pappsen Bruno har vetat och han tycker sååååå synd om sin son just nu !! Han är ju oskyldig i hans ögon !!!!
Hoppas innerligt att utredning har koll på bägge dessa båda parasiter !!
Hoppas innerligt att det blir ett hårt straff ..... men jag tror inte att en människa som HH kan ta åt sig det ändå ... utan när han är ute så efter en "tid" så är det en annan person som sätta sitt liv på bekostnad av HH och hans liv med att vara säljare av droger !!!
Hoppas han brinner i helvetet !!!!!!