Citat:
Ursprungligen postat av
mdrkakaa
Hmm, det är ju inte riktigt vad ja hört ?
Samt tycker du börjat välja dina ord lite fel här i forumet och vad ja förstår funnit någon njutning i att dra en massa ironi om BO , vad han förtjänade, vem han var och inte?
Visst för att du verkar utvecklingsstörd men ifall det sitter anhöriga o läser här så vill dem inte läsa vad du just skrev. Skulle det varit en anhörig till dig som blivit mördad med eller utan droger i bilden så skulle du antagligen uppskattat att inte behöva läsa en massa jävla "Skyll dig själv" "Du förtjänade de" osv.
Så innan du skriver ut dina inlägg i trådarna så tänk på omgivningen en sista gång innan du trycker enter.
Det är ju ganska egalt vad du har hört, för det är ju helt uppenbart att du är släkt/nära vän med BO, och det gör ju "vad du har hört" ganska så jävla ointressant i mina ögon.
Utvecklingsstörd eller inte, jag är i alla fall tillräckligt smart för att veta skillnaden på ditt och mitt, samt att det är mer än lovligt fegt/idiotiskt/grisigt att ge sig på och misshandla ett tidningsbud. Det säger mkt om en person om han bestämmer sig självmant för att begå brott. Du vet, "action says more than words" och hans domar betyder säger givetvis mer om hans person än vad dina rosenröda ord gör.
Om du orkar gå tillbaks och läsa mina tidigare inlägg i tråden, så ser du att jag finner mordet på G väldigt tragiskt. För att inte säga oerhört tragiskt, speciellt med tanke på hans barn. Ingen förtjänar att dö på det viset som han gjorde.
Men jag skulle aldrig falla in i skaran som du tillhör, som helt plötsligt höjer hans person till skyarna, och som ser igenom fingrarna för det det liv med kriminalitet och droger som han själv valde att leva. Han själv och ingen annan gjorde valet att knarka och var kriminell. Framför allt inte hans stackars barn.
Om du till sist inbillar dig att det inte var hans livsstil som ligger till grunden för det brott han utsattes för, så är du naivare än vad jag finner ord för.
Så, lycka till om du försöker att få mig och andra här i tråden att hänfalla in i den skara som höjer han och hans livstil till skyarna. Det kommer inte att hända. Hur gärna du än alltså vill.